Używana deska Slash Spectrum to deska All Mountain / Freestyle przeznaczona dla średniozaawansowanych i zaawansowanych riderów.
Doskonała deska do jazdy w snowparku i jibbingu. Jest wysoce zaawansowana technologicznie.
Posiada reaktywny flex - to aktualnie najbardziej zaawansowana technologia flexu. Połączenie unikalnego włókna szklanego z dwoma gatunkami lekkich rdzeni drewnianych sprawia, że deska jest elastyczna na całej szerokości. Flex Spectrum jest średni i łączy wszystko co najlepsze z flexu miękkiego i twardego. Dzięki czemu płyta będzie umiarkowanie odporna na zginanie, ale nadal będzie zachowywać stabilność przy dużych prędkościach. Tego typu flex jest idealny dla jeźdźca all-mountain.
Deska ma głębokie, progresywne taliowanie - jest bardzo czuła, szybka i zwrotna. Niższa gęstość rdzenia oferuje więcej elastyczności, dzięki czemu wybacza błędy i nie pozbawia utraty kontroli, a wszystko to bez straty popa.
Deska wyposażona jest w Sweet Spot - 2 krzyżowe włókna węglowe umieszczone od punktu styku nosa i ogona do połowy insertów. Taka konfiguracja zwiększa pop i siłę.
PARAMETRY TECHNICZNE:
- Styl jazdy: All Mountain / Freestyle
- Przeznaczenie: Średniozaawansowany / Zaawansowany
- Rodzaj: Męska
- Flex: Średni Reaktywny - drewniany rdzęń w połączeniu z dwoma unikalnymi układami włókna szklanego. Deska jest idealnie elastyczna, np. przy skoku na raila w parku krawędzie unoszą się do góry tworząc wypukłą podstawę, co minimalizuje szansę na złapanie krawędzi, a tym samym upadku. Przy wchodzeniu w zakręty podstawa zachowuje się odwrotnie - jest wklęsła, a krawędzie skierowane są w dół, co sprawia, że deska lepiej trzyma skręt.
- Kształt: True Twin - Nose i tail deski mają dokładnie te same wymiary, a jej środek jest pomiędzy wiązaniami, dlatego deska zachowuje się identycznie niezależnie w którą stronę jeździsz. Tail deski ma mniejszą wyporność niż wyporność nos'a. Daje pop, którego nie tylko potrzebujesz, ale taki jakiego chcesz mieć. Choć jest to twin porusza się po puchu jak deska kierunkowa.
- Profil: Flat / Zero Camber - profil ten nie jest tak wybaczający błędy jak Rocker i nie ma tyle agresywności co Camber, jest on więc "w sam raz". Zapewnia dużą stabilność i nie jest zbyt wymagający. Deska o tym profilu jest idealna do skoczni, snowparków oraz na dobrze przygotowane trasy.
- Rdzeń: Snap Crackle Pop - jest wykonany naprzemiennie z buku i topoli, co daje mu siłę i żywotność. Aby zwiększyć precyzję i uzyskać większy pop w nosie i ogonie dodatkowo zostały wprowadzone elementy świerka.
- Laminat: Carbonbon - jedno z najnowszych unowocześnień Slash'a. Wytrzymałe włókna węglowe zostały umieszczone pomiędzy podstawą a rdzeniem, aby zwiększyć reaktywność, pop i sztywność deski bez zwiększania jej ciężaru.
- Ślizg: BASE Racing-9900 - najszybszy i najgęstszy na rynku ślizg spiekany. Dzięki dużej gęstości wosk pozostaje dłużej na miejscu.
- Struktura ślizgu - Diamond Stone Finish - równanie ślizgu kamieniem diamentowym pozwoliło stworzyć strukturę ślizgu umożliwiającą rozwinięcie ogromnych prędkości.
- Progressive Sidecut: progresywne taliowanie poprawia kontrolę deski w skręcie.
