URZĄDZENIE DO SZYBKIEGO ODPALANIA "TURBO START"
- Niektóre silniki mają problem rozruchem na gorącym silniku lub w temperaturze powyżej 5 stopni Celsjusza.
- Powodem tego jest ogólnie lekkie zużycie pompy-wtryskowej lub za słabą kompresje rozruchowa.
- Moduł "Turbo Start" umożliwia szybki i sprawny zapłon mimo iż pompa-wtryskowa lub podzespoły nie są w parametrach nowości.
- Moduł powoduje, że przy każdym odpalaniu silnika przez kilka sekund świece żarowe się zapalają, zwiększając dawkę paliwa, niezależnie od temperatury atmosferycznej co umożliwia szybki rozruch silnika.
- Szybki i prosty montaż. (moduł można zamontować samodzielnie lub za pomocą mechanika/elektryka).
- Szybki rozruch znaczy: Mniej stresu, wstydu i mniejsze zużycie paliwa.
- Ma pozytywny wpływ na zużycie akumulatora i rozrusznika. (bo szybko odpala).
- Moduł nie ma wpływu na normalną pracę silnika i nie wydaje błędy w komputerze ECU.
- Moduł "Turbo Start" mocujemy (lutujemy) do wiązki wychodzącej z komputera (sterownika ECU) pokładowego lub bezpośrednio od wtyczki czujnika temperatury silnika.
- 10 lat gwarancji !!! Super jakość !!!
- Polska instrukcja montażu dołączona do urządzenia.
KUPUJESZ:
- Moduł Turbo Start
- 4 szybkie złączki z wtyczkami
- Instrukcja montażu wiele marek
TURBO START WSPÓŁPRACUJE Z SILNIKAMI:
VW SEAT AUDI SKODA : 1.4 TDI 1.7 SDI 1.9 TDI/SDI 2.0 TDI 2.5 TDI
OPEL: ASTRA VECTRA ZAFIRA OMEGA FRONTERA:2.0 2.2 2.5 DTI DTL DTH ETC / TD TDS D Turbo
BMW: E34 E36 E38 E39 318, 325, 525, 725 TD/TDS
ROVER / LAND ROVER / RANGE ROVER 2.5 TD/ TDS
FORD GALAXY 1.9 2.0 TDI
VOLVO: 850 V70 S70 2.5 TDI
I działa przy większość modeli silników jak w Volvo, Peugeot, Renault, Alfa i.t.d które po zdjęciu wtyczkę od czujnika temperatury silnika natychmiast odpalają. Można taki test zrobić. Jak odpali, to Turbo Start będzie działać.
Po zakupie nie ma konieczności podania marki lub typu pojazdu bo w instrukcji są powyższe marki wymienione.
Przykładowy montaż Turbo Starta pry komputerze ECU od Audi A4 B5
Komputer w tym przypadku jest lokalizowany pod szybą strony kierowcy.
Łatwy dostęp do tego komputera umożliwia podłączenie Turbo Starta w kilka minut.
Przecinamy 1 przewód, (przewód sygnałowy aktualny stan temperatury silnika idąc od czujnika temperatury silnika do komputera) i te końcówki mocujemy (lutujemy) do 2 brązowych przewodów z Turbo Starta obojętne w jakiej kolejności.
Czerwony przewód Turbo Starta podłączamy do jakikolwiek przewód z 12V po stacyjkę.
Czarny przewód Turbo Starta jest masa.
I gotowe !!
Poniżej są przykładowe zdjęcia z czujnikami temperatury gdzie również Turbo Starta można podłączyć jak by dojście do komputera było utrudnione lub wymagało dużo więcej pracy.
Większość silników od VW AUDI SEAT SKODA podłącza się pod Pin numer 1 czujnika temperatury.
DLACZEGO KUPOWAĆ U NAS:
- NAJLEPSZE URZĄDZENIE ZA NAJNIŻSZĄ CENĘ
- NIE BAJERUJEMY BZDURAMI, DZIWNYMI HASŁAMI I GRATISAMI
- SZYBKA WYSYŁKA
- BEZPROBLEMOWY ZWROT TOWARU PRZY NIEZADOWOLENIU KLIENTA
POPROSTU U NAS KUPUJESZ BEZ OBAW !!!