Jakość lepsza niż dobra!
"PLASTRON - NARCIARSKI"
sports and marketing, koszulka sportowa, marker zimowy na narty
Dla najmłodszych adeptów:
maluszki- XXS
żaki - XS
młodziki – S
Produkujemy również większe i duże rozmiary dla:
junior – M
senior – XL
duży senior - XXL (niestandart -11zł)
ZALETY i PRZEZNACZENIE NASZEGO PRODUKTU:
I. Sportowa
ZASTOSOWANIE:
na narty;
eventach;
spendach;
wycieczki zimowe;
szkółki narciarskie;
piknikach rodzinnych;
zawodach narciarskich;
wyprawach grupowych;
imprezach integracyjnych;
1. bezpieczeństwo:
- ułatwia lokalizacje na stoku, każdego uczesnika grupy;
- poprawia widoczność na stoku szczególnie w dużym natężeniu narciarzy na stoku, przy wyciągu w dordze na stok narciarski lub w góry na wycieczkę
- segregacja kolorami weryfikuje, której grupy należę(większy komfort zabawy i mniejszy stres)
- podczas trudnych warunków pogodowych w górach poprawia widoczność uczestnika;
2. organizacja pracy:
- poprawia organizację kiedy grupa uczestników podzielona jest na kolory pod względem (wieku, poziomu umiejętności)
- przydział do określonego zadania;
- przydział do odpowiedniego instruktora;
- usprawnia rozywkę - integruje grupę w górach na nartach;
- sprawia więcej radości z zabawy
3. zalety techniczne:
- przystosowana do nakładana na kurtkę,
- wygodna w noszeniu i podczas jazdy na nartach
- dopasowuje się do ciała (opinające gumy)
- otwór odpowiedni na kask (nie trzeba odpinać kasku)
II. Reklamowa
1. NOŚNIK REKLAMY
biura podróży;
agencji reklamowej;
instruktorów;
klubu;
szkoły;
drużyny;
sponsora;
zawodów;
organizacji,
zawodnika;
- poprawia wizerunek, wzmacnia przekaz reklamy bardziej rozpoznawalnej
- klient bardziej nabiera zaufania firmy, która jest sponsorem (wydażenia, zawodnika, wyjazdu, eventów,wycieczki) wzbudza zaufanie do klienta i wzmacnia sygnał pozytywnego wizerunku
- marka godna zaufania (z nadrukiem logo firmy, organizacji, biura turystycznego)
2. SPONSORING SPORTOWY
-
promocja własnej marki - zakodowuje i utwrwala w świadomości(nazwę, logo, przekaz);
-
logo firmy na naszym BIBS w oczach opinii publicznej wzmacnia wizerunek firmy jako odpowiedzialnej i przyjaznej dla swojego otoczenia;
-
promocja produktu w regioniebardziej rozpoznawalna, poprawia wizerunek(miasto,powiat,województwo);
-
buduje lojalność klient kibic <->produkt (np.: Biedronka <-> Reprezentacja Polski w Piłce Nożnej inny: Playstation <-> NFL(usa/LM(euro) czyli więź: klub/zesół <-> sponsor/reklamodawca -> transfer pozytywnych emocji do uczestników wyjazdu/turystów - klientów.
2. ŻÓŁTY(fluorosencyjny)
3. PROMOWANIE - KLUBU - DRUŻYNY - ZESPOŁU
-
wyróżnia w środowisku sportowym na stoku narciarskim, znak firmowy na piersi nazwa firmy czy logo sponsora na plastronie to wyróżnia, buduje presiż w środowisku sportów zimowych
-
numer - poprawia organizację podczas zawodów(rozróżnia zawodników - ułatwia pracę dla sędziów i trenerów)
-
ksywki - moja ulubiona na koszulce, podczas zabaw ułatwia komunikację między zawodnikami, ułatwia organizację pracy nauczycielowi, instruktorowi, skutecznie integruje ze sobą uczestników w drużynie.
4. ALTERNATYWNA REKLAMA DLA("nienachalna","przyjazna"): OGŁOSZENIA W GAZECIE, PRASIE KOLOROWEJ, DRUKOWANYCH BANERACH REKLAMOWYCH, ULOTKACH, SZYLDACH. Praktycznie brak jakiej kolwiek możliwości formy reklamy na STOKU NARCIARSKIM (w tak szczególnym miejscu, gdzie wszystcy to narciarze i turyści - potencjalni klienci).
- ciekawszy sposób zareklamowania;
- praktyczny i estetyczny;
- nowa przestrzeń nośnika w sporcie do wykorzystania (nie inwazyjna reklama - lubiana i akceptowana przez społeczeństwo);
- praktyczna forma reklamy na każdą okazję (imprezę, wyjazd firmowy,na ferie, wycieczki z biura podróży etc.
BUDOWA KOSZULKI
Tkanina: poliester 100%
Obszycie: czarna lamówka
Stan: nowe
TABELA POMOCNICZA
ROZMIAR WIEK WAGA WZROST
- 1. duży senior -XXL bez ograniczeń pow.100 kg pow. 180cm
- 2. senior – XL bez ograniczeń pow. 75 kg pow. 170cm
- 3. junior – M wiek bez określ. ok. 50 - 65 kg 155-169cm
- 4. młodzik – S 8 – 11 latek, ----------------- ----------------
- 5. żaki – XS 4 - 7 latek ----------------- ----------------
- 6. maluszki – XXS 2 - 3 latka ----------------- ----------------
DOSTĘPNE KOLORY KOSZULEK:
1. ZIELONY (fluorosencyjny/panton)
2. KHAKI -miedziany - (fluorosencyjny/panton)
3. RÓŻOWIASTY (fluorosencyjny/panton)
4. CZERWONY - "krwisty"
5. STALOWY -"jak stal"
6. ŻÓŁTY (fluorosencyjny/panton)
7. POMARAŃCZOWY (fluorosencyjny/panton)
8. BIAŁY
9. NIEBIESKI (mocno błękitny)
WŁAŚCIWOŚCI TECHNICZNE NASZEGO PRODUKTU:
- bardzo wytrzymała na szarpnięcia;
- nie przyswaja brudu, błota;
- nie nasiąka wodą i przepuszcza powietrze;
- elastyczna ok 5-8cm,
- wygodna w noszeniu;
- po złożeniu w kostkę łatwo schować;
- lekka;
- rozciągliwa;
- system oczek w materiale odprowadza ciepło i wodę
KONTAKT
z naszym konsultantem:
tel.692 222 538 tel: 698 343 555 tel.788 848 691
zamówienia i zapytania u naszego konsultanta:
e-mail:businessport.poland@gmail.com