- Technologia Ultimate Traction - Celowe rozmieszczenie 5 wypukłych punktów wzdłuż krawędzi deski zwiększa jej kontrolę, zwłaszcza na lodzie, a także przyjemność z jazdy. To uwypuklenie krawędzi w środku talii znacznie poprawia trzymanie krawędzi w skręcie oraz stabilność.
JF Pelchat – były prorider, po kilku latach prac projektowych i testów zaprezentował w końcu swoje dzieło Now Ipo - wiązanie snowboardowe zainspirowane w swoim działaniu mechaniką trucków deskorolkowych.
O nowym produkcie JF Pelchat'a zrobiło się głośno w styczniu 2012, kiedy ogłoszono przyznanie nagrody ISPO Product of the Year – największego i najbardziej prestiżowego wyróżnienia przemysłu snowboardowego. Zaraz po nim posypały się liczne nagrody Platinum Award przyznawane przez Snowboard Mag oraz Editor’s Pick przyznaną przez Transworld Business.
Wiązania zgarnęły wszystko co było możliwe. Jednak największym wyróżnieniem są opinie riderów – od tych początkujących po topowych prosów, zarówno jibberów jak i big mountain freeridowców, większość z nich bardzo wysoko ocenia innowacyjny produkt Pelchata, a sporo z nich już nie wróciło do swoich starych wiązań.
Co zatem sprawia, że produkt jest fenomenalny i udało mu się wypełnić niszę w wydawałoby się przepełnionym segmencie? Przede wszystkim sprawił to okres testowania i doskonalenia produktu, po drugie JF Pelchat jeździ na desce od 1985 roku i w swojej karierze zdążył sporo namieszać na scenie snowboardowej.
Kolejnym argumentem może być miejsce w którym odbywały się prace – Whistler czyli matecznik wszelkiego dobra snowboardowego z Kanady. Dodajcie do tego jeszcze silną ekipę w skład której wchodzą między innymi Jeremy Jones, DCP, Devun Walsh, Romain deMarchi, Helen Schettini no i macie chyba wymarzony development team.
Ipo ma odzwierciedlać pracę trucków deskorolki, zwiększać kontrolę krawędzi oraz wykorzystywać ruch stopy. Wiązanie posiada ruchome części, specjalne zawiasy na płycie głównej podstawy wiązania i odpowiednio dobierane gumki. Wszystko zrobione tak by móć dopasować całość do swojego stylu jazdy i preferencji.
Nastała nowa era w tworzeniu wiązań snowboardowych. Wiązania Now Ipo inspirowane są skateboardowymi truckami. Jako jedyne posiadają: Kingpin (oś skrętną), która odpowiednio rozkłada siły podczas jazdy.
PARAMETRY TECHNICZNE:
- Alumi Ring - stworzony z aluminium T6061 który zastępuje tradycyjny dysk przykręcany do deski.
- Hanger - specjalnie zaprojektowana konstrukcja podstawy wiązania, która przekazuje siły z osi na punkty podporu wiązania.
- Highback - asymetryczna freestylowa konstrukcja dająca lepsze podparcie dla nogi i buta. Skręcona pod kątem 5 stopni z progresywnym flexem tłumiącym drgania.
- Flush Cup - specjalnie zaprojektowany i wyłożony gumą tył wiązania trzymający but na swoim miejscu nawet w przypadku gdy wpadnie wam do głowy pojeździć bez Highbacków. Daje to bardzo podobne uczucie jazdy przypominającej surfing lub jazdę na deskorolce.
- Wiązania pasują do butów w rozmiarach 39-42,5
![]()
STAN:
Każdy przedmiot poddajemy starannej selekcji, tak aby wybrać tylko ten najlepszy. Deska jest używana, 100 % sprawna. Nosi normalne ślady użytkowania w postaci drobnych rys wierzchniej warstwy laminatu oraz minimalnych rys na ślizgu, które nie wpływają w żaden sposób na jakość jazdy. Krawędzie ostre, ślizg nasmarowany. Wiązania są używane, 100 % sprawne. Noszą normalne ślady użytkowania. Sprzęt gotowy do jazdy. Prosimy dokładnie przyjrzeć się szczegółowym zdjęciom produktu.
|