PRZEDMIOT POWYSTAWOWY, SPRAWNY, POSIADAJĄCY ORYGINALNE OPAKOWANIE
Zestaw zawieszenia - sprężyny śrubowe EIBACH
Informacje techniczne dotyczące E10-15-021-02-22
Nacisk na oś przednią do kg: 1075
Oś: niezależne zawieszenie kół
Rodzaj rejestracji: z Ogólnym Dopuszczeniem do Użytkowania ABE
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez systemu poziomującego
Zestaw zawiera: 2szt F11-15-021-02-VA 2szt F11-15-021-01-HA
Produkt powystawowy, sprawny, zapakowany w oryginalne opakowanie.
Otwarte opakowanie - mogą występować ślady magazynowania na opakowaniu.
Na towar udzielamy 14 dniowej gwarancji.
Na wpłatę i ewentualny odbiór osobisty czekamy maksymalnie 7 dni.
Sprężyny zawieszenia
Sprężyny zawieszenia to jeden z najważniejszych elementów układu zawieszenia samochodowego. Ich rola jest bardzo istotna zarówno dla przedniej, jak i tylnej osi pojazdu. Przy odpowiedniej eksploatacji podzespoły te potrafią służyć kierowcy długi czas, ale po pewnym przebiegu przychodzi czas na ich wymianę.
Podstawowym zadaniem sprężyny zawieszenia nie jest tłumienie drgań (to rola amortyzatorów samochodowych), ale gwarancja odpowiedniej sprężystości podwozia samochodu. Jazda autem bez sprężyn jest więc po prostu niemożliwa – czyli zupełnie inaczej niż w przypadku, gdy dojdzie do awarii amortyzatorów.
Budowa sprężyn zawieszenia jest stosunkowo prosta. To element układu zawieszenia zupełnie odkryty, który nie posiada żadnych mechanizmów wewnętrznych. To w zasadzie zwykły, zwinięty kawałek drutu, którego najważniejsze parametry to ilość zwojów, ich zagęszczenie oraz długość całej sprężyny zawieszenia.
Rozpoznanie awarii sprężyny zawieszenia nie należy do łatwych (głównie z powodu przyzwyczajenia się kierowcy do mniejszego komfortu jazdy samochodem). Do typowych objawów należy zaliczyć niecodzienne stuki podczas dodawania gazu lub hamowania a także w trakcie jazdy samochodem po nierównej drodze.
Sprężyny zawieszenia, podobnie jak w przypadku amortyzatorów, wymieniamy parami, po obu stronach jednej osi samochodu. Taka wymiana ma na celu uniknięcie sytuacji, w której samochód przechyla się na jedną stronę – nowa sprężyna jest w stanie zapewnić zupełnie inne warunki pracy niż stara, zużyta sprężyna zawieszenia.
EIBACH
Eibach to marka części zamiennych, która należy do grona jednych z najbardziej rozpoznawalnych na całym świecie. Technologia produkcji Eibach stoi na bardzo wysokim poziomie i jako wiodąca firma na rynku motoryzacyjnym, dostarcza części do samochodów wielu popularnych marek, a także na niezależny rynek części zamiennych.
Linia produkcyjna Eibach skupia się głównie na częściach do układu zawieszenia samochodowego. Części Eibach produkuje się zgodnie z najbardziej rygorystycznymi normami, tak aby osiągnąć najlepszą możliwą harmonię między samochodem i drogą.
Cały proces, od projektowania po produkcję, podlega rozległemu Systemowi Zarządzania Jakością, który jest certyfikowany przez najwyższy międzynarodowy standard jakości ISO 9001: 2008. W rzeczywistości przedsiębiorstwo Eibach działa jednak zgodnie z własnymi, o wiele bardziej sztywnymi procedurami.
Za najbardziej znany i ceniony na rynku produkt marki należy uznać sprężyny zawieszenia. Te części samochodowe były wykorzystywane m.in. w wyścigach Formuły 1 oraz NASCAR. Z części Eibach korzystają takie koncerny jak m.in. Audi, BMW, Ferrari, Ford, Lamborghini, Mazda, Nissan, Porsche oraz Mitsubishi, którzy postanowili wykorzystać je na pierwszy montaż fabryczny w poszczególnych modelach samochodów.
Występuje w samochodach
Część może mieć szczególne warunki zastosowania. Jeżeli nie sprawdziłeś dopasowania po katalogu, złóż zapytanie.
