Zestaw zapłonu elektronicznego Powersparkdo silników Bosch 4-cylindrowych, prawych, 1-częściowy, rozdzielacz punktów (K6)
UWAGA: biegun ujemny na masie do rozdzielacza zapłonu 4-cylindrowego Bosch z prawą stroną
Ten zestaw elektroniczny jest przeznaczony do wymiany styków i kondensatora wewnątrz rozdzielacza zapłonu 4-cylindrowego Bosch z prawą stroną, zapewniając elektroniczny zapłon po przekręceniu kluczyka.
Rozdzielacze Bosch są budowane albo 1-częściowo, albo 2-częściowo i mają zestawy punktów lewo- lub prawostronnych.
Ten zestaw jest przeznaczony do wymiany punktów i kondensatora wewnątrz rozdzielaczy Bosch 4 Cyl na zestaw punktów prawostronnych. Jest odpowiedni zarówno do jednostek wyprzedzenia podciśnieniowego, jak i odśrodkowego. Te rozdzielacze mogą mieć kody produktów Bosch JF4, JFU4, 009, 050, SVDA, 0231 i inne. Jest to kompletny zestaw do konwersji samochodu na zapłon elektroniczny. Montaż jest łatwy, a instrukcje są dołączone do opakowania w j. angielskim, a także dostępne online.
Możesz znaleźć te rozdzielacze w samochodach Alfa Romeo, Audi, BMW, Ford, Porsche, Saab, Volkswagen, a także w silnikach łodzi Volvo-Penta, w tym w pięknych klasycznych samochodach wypisanych poniżej!
Alfa Romeo
- 1750 Veloce, GTV 1968-72 1750
- 2000 Veloce, GTV 1971-74 2
- Alfasud 1969-81
- Alfasud 1.2, 1.3, 1.5 1972-81 1.2, 1.3, 1.5
- Alfetta 1969-81
- Alfetta 1.6, 1.8, 2.0 1972-81 1.6, 1.8, 2.0
- Arna 1969-81
- Berlina 1969-81
- Giulia 1969-81
- Giulia 1969-81 1.3
- Giulietta 1969-81
- GT1300, 1600 Junior, Spider 1968-79
- Spider 1969-81
- Spider1300, 1600, 2000 1968-81 1.3, 1.6, 2.0
- Sprint Veloce 1969-81
AMC
- All 4 cyl (inc 121 engine) 1977-79
Audi
- 60 1968-72
- 80 1972-77 1.3, 1.5
- 80 1978-80 1.3
- 90 1968-71
- 100 (1.6L) 1975-80
- 100 (1.8 L) 1971-76
- 100 (2L) 1977-78
- 100 1.8, 1.9 1972-76 1.8, 1.9
- 100 2.0 1976-78 2
- GL, LS, S Coupe 1969-71
- 100, 100LS (1900CC) 1976-77
- 100, GL, LS 1970-75
- 50, 60, 75, 80, 100 1969-76
- 60, L 1975-
- 72, 75 1968-72
- 80 (1.3L) 1972-78
- 80 (1.5L) 1972-75
- 80, 100 1976-81
- 80, 80 GT 1974-80 1.6
- 90, 100LS 1970-72
- 4000 1979-80
- Avant (1.6L) 1977-78
- Avant (2.0L) 1979-83
- Coupe S 100 GL 1970-76
- Fox 1600CC 1975-79
- Fox, 80LS 1973-75
- GT (1.6L) 1973-75
- GTE (1.6L) 1975-79
- Super 90 1972-
- Variant, 100 1975-
BedFord (Opel)
- Rekord E 1977-on
BMW
- 316 1975-80 1.6
- 318 1975-80 1.8
- 518 1974-78 2.8
- 518 1975-80 1.8
- 520 1972-73 2
- 520 1975-77 2
- 1502 1975-77 1500
- 1600 1967
- 1602
- 2000 1969-70
- 2000 1969-73
- 2002 1969-72
- 2002 1969-75
- 2002 1972-73
- 2002 1975-76
- 1600, 1602 1969-1975
- 1800, 1802 1969-75
- 2002 Ti 1971-75
- 2002 Tii 1972-73
- 316 E21 1.6
- 316, 318, 320, 518, 520, 2002 1969-80 1.6, 1.8, 2.0
- 320 E21 M10 1975-77 2
- 320i 1977-79
- 520i 1973-75
DAF (Volvo)
- 55, 66, 1100 1966-75
FIAT
- Ritmo, Strada 65-75-85 1978-82
Ford
- Capri MKI, II 1600 1973 1.6
- Capri MKII, III 1600, 2000 1976-87 OHC, PINTO
- Consul 2.0 1972-77 OHC, PINTO
- Consul Cologne 1.7 V4
- Cortina MK III 1300 1970-76 OHV, XFlow 1.1, 1.3 some 1.6
- Cortina MK III 1600 1970-73 OHC PINTO or OHV X-flow
- Cortina MKII 1300, 1500, 1600 1967-70 OHV 1500 pre X-flow 1300 & 1.6 X-flow
- Cortina MKIV, V 1300 1976-83 OHV, XFlow 1.1, 1.3 some 1.6
- Cortina MKIV, V 1600, 2000 1976-83 OHC, PINTO
- Escort Mexico MK II 1600 1976-78 OHC, PINTO
- Escort RS 2000 1972-80 OHC, PINTO
- Ford Fiesta 1.0, 1.1 1976-83 OHV, Valencia
- (EU) Capri, Consul, Cortina, Escort RS2000, Granada with Bosch distributor 1970-
- (EU) Cortina 2300, All 4 cyl OHC & V4 engines with Bosch distributor 1978-80
- (EU) Escort 1975-79
- (EU) Ford P100 Pick Up Truck with Bosch distributor 1983-
- (EU) Taunus 12M, 15M