ZESTAW MAXIECU: INTERFEJS USB I OPROGRAMOWANIE
WSZYSTKIE MARKI
Oferujemy Państwu zestaw do diagnostyki samochodowej MaxiEcu dla wszystkich marek Jest to kompletny POLSKI system diagnostyczny składający się z interfejsu MaxiEcu USB oraz licencjonowanego oprogramowania. Interfejs jest bardzo poręczny zapewnia stabilne połączenie i optymalną efektywność. Zbudowany został z chipem FTDI, posiada wbudowany multiplekser oraz diodę sygnalizującą stan transmisji i zasilania, dodatkowo sam automatycznie się aktualizuję
Oprogramowanie charakteryzuję się profesjonalną intuicyjną obsługą, nadaje się zarówno dla profesjonalnych warsztatów jak i do domowego użytku, nie posiada abonamentu, kupując raz klient może z niego korzystać cały czas. Kluczem sprzętowym jest interfejs możliwe jest więc jednoczesne wgranie oprogramowania na kilka urządzeń.Funkcjonalność interfejsu zależy od marki i modelu pojazdu, oprogramowanie jest cyklicznie aktualizowane i dodawane są nowe opcje. Oprogramowanie pozwala na połączenie się z większością elektronicznych sterowników, systemów wyposażenia, modyfikowanie ich właściwości oraz nadzorowanie pracy silnika
Dodatkowo tym samym interfejsem możemy przeprowadzić diagnostykę OBD2 w innych markach.
MAXIEcu cieszy się zaufaniem specjalistów od komputerowej diagnostyki samochodowej . Jest produktem w pełni legalnym z oryginalną licencją. Aktualny zakres MAXIEcu to 42 moduły najpopularniejszych marek. Wersja Full jest idealnym rozwiązaniem dla profesjonalistów oferujących kompleksowy zakres usług
Oprogramowanie MAXIEcu jest stale doskonalone i powiększa się jego zakres o nowe modele i rozwiązania.
W naszej ofercie znajdują się również interfejsy MAXIEcu Bluetooth oraz WiFi
FUNKCJE INTERFEJSU
- Odczyt i usuwanie usterek - funkcja ta daje możliwość odczytanie błędów jakie występują podczas pracy samochodu. Dzięki niej można samodzielnie w szybki sposób znaleźć powód nieprawidłowości jak również doprecyzować miejsce występowania usterki. Kody są w pełni opisane i nie potrzeba posiadać fachowej wiedzy do ich interpretacji. Przed skasowaniem można zapisać usterki w raporcie diagnostycznym dzięki czemu jest wgląd do historii usterek.
- Parametry bieżące - możliwość zobaczenia parametrów w czasie rzeczywistym wraz ze szczegółowymi wartościami. Jednocześnie można obserwować wszystkie parametry uzyskując ich szczegółowe wartości. Uzyskane wartości są zaprezentowane w sposób czytelny i zrozumiały. Dane te mogą automatycznie zostać zapisane do raportu a następnie można je odczytać jako zestawienie w arkuszu kalkulacyjnym
- Adaptacje - funkcja zalecana dla profesjonalistów, pozwala m.in. na regulacje wielu elementów pojazdu zgodnie z preferencjami np. wypalenie filtra DPF, adaptacje przepustnicy, skasowanie inspekcji oleju czy ustawienie obrotów biegu jałowego
- Kodowanie - funkcja umożliwiająca zmianę ustawień sterownika, dzięki temu można dostosować funkcjonalność wyposażenia jak np. zmienić ustawienia dla poduszek powietrznych, dopasować prace wycieraczek czy zmienić język w desce rozdzielczej lub kodować światła dzienne.
- Informacje o sterowniku - uzyskanie szczegółowych danych o sterowniku jak np. data produkcji , kod silnika czy wersja wyposażenia
- Wykresy - czyli wizualizacja działania parametrów, analiza wykresu możliwa jest również w trakcie jazdy , dzięki czemu można bezpośrednio obserwować funkcjonowanie parametrów. Dzięki wykresom w prosty i jasny sposób możliwe jest sprawdzenie poprawności działa podzespołów.
- Testy elementów wykonawczych - dzięki tej funkcji można sprawdzić czy dany podzespół działa prawidłowo, testy umożliwiają aktywację elementów i ich sprawdzenie, nawet gdy nie są spełnione warunki załączenia podzespołu przez sterownik. Oprogramowanie wymusza załączenie danego podzespołu.
- Autoskanowanie - jest to wygodna i prosta w obsłudze funkcja pozwalająca na uzyskanie szybkiej analizy aktualnego stanu pojazdu. Po użyciu tej opcji otrzymujesz całościowy obraz z wynikiem diagnostyki wszystkich systemów wyświetlonych na liście dla wybranego modelu samochodu. Ta opcja oprogramowania umożliwia jednoczesne automatyczne kasowanie zarejestrowanych usterek. Całość procesu można wygenerować w raporcie diagnostycznym
- Informacje o sterowniku - umożliwia poznanie szczegółowych danych sterownika i uzyskanie możliwości wglądu do informacji o diagnozowanym systemie. Opcja pozwala na uzyskaniu informacji o sterowniku jak np. data produkcji, termi ostatniej wizyty w serwisie, kod silnika czy wersja wyposażenia. Generowanie profesjonalnego dokumentu zawierającego informację o zarejestrowanych parametrach i usterkach.
