Zestaw wtrysku Snow Performance Stage 1 Boost Cool
Paliwo o jakości gazu wyścigowego na gazie z pompy! Zwiększ liczbę oktanową gazu w pompie o 25 punktów i zwiększ wydajność dzięki chłodniejszemu silnikowi! Zestaw do wtrysku wody i metanolu Snow Performance Stage 1 Boost Cooler jest dostępny dla wszystkich zastosowań z wymuszoną indukcją (z doładowaniem/turbodoładowaniem) i wykorzystuje regulowany przełącznik doładowania do wstrzykiwania stałej ilości wody z metanolem do systemu, dopóki doładowanie nie spadnie poniżej nastawy przełącznika. Udowodniono, że zapewnia wzrost o 30-70 KM we wszystkich zastosowaniach wymuszonej indukcji! To sprawia, że jest to dobry wybór dla niskich i średnich ustawień doładowania, wyścigów drag i pojazdów z turbosprężarką wyporową (Roots/Twinscrew) szukających zwiększenia liczby oktanowej i chłodniejszego doładowania. Aktywację można również skonfigurować za pomocą dowolnego innego przełącznika wybranego przez użytkownika, takiego jak przełącznik pełnej przepustnicy, przełącznik azotowy itp.
Zestaw wykorzystuje jedyną na rynku pompę wtryskową wodno-metanolową z opatentowanym kołnierzem termicznym, podwójnymi uszczelkami i niestandardowym uzwojeniem silnika, aby pracować w niższej temperaturze i dłużej niż konkurencja.
Stage 1 jest standardowo wyposażony w komponenty w 100% odporne na metanol, wykonane z nylony, oraz stali nierdzewnej, EPDM i poddane procesowi twardego anodowania, aby zapewnić lata bezawaryjnego użytkowania. W komplecie złączki zaciskowe Snow Performance ACU-SEAL, aby zagwarantować szczelne działanie nawet przy użyciu 100% metanolu.
Cechy:
-Wyprodukowano w USA
-Regulowany udział i monitorowanie wody w metanolu
-Obsługuje silniki o mocy ponad 1000 KM
-100% odporny na metanol (stal nierdzewna, nylon, twarde anodowanie, EPDM)
-Dysza Snow Performance Hyper-Sonic Water/Metanol
-Snow Performance OEM Approved Extreme Environment 300 PSI UHO Pompa wodno-metanolowa
-Snow Performance Running „S” Grawerowany niskoprofilowy uchwyt dyszy
-Snow Performance Running „S” Grawerowany niskoprofilowy zawór zwrotny wysokiego przepływu
2270KM i 2200Nm - taką mocą szczyci się nasz demo car Tsunami bimoto Calibra, najszybsze auto dwusilnikowe na świecie! Auto stworzone pod wyścigi na 1/4mili na częściach FMIC przyspiesza od 0-300km/h poniżej 10 sekund i przez kilka sezonów klasyfikowało się na najwyższych stopniach podium. Te fakty potwierdzają najwyższą jakość i trwałość naszych części.
Naszych części używa ścisła czołówka polskiego i europejskiego driftu: Paweł Trela (Opel GT 870KM), Bartosz Ostałowski (Nissan 200sx 1000KM), Adam Zalewski (BMW e30 900KM), Karolina Pilarczyk (Nissan 200sx 750KM), Piotr Kozłowski (BMW e30 600KM), Grzegorz Hypki (BMW e30 650KM), Paweł Korpuliński (BMW e82 800KM), Wojciech Goździewicz (BMW e36 700KM), Maciej Jarkiewicz (Toyota Supra 750KM) i wielu innych!
Dzięki naszym podzespołom wielu zawodników zdobyło tytuły mistrzowskie w najważniejszych ligach zarówno w Polsce (Drift Open, PFD, Drift Masters Grand Prix), jak i na świecie (King of Europe, Formula Drift, Drift Masters European Championship).