ZESTAW STEMPEL BUDOWLANY OCYNK + KORONA MALOWANA + PAJĄCZEK MALOWANY
◾ Regulacja podpory: 2,00m - 3,60m ◾ Nośność: 14-20kN ◾ Podpora ocynkowana ◾ Głowica malowana ◾ Trójnóg malowany ◾
Podpora budowlana typ niemiecki to podstawowy i niezbędny element w budownictwie. Właśnie na niej opiera się wytrzymałość całego systemu. Materiał użyty do ich budowy jest znacznie trwalszy w porównaniu do systemów wykonanych z drewna, a to gwarantuje zwiększone bezpieczeństwo montażu oraz trwałość całej konstrukcji.
Specjalne otwory zapewniają ochronę przed upadkiem lub zmiażdżeniem dłoni. Kolejną zaletą zastosowania naszych stalowych podpór budowlanych jest wyjątkowa sprawność instalacji systemu, co pozwala zaoszczędzić czas.
Oferowane przez nas podpory budowlane służą do podparcia dźwigarów H20. Stemple zbudowane są metodą teleskopową.
To element stabilizuje i zabezpiecza podpory przed wywracaniem się. Podpory w trójnogu mocuje się za pomocą samozaciskowego zamka. Dzięki temu można uniknąć ich skręcania.
Pajączek budowlany jest lekki, a przez to łatwy w transporcie i przechowywaniu.
Z przenoszeniem i montażem jest w stanie poradzić sobie jedna osoba.
Trójnogi budowlane trzeba rozstawić w stosunku minimum 1:3 względem ustawianych podpór.
Dane techniczne:
- Waga: ok. 3 kg
- Wysokość: 85 cm
- Rozpiętość podstawy: 98 cm
- Stosowane do podpór o fi 40-60 mm
- Zgodność ze standardami UE
Po zamontowaniu jednej podpory można wykorzystać trójnóg do montażu kolejnej. Można używać go wielokrotnie.
Są odporne na negatywne warunki atmosferyczne, naprężenia i obciążenia. Specjalna metoda malowania dodatkowo gwarantuje odporność na korozję. To wydłuża żywotność elementów.
Korona utrzymuje dźwigary H20 i zabezpiecza je przed zsunięciem. Uniwersalny rozstaw widełek sprawia, że głowice pasują do wszystkich dźwigarów.
Specyfikacja techniczna:
- Wysokość całkowita: 26 cm
- Wysokość trzpienia: 8,5 cm
- Wysokość ramion: 17 cm
- Wymiary podstawy: 21 x 13 cm
- Grubość trzpienia: 35 mm
- Grubość podstawy: 4 mm
Układ ramion pozwala na bezpieczne zamontowanie jednego legara.
Po obróceniu głowicy o 90o można w miejscach mijania zamontować dwa podciągi. W ten sposób możliwe jest łączenie dźwigarów w dowolną długość bez konieczności stosowania dodatkowych podpór.
Materiał, z którego wykonano głowice to stal. Dzięki temu elementy mają dużą tolerancję na wahania temperatury oraz duże naprężenia.