Zew Cthulhu 7ed. Mity Wojny
Stań do walki na dwóch
frontachSzaleństwo i obłęd. Wojna
sama w sobie to szaleństwo i obłęd: mówiliśmy sobie, że gorzej już być nie może.
Pomyliliśmy się. Okazało się, że znaleźliśmy się między młotem a kowadłem, z
jednej strony otoczeni ludzkim okrucieństwem, z drugiej zaatakowani przez coś,
co nawet nie ma prawa istnieć.
Przenieście
się w czas wojennej zawieruchy, by stanąć do walki na dwóch frontach: zmierzycie
się nie tylko z ludzkim okrucieństwem, ale i przerażającą obojętnością mitów
Cthulhu. Poznajcie rzeczywistość II wojny światowej z perspektywy Konspiratorów
(cywili, partyzantów i żołnierzy), którzy powoli odkrywają, że poza straszliwa
wojną, w Polsce i na świecie działają inne, mroczniejsze siły.
W Mitach Wojny
znajdziecie:
Opis
rzeczywistości II wojny światowej oraz okupacyjnych realiów w Polsce: wszystko
stworzone z udziałem historyków.Nowe zawody,
archetypy, umiejętności oraz tabelki broni i wyposażenia, które niejednokrotnie
uratuje Wam życie podczas niebezpiecznych misji.Mity
Cthulhu w nowej — ale jak zawsze przerażającej — postaci.Instrukcje
przemiany Badaczy w Konspiratorów oraz stworzenia własnej komórki
konspiracyjnej.Dziesiątki porad dla graczy i
Strażniczek, także do gry w pulpowym stylu.Osobny, obszerny rozdział o tworzeniu
scenariuszy i kampanii w dowolnym okresie II wojny światowej.Zupełnie
nowy, przejrzysty layout, który znajdzie się we wszystkich podręcznikach z tej
serii.Cztery gotowe do poprowadzenia
scenariusze: Sanatorium, Wsi spokojna, Serce z kamienia, Wieże Falkemnburga.Sanatorium – Scenariusz
rozpoczyna się od zadania inwigilacji centrum rekonwalescencji, jakie Niemcy
budują w pobliskich górach. Oficjalne informacje raczej nie mają wiele wspólnego
z prawdą – na miejscu powstaje dziwna konstrukcja z metalowych anten
niewiadomego przeznaczenia. Natomiast las, który ma stać się sanatoryjnym
parkiem, skrywa ponurą, sięgającą poprzedniego wieku tajemnicę…
Wsi
spokojna – Konspiratorzy dostają się na teren budowy pomocniczej Wilczego
Szańca, kwatery Hitlera. Korzystając z fałszywych tożsamości, mają zdobyć plany
bunkra. Lokalna społeczność robi tymczasem wszystko, by sabotować konstrukcję.
Nie wszystko jest tym, czym wydaje się na pierwszy rzut oka, a jedno niewłaściwe
słowo lub działanie może doprowadzić do niewyobrażalnej tragedii.
Serce
z kamienia – Niewielki oddział Armii Krajowej, do którego należą Konspiratorzy,
otrzymuje nowe zadanie. W dziwnych okolicznościach ginie oficer gestapo, którego
niedawno udało się zwerbować jako wtyczkę AK. Niemcy oskarżają „polskich
bandytów” o zamach i zapowiadają akcje odwetowe. Konspiratorzy muszą podjąć
działanie; pozostaje zbyt wiele pytań bez jasnych odpowiedzi. Czy w ostatecznym
rozrachunku naprawdę trzeba decydować, co jest mniejszym, a co większym
złem?
Wieże
Falkemnburga – Scenariusz rozgrywa się nad jeziorem Krosino, niedaleko Złocieńca
(Falkenburga), gdzie naziści wybudowali Ordensburg Krosinsee. Niemcy nie wiedzą,
że tuż pod ich bokiem zagnieździli się również Konspiratorzy – polskie sokoły,
które bacznie obserwują, jak uszkodzić niemiecką machinę wojenną. Otwarta
struktura Wież Falkenburga pozwala na stworzenie wielowątkowej kampanii
dziejącej się w kolejnych latach II wojny światowej.
Do
rozgrywki w Mity Wojny potrzebujesz jedynie Księgi Strażnika (lub dodatkowo Pulp
Cthulhu, jeżeli wolisz rozgrywkę w tym klimacie). Dodatek stanowi część serii
The Darkest Hour, ale nie wymaga posiadania ani znajomości podręczników z tej
linii. Można go też z nimi dowolnie łączyć.
Informacje
dodatkowe:
Format:
A4Liczba stron: około 280Wydruk:
KolorOprawa: Twarda