Zestaw nitro Proton Fly By Wire butla 4,5kg
Systemy Proton nitro łączą wydajność, trwałość i wartość w kompaktowym i łatwym w montażu, wyprodukowanym w USA module nitro / paliwo. Systemy Proton zawierają teraz nowy i ulepszony moduł nitro/paliwowy, który jest w stanie wytworzyć do 250 koni mechanicznych na kołach! Nowy moduł podtlenku azotu / paliwa jest niezwykle wytrzymały i jest kompatybilny z progresywnymi kontrolerami podtlenku azotu. Ten system Proton Plus obejmuje strumienie o mocy 35 KM, 50 KM, 75 KM, 100 KM, 125 KM i 150 KM, ale może przepływać do 250 KM z opcjonalnym zestawem strumieniowym SHO. Ten system obejmuje 10-funtową butlę azotową z aluminiowym zaworem Lightning o wysokim przepływie, wsporniki butli ze stali nierdzewnej, pojedynczą dyszę Shark, adapter dyszy, przewody dyszy w oplocie ze stali nierdzewnej, przewód zasilający ze stali nierdzewnej w oplocie o długości 15 stóp, przewód paliwowy ze stali nierdzewnej, główny przełącznik uzbrojenia, szeroki Otwórz przełącznik przepustnicy, przekaźnik 40 A, wiązkę przekaźników, a także wszystkie nakrętki, śruby i złącza elektryczne potrzebne do ukończenia instalacji. Pasuje do wszystkich elektronicznych pojazdów z wtryskiem paliwa z jednym korpusem przepustnicy. Ten system zawiera moduł szeroko otwartej przepustnicy TPS Autolearn do użytku we wszystkich pojazdach z elektronicznym wtryskiem paliwa, w tym z korpusami przepustnic sterowanymi elektronicznie „fly by wire”.
2270KM i 2200Nm - taką mocą szczyci się nasz demo car Tsunami bimoto Calibra, najszybsze auto dwusilnikowe na świecie! Auto stworzone pod wyścigi na 1/4mili na częściach FMIC przyspiesza od 0-300km/h poniżej 10 sekund i przez kilka sezonów klasyfikowało się na najwyższych stopniach podium. Te fakty potwierdzają najwyższą jakość i trwałość naszych części.
Naszych części używa ścisła czołówka polskiego i europejskiego driftu: Paweł Trela (Opel GT 870KM), Bartosz Ostałowski (Nissan 200sx 1000KM), Adam Zalewski (BMW e30 900KM), Karolina Pilarczyk (Nissan 200sx 750KM), Piotr Kozłowski (BMW e30 600KM), Grzegorz Hypki (BMW e30 650KM), Paweł Korpuliński (BMW e82 800KM), Wojciech Goździewicz (BMW e36 700KM), Maciej Jarkiewicz (Toyota Supra 750KM) i wielu innych!
Dzięki naszym podzespołom wielu zawodników zdobyło tytuły mistrzowskie w najważniejszych ligach zarówno w Polsce (Drift Open, PFD, Drift Masters Grand Prix), jak i na świecie (King of Europe, Formula Drift, Drift Masters European Championship).