Dlaczego warto nam zaufać?
➡️ Zaopatrujemy się tylko u sprawdzonych dostawców.
➡️ Kupując u nas jesteś objęty Programem Ochrony Kupujących, co daje Ci gwarancję bezpiecznych i pewnych zakupów.
➡️ Sprzedajemy na zasadach fair - play. Z nami masz aż 30 dni na zwrot!
➡️ Jesteśmy otwarci na sugestie klientów.
Zestaw Toster Ciastolina 4 Kolory
Zestaw Toster Ciastolina 4 Kolory
Zawsze Twój maluch czeka z niecierpliwością na śniadanie ? Obserwuje, co robisz i jak je przygotowujesz ? Teraz może przygotowywać razem z Tobą.
Zestaw ciastolina z tosterem pozwoli na przygotowanie pięknego śniadania, które będzie wymagać dużej kreatywności i zdolności manualnych. Dziecko pomimo zabawy rozwinie swoją twórczość i precyzje. Toster będzie wspaniałym dodatkiem i uzupełnieniem do kuchni Twojego dziecka.
Jak działa?
1. Poprzez przesunięcie należy otworzyć toster.
2. Następnie ciastoline należy włożyć do foremki.
3. Poprzez pociągnięcie rączek po dwóch stronach w dół, powstaje idealny tost
Gotów!
Oprócz funkcji tostera, w zestawie znajduje się druga nakładka. Wystarczy wymienić, działać krok po kroku, a powstaną podłużne makaroniki.
Elementy zestawu:
- toster
- talerzyk okrągły i w innym kształcie
- 4 pojemniki z ciastoliną w różnych kolorach
- łopatka, łyżka, widelec i inne sztućce
- wałek
- 2 nakładki ( do chleba, makaroniki)
Wymiary tostera:
13 cm x 10 cm x 5,5 cm
Wymiary pudełka:
42 cm x 27 cm x 6,5 cm
Zabawka przeznaczona jest dla dzieci powyżej 3 roku życia. Zestaw posiada certyfikat CE i jest zgodny z normą EN 71. Zapakowany jest w kartonik z przezroczystą witrynką, dzięki czemu nadaje się idealnie na prezent.
- Długość towaru w centymetrach: 30
- Wysokość towaru w centymetrach: 45
- Szerokość towaru w centymetrach: 10
- Waga gabarytowa w gramach: 2250
- Kod producenta: 5903802454277
___________________________________________
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Czy jest możliwość odbioru osobistego?
Nie posiadamy punktów stacjonarnych. Istnieje jednak możliwość odbioru osobistego na terenie Torunia, po opłaceniu zamówienia i ustaleniu daty odbioru za pośrednictwem formularza kontaktowego na Allegro.
Czy mogę zwrócić towar i kto ponosi kosztu zwrotu?
Towar można zwrócić w ciągu 30 dni od daty jego zakupu. Nie może on jednak nosić śladów użytkowania i musi być oryginalnie zapakowany. Dopuszczamy zwrot towaru z uszkodzonym opakowaniem, jednak kwota zwrotu zostanie w takim przypadku pomniejszona o 30%. Jeżeli kupujesz z opcją SMART! I zgłosisz zwrot za pomocą Allegro, wtedy przysługuje Ci darmowy zwrot wg instrukcji przesłanej od Allegro. W przypadku zwrotów poza SMART! koszt ponosi kupujący.
Co, jeżeli otrzymam produkt wadliwy, uszkodzony, lub niezgodny z opisem?
Oczywiście w takich przypadkach przysługuje prawo do reklamacji. Należy taką sytuację zgłosić za pośrednictwem Allegro, opisać możliwie najdokładniej problem i załączyć (w zależności od przypadku) zdjęcie. Sprawy załatwiamy niezwłocznie i do każdego zgłoszenia podchodzimy z należytą starannością. Zawsze znajdujemy rozwiązanie :) Szczegółowe informacje dot. gwarancji i reklamacji opisane są w zakładkach: Gwarancja oraz Reklamacja.
Czy mogę wymienić towar na inny?
Jest taka możliwość - oczywiście to kwestia dostępności towaru i kosztu.
Co jeżeli nie odbiorę przesyłki na czas?
Przesyłka wróci do nas - możemy wysłać ją ponownie, jednak należy pamiętać, że koszt ponownej wysyłki leży po stronie kupującego.
Nie widzę przesyłki w aplikacji Inpost - jak mam odebrać paczkę?
Niestety nie odpowiadamy za błędy w aplikacji przewoźnika, które czasami mają miejsce. Aby uniknąć podobnych sytuacji wysyłamy automatyczne SMSy do klienta z numerem śledzenia paczki. Dodajemy także numery listów przewozowych w panelu zamówienia Allegro. Nawet, gdy paczka nie jest widoczna w aplikacji przewoźnika, klient może uzyskać jej numer lub kod odbioru w panelu zamówienia Allegro. Jeżeli zamówiłeś coś na Allegro i niepokoi Cię brak informacji w aplikacji - zawsze sprawdzaj na Allegro, co dzieje się z paczką. Służymy wszelką pomocą :)
Nie otrzymałem dowodu zakupu w paczce, czy mogę zwrócić towar lub go reklamować?
Dowodem zakupu jest opłacone z góry lub za pobraniem zamówienie Allegro - wszystkie zamówienia są indeksowane i dzięki temu klient nie musi martwić się o zachowywanie dowodów zakupu. Do reklamacji czy zwrotu wystarczy zgłoszenie za pośrednictwem Allegro. Dbamy o środowisko i nie drukujemy niepotrzebnej makulatury. Wystawiamy faktury VAT dla firm oraz faktury imienne dla klientów indywidualnych, które wysyłamy w wersji elektronicznej.