NOWY WYWAŻONY ŚRODEK TURBINY
Numer rdzenia: KP35-214
Stan: fabrycznie nowy, wyważony i gotowy do montażu
Producent: Turbocentras UAB
W zestawie uszczelka pod spływ olejowy oraz gumowy o'ring (jeśli jest przewidziany konstrukcyjnie).
Wkłady są składane i wyważane na Litwie w centrali firmy Turbocentras UAB
PRZED ZAKUPEM PROSIMY O SPRAWDZENIE NUMERÓW TURBOSPRĘŻARKI Z TABLICZKI ZNAMIONOWEJ!!!
RDZEŃ PASUJE DO NASTĘPUJĄCYCH TURBOSPRĘŻAREK:
- 54359700014 5435-970-0014 5435 970 0014
- 54359700015 5435-970-0015 5435 970 0015
- 54359880014 5435-988-0014 5435 988 0014
- 54359710014 5435-971-0014 5435 971 0014
- 860127
- 55198317
- 5860020
- 71724104
- 71724705
- 71789039
- 71794040
- 860020
- 860127
- 93169102
- 93189317
- 71724704
- 71724104
WYŻEJ WYMIENIONA TURBINA WYSTĘPOWAŁA W NASTĘPUJĄCYCH POJAZDACH:
- Alfa-Romeo MiTo 1.3L JTDM MultiJet 90KM/ 66kW od 2004
- Fiat Doblo 1.3L JTD MultiJet 85KM/ 63kW od 2004
- Fiat Grande Punto 1.3L JTD MultiJet 90KM/ 66kW od 2004
- Fiat Linea 1.3L JTD MultiJet 90KM/ 66kW od 2004
- Lancia Musa 1.3L 16v Multijet MultiJet 90KM/ 66kW od 2004
- Lancia Ypsilon 1.3L Multijet 16V MultiJet 90KM/ 66kW od 2004
- Opel Astra H 1.3 CDTi Z13DTH 90KM/ 66kW od 2004
- Opel Corsa D 1.3 CDTI Z13DTH 90KM/ 66kW od 2005
SPECYFIKACJA PRODUKTU
- Produkt renomowanej litewskiej marki Turbocentras UAB – najchętniej wybieranego producenta części zamiennych do regeneracji turbosprężarek
- Wyprodukowany z wysokiej jakości japońskiej stali
- Zawiera wysoką zawartość niklu na poziomie od 52-58%, co gwarantuje żaroodporność
- Rdzeń jest wyważony za pomocą profesjonalnego sprzętu VSR 400, co potwierdza dołączony do przesyłki protokół wyważenia z numerem seryjnym korasa
- Rdzeń jest składany i wyważany na Litwie, w naszym profesjonalnym serwisie
- Do produkcji zespołów środkowych używamy wyłącznie własnych części wysokiej jakości
- Każdy z elementów CHRA jest precyzyjnie sprawdzany przed montażem
PRZED ZAKUPEM PROSIMY O SPRAWDZENIE NUMERÓW TURBOSPRĘŻARKI Z TABLICZKI ZNAMIONOWEJ!
Środki turbosprężarek powinny być dobierane według numerów turbosprężarki!
Wybór wkładu według kodu silnika, zdjęcia (wygląda tak samo) może spowodować zakup NIE PASUJĄCEGO środka!
UWAGA!
Przed montażem naprawionej turbiny należy zidentyfikować i wyeliminować przyczynę poprzedniego uszkodzenia / awarii turbosprężarki! W innym przypadku naprawiona turbina ulegnie powtórnemu uszkodzeniu!