Mam do sprzedania konsole retro
ZESTAW NINTENDO SNES + 2PADY +GRA SIM CITY+OKABLOWANIE TV+ORYGINALNY ZASILACZ
(sprzedaje zestaw na zdjeciach-zobacz foto)
.
KONSOLA I OSPRZET WIZUALNIE W STANIE BARDZO DOBRYM-(mikro ślady użytkowania)
TECHNICZNIE ZESTAW DZIAŁA W 100% !!!
.
Super Nintendo Entertainment System (w skrócie SNES i Super NES) – 16-bitowa konsola do gier, która osiągnęła wielki sukces w krajach zachodniej Europy, USA oraz w Japonii (tam pod nazwą Super Famicom).
Był to następca NESa/Famicoma, wykorzystujący nowe 16-bitowe podzespoły pozwalające na tworzenie bardziej zaawansowanych technicznie gier, z lepszą grafiką i dźwiękiem. Gry, podobnie jak w poprzednim modelu występowały w postaci kartridża, mogącego zawierać dodatkowe układy rozszerzające funkcje konsoli.
Konsola wydana pierwotnie w Japonii, została przemodelowana na rynek amerykański oraz w niemal niezmienionej zewnętrznie formie wydana w Europie. Konsola posiadała blokadę regionalną, uniemożliwiającą uruchomienie gier z innych regionów. Jednak była możliwość pominięcia tego problemu za pomocą specjalnego adaptera. W przypadku modeli amerykańskiego i japońskiego był nią jedynie kształt obudowy kartridża.
Obecnie konsola doczekała się szeregu nieoficjalnych emulatorów na różne platformy, w tym także na konsole stacjonarne jak PlayStation 2, Nintendo GameCube oraz na takie platformy jak iPhone OS, Android[3], czy Symbian OS. Niektóre z nich jak np. ZSNES są w stanie emulować bezbłędnie niemalże każdą grę. Oprócz emulatorów, wraz z premierą nowej konsoli Nintendo – Wii, ograniczona, ale wciąż powiększająca się liczba tytułów dostępna jest na wbudowanym w konsole emulatorze, znanym jako Virtual Console.
.
SPECYFIKACJA
- CPU: Ricoh 5A22 – 16-bitowy procesor bazujący na rdzeniu 65c816
3,58 MHz, 2,68 MHz lub 1,79 MHz w zależności od potrzeb programu
- GPU: Picture processing unit (PPU)
Rozdzielczość: progresywne skanowanie: 256 × 224, 512 × 224, 256 × 239, 512 × 239
Z przeplotem: 512 × 448, 512 × 478
Kolory: 32768 (15-bit)
Duszki: 128, do 32 w jednej linii; maksymalna dopuszczalna wielkość do 64 × 64 pikseli
Tło: 4 warstwy; każda do 1024 × 1024 pikseli
Efekty:
Pikselizacja (mozaika)
Dodawanie i odejmowanie kolorów
Clipping windows
Przesuwanie tła (ang. scrolling)
Mode 7
APU
Format: 16-bit ADPCM, 8 kanałów
Wyjście: 32 kHz 16-bit stereo
- Porównanie kartridża Amerykańskiego (góra) z Japońskim lub Europejskim (dół)
- RAM:
Główna pamięć 128 KB DRAM
Video RAM 64 KB, w tym
512 + 32 bajtów dla duszków
256 × 15 bitów dla palet kolorów
Audio RAM 64 KB
.
. Na sprzedany towar udzielam gwarancji rozruchowej 7 dni od momentu otrzymania towaru!!!!!