AUDI A3 8V1, 8VK
1.6 TDI 2012 - ... 105KM / 77KW - 1598ccm CLHA
1.6 TDI 2013 - ... 110KM / 81KW - 1598ccm CRKB,CXXB,DBKA
1.8 TFSI 2012 - ... 180KM / 132KW - 1798ccm CJSA
2.0 TDI 2012 - ... 143KM / 105KW - 1968ccm CRFC
2.0 TDI 2012 - ... 150KM / 110KW - 1968ccm CRBC,CRLB,CRUA,DEJA,DBGA
2.0 TDI 2013 - ... 136KM / 100KW - 1968ccm CRBD,CRLC
2.0 TDI 2013 - ... 184KM / 135KW - 1968ccm CUNA
2.0 TDI 2013 - ... 110KM / 81KW - 1968ccm CRFA
SEAT LEON 5F1
1.6 TDI 2012 - ... 90KM / 66KW - 1598ccm CLHB,DDYB,CXXA
1.6 TDI 2012 - ... 105KM / 77KW - 1598ccm CLHA
1.6 TDI 2013 - ... 110KM / 81KW - 1598ccm CRKB,CXXB,DBKA
1.8 TSI 2013 - ... 180KM / 132KW - 1798ccm CJSA
2.0 Cupra 2013 - ... 265KM / 195KW - 1984ccm CJXE
2.0 Cupra 2013 - ... 280KM / 206KW - 1984ccm CJXA
2.0 Cupra 2015 - ... 290KM / 213KW - 1984ccm CJXH
2.0 TDI 2012 - ... 150KM / 110KW - 1968ccm CKFC,CRMB
2.0 TDI 2012 - ... 184KM / 135KW - 1968ccm CUPA,CUNA
2.0 TDI 2013 - ... 143KM / 105KW - 1968ccm CRVC
2.0 TDI 2013 - ... 110KM / 81KW - 1968ccm CRVA
SEAT LEON SC 5F5
1.6 TDI 2013 - ... 90KM / 66KW - 1598ccm CLHB
1.6 TDI 2013 - ... 105KM / 77KW - 1598ccm CLHA
1.6 TDI 2013 - ... 110KM / 81KW - 1598ccm CRKB,CXXB,DBKA
1.8 TSI 2013 - ... 180KM / 132KW - 1798ccm CJSA
2.0 Cupra 2013 - ... 265KM / 195KW - 1984ccm CJXE
2.0 Cupra 2013 - ... 280KM / 206KW - 1984ccm CJXA
2.0 Cupra 2015 - ... 290KM / 213KW - 1984ccm CJXH
2.0 TDI 2013 - ... 143KM / 105KW - 1968ccm CRVC
2.0 TDI 2013 - ... 150KM / 110KW - 1968ccm CKFC,CRMB
2.0 TDI 2013 - ... 184KM / 135KW - 1968ccm CUPA,CUNA
2.0 TDI 2013 - ... 110KM / 81KW - 1968ccm CRVA
VW GOLF VII 5G1, BQ1, BE1, BE2
1.6 TDI 2012 - ... 105KM / 77KW - 1598ccm CLHA
1.6 TDI 2013 - ... 90KM / 66KW - 1598ccm CLHB,CRKA,CXXA,DDYB
1.6 TDI 2013 - ... 110KM / 81KW - 1598ccm CRKB,CXXB,DBKA
2.0 GTD 2013 - ... 184KM / 135KW - 1968ccm CUNA,DGCA
2.0 GTI 2013 - ... 210KM / 155KW - 1984ccm CNTA,CXCA
2.0 GTI 2013 - ... 220KM / 162KW - 1984ccm CHHB,CXDA,CXCB,CNTC
2.0 GTI 2013 - ... 230KM / 169KW - 1984ccm CHHA
2.0 GTI Clubsport 2016 - ... 265KM / 195KW - 1984ccm CJXE
2.0 TDI 2012 - ... 143KM / 105KW - 1968ccm CRBB,CRVC
2.0 TDI 2012 - ... 150KM / 110KW - 1968ccm CRLB,CRMB,CRBC,CRUA,DCYA,DEJA
2.0 TDI 2012 - ... 110KM / 81KW - 1968ccm CRVA,CYKB,CRLD,DEJB