Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Źle odpala SUZUKI DDiS CHIP UŁATWIAJĄCY ROZRUCH (6017179700)
Sprzedający ProRacingX
poleca 100,00%
|
176
Opis
Urzadzenie rozruchowe HOT DIESEL START od ProRacing.
Wspomaga rozruch ciepłego oraz zimnego silnika Diesel.
Jeżeli zainteresowałeś się tym urządzeniem, to najwidoczniej masz ten sam problem co dziesiątki tysięcy innych użytkowników samochodów z silnikiem diesla na Świecie. Silnik TD, TDI, TDS i inne, powyżej temperatury 45°C nie uruchamia już świec żarowych. Czasami auto odpala dopiero po 5 - 10 sekundach.
W nowym aucie nie stanowi to problemu, ale gdy przebieg samochodu ma już ponad 100 000 km pojawiają się problemy z rozruchem. Jednym z rozwiązań tego problemu jest wymiana pompy wtryskowej, której koszt sięga kilku tysięcy złotych.
Znacznie tańszym, szybszym a równie efektywnym rozwiązaniem jest założenie modułu rozruchowego HOT DIESEL START, który współpracując z komputerem silnika włącza świece żarowe niezależnie od temperatury silnika co umożliwia sprawny zapłon.
Mimo że pompa wtryskowa nie jest już pierwszej młodości, po prawidłowym zamontowaniu urządzenia samochód będzie odpalał natychmiast po przekręceniu kluczyka. Nie będziemy już musieli kręcić kilka, kilkanaście sekund rozrusznikiem jak do tej pory i niszczyć swojego auta, teraz odpalanie nie będzie stanowiło już najmniejszego problemu.
Moduł działa tylko w momencie odpalania (po 5 sekundach po odpaleniu całkowicie wyłącza się) nie wpływa na normalną pracę silnika i zużycie paliwa.
- Montaż urządzenia polega na podłączeniu 4 przewodów z urządzenia do przewodów wiązki od komputera ECU.
- Odnajdujemy w samochodzie główny sterownik pod który należy podłączyć urządzenie. Komputer pokładowy w większości samochodów znajduje się pod plastikowym podszybiem lub pod nadkolem.
-
Przykładowe modele gdzie znajduje się główny sterownik :
- Audi: A3 pośrodku podszybia, A4 i A6 od strony kierowcy
- BMW: E39 od strony pasażera, E36 od strony kierowcy
- VW: Golf III IV pośrodku podszybia, Passat od strony kierowcy
-
UWAGA! Posiadacze samochodów marki Opel oraz BMW 2.5 TD oraz TDS : Aby podłączyć urządzenie do głównego sterownika wystarczy odnaleźć przewody :
- Dwa białe przewody od urządzenia podłączamy szeregowo pod czujnik temperatury cieczy chłodzącej : przewód koloru szaro-niebieskiego lub niebiesko-szarego
- Czerwony przewód podłączamy pod napięcie : kolor przewodu w wiązce to czerwono-biały (jest on zazwyczaj grubszy od pozostałych) – polecamy zmierzyć miernikiem – napięcie 12v po zapłonie a po odpaleniu 14v.
- Czarny przewód odpowiadający za masę podłączamy pod brązowy przewód we wiązce.
Aby dostać się do głównego komputera należy otworzyć maskę samochodu i zdjąć plastikowe podszybie. Znajdziemy tam główny komputer z odchodzącą od niego jedną lub kilkoma wiązkami kabli. W wiązce należy odnaleźć przewód odpowiadający za czujnik temperatury czynnika chłodzącego, w BMW i Oplu jest on koloru szaro-niebieskiego.
- Na przykładowym schemacie VOLKSWAGENA widzimy wtyczkę podłączoną do głównego komputera od której odchodzą dwie wiązki kabli. W kółku zaznaczony jest przewód pod którym znajduje się czujnik temperatury cieczy chłodzącej gdzie należy podłączyć dwa białe przewody od urządzenia – jest to numer 54.
- Kiedy już odnajdziemy właściwy przewód w wiązce, rozcinamy go na pół i Podłączamy szeregowo dwa białe przewody od urządzenia (strony nie mają znaczenia).
- Odszukujemy teraz w wiązce kabli przewodu z napięciem pod który należy podłączyć czerwony kabel od urządzenia, z reguły jest on grubszy od pozostałych i ma kolor czerwony lub czerwono-biały. Aby nie popełnić błędu zalecamy zmierzenie napięcia na przewodzie przed podłączeniem urządzenia, w pierwszej fazie pomiaru po ustawieniu kluczyka do pozycji zapłonu miernik powinien wskazywać 12V, natomiast po odpaleniu samochodu napięcie powinno zmienić się na 14V. Oznacza to że wybraliśmy prawidłowy przewód. Podłączamy wówczas czerwony kabel od urządzenia do przewodu w wiązce.
- Ostatnim przewodem wychodzącym od urządzenia jest masa i jest on koloru czarnego. Teraz odnajdujemy w wiązce wychodzącej z wtyczki od sterownika przewód koloru brązowego lub czarnego do którego podłączamy czarny kabel od urządzenia. Masę wychodzącą od urządzenia możemy również podłączyć pod jakikolwiek element metalowy w karoserii samochodu, np. śrubka.
- Szczegółowa lista samochodów z opisem pod którym przewodem w wiązce odchodzącej od sterownika znajduje się czujnik temperatury cieczy chłodzącej, gdzie mamy podłączyć białe kable od urządzenia znajduje się na drugiej stronie instrukcji.
-
Lokalizacja głównego sterownika na przykładowych modelach :
- Audi: A3 pośrodku podszybia, A4 i A6 od strony kierowcy.
- BMW: E39 od strony pasażera, E36 od strony kierowcy.
- VW: Golf III IV pośrodku podszybia, Passat od strony kierowcy.
- Ford Focus 1.8 TDDI (75KM 90KM) - Za schowkiem pasażera - prawa strona.
- Ford Mondeo 2.0 TDDI (115KM 90KM) - Za schowkiem pasażera - prawa strona.
- Opel Vectra B 2.0 DTI (82KM 101KM) podszybie pasażer lub kierowca.
- Opel Vectra B 2.2 DTI (120KM 125KM) podszybie pasażer lub kierowca.
- Opel Zafira 2.2 DTI (117KM 125KM) komputer jest na pompie wtryskowej.
- Opel Zafira 2.0 DTI 101KM pompa PSG-16 - komputer jest na pompie wtryskowej.
- Opel Zafira 2.0 DTI DTH DTL (82KM 86KM 101KM) Pompa PSG-5 w nadkolu od strony kierowcy.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.