FLAGOWY PROJEKT FIRMY D-TRONIC, PODNIESIENIE MOCY Z R410 NA R460 PS.
ZAWSZE NA CZELE
Jeżeli jesteś Właścicielem firmy transportowej i posiadasz w Swojej flocie ciągniki siodłowe Scanii o mocy 410 koni mechanicznych, to poświeć kilka minut za zapoznanie się z tą ofertą, bo naprawdę warto. Od roku 2014 Scania wprowadziła nowej generacji silniki XPI, " poprawione zostały wszystkie bolączki "wieku dziecięcego" silnika XPI z roku 2009 gdzie silniki te po raz pierwszy ujrzały światło dzienne. Od początku użytkowania najstarsze silniki XPI nie cieszyły się dobrą opinią, w przeciwieństwie do "młodszego brata XPI 410. Owe silniki 410 miały ogromne wzięcie i sprzedawały się jak świeże bułeczki w nowych pojazdach oferowanych przez Szwedzki koncern. Z czasem użytkowania okazało się, jednostka napędowa o wyższej mocy 450 koni mechanicznych, radzi sobie o wiele lepiej w górzystym terenie, posiada lepsze osiągi i mniejsze spalanie. Te spostrzeżenia klientów skłoniły nas do opracowania, planu awaryjnego, który wyszedł znakomicie. Jeżeli posiadasz ciągnik siodłowy R410 ta oferta, skierowana jest właśnie do Ciebie...
Poprawiony silnik z roku 2014 pozbył się, wiele awaryjnych i kosztownych podzespołów miedzy innymi turbosprężarki VGT, poprawione zostały wtryskiwacze paliwa, które pracują przy wysokim ciśnieniu wtrysku. Usunięty został układ EGR, z którym wiecznie był kłopot ze względu na przedmuchy i od razu większy apetyt na paliwo. Tak poprawiona jednostka napędowa oraz układ paliwowy common rail, idealnie nadaje się do zwiększenia mocy, a efekt który uzyskamy to 50 koni więcej, co daje znakomity efekt. Kierowca ewidentnie poczuje większą moc oraz po swojemu szefowi, że w końcu jego ukochana Scania jedzie, a nie toczy się pod górę. Właściciel czuje oszczędności w paliwie. Mam doniesienia od klientów, że spalanie spada o 3-4 litrów na 100km. Niedowiarków zapraszam na modyfikację. Jeżeli klient nie będzie zadowolony zawsze można powrócić do oryginału, ale jeszcze takiej sytuacji nie doświadczyłem.
Klika słów o chip tuningu i eco tuningu czym jest tak na prawdę i co daje:
Gdy silnik jest słabszy częściej i dłużej trzeba wciskać pedał gazu, co pociąga w tym momencie większe zużycie paliwa i to jest faktem, auto pali najwięcej przy rozpędzaniu.
Dlatego gdy wykorzystamy rezerwy sterownika i podniesiemy moc oraz moment obrotowy, silnik stanie się mocniejszy, oraz możemy operować delikatniej pedałem gazu. Można zaoszczędzić od 5% do 15% średniego zużycia paliwa. Czym mocniejszy silnik tym szybciej osiągamy pożądaną prędkość przejazdową, a przy tym łatwiej radzimy sobie z podjazdami i wzniesieniami, sprawniej i bezpieczniej wykonujemy manewr wyprzedzania. Ciężarówka łatwiej rusza z miejsca z ciężkim ładunkiem. Dzięki modyfikacji kierowca ma do dyspozycji większą elastyczność pracy silnika. Większa moc o około 20% dotychczasowych osiągów.
Trzeba pamiętać, że modyfikacja pozytywnie wpływa na:
- oszczędność zużycia paliwa
- oszczędność czasu i paliwa przy podjazdach i wzniesieniach
- bezpieczeństwo podczas wykonywania manewru wyprzedzania
- poprawa elastyczności silnika
- możliwość ruszania z wyższego biegu dzięki wyższej wartości momentu obrotowego
- możliwość używania niższego zakresu obrotów
- możliwość delikatniejszego operowania pedałem gazu
- poprawienie średniej prędkości przejazdu trasy o około 7-15km/h
- wydłużenie przejechanego dystansu przy tym samym czasie jazdy
- poprawienie koncentracji i bezpieczeństwa kierowcy
- oraz przyjemność z jazdy.
CENA USŁUGI NETTO 1600PLN
CENA USŁUGI BRUTTO 1968PLN
KONTAKT OD 7.00 - 16.00
722-122-669 - DANIEL
667-014-754 - MARCIN
519-899-951 - MATEUSZ
Adres warsztatu:
D-TRONIC - SERWIS
FABRYCZNA 1C/ PARKING STACJI MALIA
55-300 ŚRODA ŚLĄSKA
10KM OD WROCŁAWIA PRZY DRODZE 94