Zrx 1200S ,2002 r , 78000 km (7617977690)



Nie było ofert kupna

Zakończona o 20:22 dnia 25.10.2018 r.

Kategoria: Motocykle i quady
Lokalizacja: Piaseczno


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Rok produkcji
2002
Stan
Używany
Marka
Kawasaki
Typ silnika
Czterosuwowy
Skrzynia biegów
Manualna
Uszkodzony
Nie
Moc [KM]
122
Rodzaj paliwa
benzyna
Rodzaj napędu
łańcuch
Wyposażenie
Kufer,Podgrzewane manetki
Informacje dodatkowe
Zarejestrowany w Polsce
Kolor
Niebieski
Przebieg [km]
78000
Pojemność silnika [cm3]
1200

oferta nr 7617977690


Opis

Witam. Mam do sprzedania moje Kawasaki ZRX 1200s.

Posiadam motocykl od trzech sezonów i stanu licznika 58000 km.

Motocykl nosi ślady użytkowania bo jeździ.

Poprzedni właściciel kupił go prawdopodobnie po jakiejś przygodzie i naprawił go.

Widać ślady klejenia na owiewkach, wgniotka na baku. Owiewki i bak to osobna linia kolorystyczna.

Motocykl po puszczeniu kierownicy minimalnie ciągnie w lewo. Trzeba obciążyć prawy pośladek 55/45 i wystarczy. To zjawisko występuje tylko i wyłącznie po puszczeniu kierownicy. Przy normalnej jeździe trzymasz manetki leciutko i nie ma mowy o jakiejkolwiek walce z maszyną.

Przez ten czas motocykl ani razu nie złapał shimmy. Ostatnio odkręciłem nawet amortyzator skrętu aby sprawdzić jak zachowuje się bez niego i nie ma różnicy. Tzn jest tak samo stabilny.

Zakręty prawo / lewo pokonuje tak samo łatwo.

Jeździłem z dzieckiem i z dorosłą pasażerką z pełnymi sakwami i namiotem - również bez nieprzewidywalnych akcji.

Spalanie jak to w motocyklu zależy w dużej mierze od stylu jazdy. Jak nie przekraczasz 120 km/h to osiągniesz 5,5 l odwijanie manetki , wyprzedzanie i przelotówki 160-200 km/h to wynik 7,5 l

Optymalnie podróżuje się w granicach 140-150 bo wtedy wiatr równoważy ciężar na rękach.

Motocykl wyposażony jest w:

- podgrzewane manetki Oxford. Jeszcze nigdy nie używane na 100% bardzo wydajne.

- tłumik końcowy polskiej firmy Dominator db killer z możliwością wyjęcia ( łeb pęka , lepiej niech siedzi na miejscu ). Tłumik ma bardzo fajny basowy dzwięk i poprawioną wadę związaną z luzowaniem się.

- dobrej jakości gniazdko 12v na kierownicy, bez USB.

- system automatycznego smarowania łańcucha Scootoiler.

- kufer centralny Kappa o pojemności 42 litry.

Co jest nowe:

- świeżutki olej i filtr

- akumulator oryginalny made in Japan sprowadzany na zamówienie z Kalifornii

- zestaw napędowy nie jest nowy ale był zmieniany w poprzednim sezonie nie ma więcej niż 3000 km.

- zrobione synchro gaźników

- odkąd go mam to wstawiłem irydowe świece. Żadnych problemów z odpalaniem na zimno i na ciepło

Opony : przód 80% tył 60% Dunlop Sportmax Roadsmart II

Co dodaję do motocykla

- skórzany pokrowiec na bak Bagster w kolorze czarnym. Przykrywa wgniotkę na baku.

- Oryginalny tłumik Kawasaki.

Dla bardzo zdecydowanych osób dorzucę filtr K&N. Uprzedzam że spalanie po założeniu filtra rośnie + 1 litr w każdych warunkach, ale za to lepiej się wyprzedza.

Motocykl odporny na jazdę w deszczu. Sprawdzone wielokrotnie.

Jeśli szukasz igły ... to nie tutaj.

Generalnie ten sprzęt potrafi łyknąć wszystko na drodze. Ile odkręcasz tyle idzie. To lokomotywa.

Polecam jako pierwszy poważny sprzęt, bo sam zdecydowałem się na taką opcję. Nie pachnie już nowością ale ma dużo innych zalet.

EDIT : we wrześniu byłem na nim na Węgrzech. Bez jakichkolwiek problemów. Z Budapesztu wróciłem w 8 godzin...

Marcin tel 501697349

podobne do ostatnio oglądanych na Allegro zobacz więcej aktualnych ofert