OBSŁUGIWANE MARKI
- ALFA ROMEO
- FIAT
- LANCIA
- AUDI
- SEAT
- VOLKSWAGEN
- SKODA
- BMW
- CHEVROLET
- CHRYSLER
- CITROEN
- DAEWOO
- DACIA
- DODGE
- FIAT / LANCIA / ALFA ROMEO (pakiet)
- FORD
- HONDA
- HYUNDAI
- ISUZU
- IVECO
- JAGUAR
- JEEP
- KIA
- LANCIA / ALFA ROMEO / FIAT (pakiet)
- LAND ROVER
- LEXUS
- MAZDA
- MERCEDES
- MG
- MINI
- MITSUBISHI
- NISSAN
- OPEL
- PEUGEOT
- PORSCHE
- RENAULT
- ROVER
- SAAB
- SEAT / VW / SKODA / AUDI (pakiet)
- SKODA / AUDI /SEAT / VW (pakiet)
- SMART
- SSANQYONG
- SUBARU
- SUZUKI
- TOYOTA
- VOLVO
- VW / SKODA / AUDI / SEAT (pakiet)
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
- SYSTEM OPERACYJNY :Windows, XP/ Vista / 7 / 8 / 10
- OBSŁUGIWANE JĘZYKI: polski,angielski, francuski, niemiecki, grecki, węgierski, włoski, rumuński, rosyjski, hiszpański, turecki
- MAKSYMALNE ZASILANIE : 18V
- WTYCZKA : ODB2 16 pin
- KONTROLKA LED : tak
- MULTIPLEKSER : tak
- AKTUALIZACJE FIRMAWARE : TAK
- WYMIARY INTERFEJSU : 105 x 45 x 25
- STANDARD OBD2 : PWM J1850 ,VPW J1850, ISO9141, KWP14230(Fast), KWP14230(Slow), ISO15230(11bit,500Kbaud), ISO15230(29bit,500Kbaud), ISO15230(11bit,250Kbaud), ISO15230(29bit,250Kbaud) , SAE J1939
- PROTOKOŁY PRODUCENTÓW : K-CAN, D-CAN, K1, KW-71, DS-1, DS-2, KW1281, T.P 1.6, T.P 2.0, ISO14229, KW71, IAW, PSA2000, Bosch KW71, KW81,KW82, PSA2M, Renault ISO, SSM, KWFB, KW2K, KW2C3PE, J1209(Honda)
PRZYKŁADOWE OBSŁUGIWANE MODUŁY
zależnie od wybranej marki, pełną listę obsługiwanych modułów można sprawdzić na oficjalnej stronie MaxiEcu
- ABS
- Poduszki powietrzne
- ESP
- Immo
- BCM
- UPS
- Klimatyzacja
- Deska rozdzielcza
- System bezpieczeństwa
- System hamowania
- Moduł połączenia przyczepy
- Zawieszenie
- Ciśnienie w oponach
- Moduł komfortu
- Oświetlenie
- Skrzynia biegów
- Silnik
- System parkingowy
- Moduł grzewczy
- Układ kierowniczy
- Immobilizer
- Zawieszenie
- Zerowanie kontrolki serwisowej
Interfejs umożliwia dostęp do takich funkcji jak regeneracja DPF czy cofanie zacisków hamulcowych
OPROGRAMOWANIE MAXIECU
Rozpoczęcie pracy z interfejsem nie wymaga skomplikowanej konfiguracji urządzeń. Wystarczy komputer lub tablet działający na systemie Windows i dostęp do internetu. Oprogramowanie można zainstalować jednocześnie na kilku urządzeniach. Program jest bardzo prosty i intuicyjny w obsłudze, bardzo szybko można rozpocząć diagnostykę samochodu.
NOWE OPROGRAMOWANIE MAXITOOLS
Specjalnie dla interfejsów MAXIECU zostało stworzone nowe oprogramowanie MaxiTools przygotowane na systemy Windows oraz Android. Program pozwala na zmianę trybu pracy interfejsu MaxiEcu na tryb ELM327, tryb VAG-KKL oraz zaawansowany tryb K-Line. Dzięki temu istnieje możliwość korzystania z innych dostępnych na rynku programów diagnostycznych
Po zakupie urządzenia otrzymasz wiadomość mailowo z linkiem aktywacyjnym do indywidualnego konta w serwisie MaxiEcu. Logując się na konto istnieje możliwość otrzymania pomocy technicznej dotyczącej każdego etapu korzystania z MaxiEcu. Zyskujesz dostęp do zakupów online oraz stały dostęp do najnowszych wersji oprogramowania. Wszystkie aktualizację są DARMOWE
ZAWARTOŚĆ ZESTAWU
- Interfejs MAXIECU USB
- Oprogramowanie MAXIECU z licencją dla wszystkich marek
- Kabel USB
- Darmowe aktualizację
- Imienna licencja z kluczem aktywacyjnym do 42 modułów
- Karta gwarancyjna
- Pudełko
- Dostęp do indywidualnego Konta w serwisie dla Użytkowników MaxiEcu