ZESTAW KSIĄŻEK HBR'S 10 MUST READS (14 BOOKS) Harvard Business Review
Chcesz, aby najważniejsze pomysły dotyczące zarządzania znajdowały się w jednym miejscu. Teraz możesz je mieć w zestawie 10 obowiązkowych lektur HBR, dostępnych w formie 14-tomowego zestawu w miękkiej oprawie lub jako zestaw e-booków. Przeszukaliśmy setki artykułów w Harvard Business Review na tematy takie jak inteligencja emocjonalna, komunikacja, zmiana, przywództwo, strategia, zarządzanie ludźmi i zarządzanie sobą i wybraliśmy te najważniejsze, które pomogą Ci zmaksymalizować wydajność własną i Twojej organizacji.
KSIĄŻKI SĄ W JĘZYKU ANGIELSKIM
Zestaw HBR „10 Must Reads” w pudełku zawiera 14 bestsellerowych kolekcji:
- 10 obowiązkowych lektur HBR na temat przywództwa
- 10 obowiązkowych lektur HBR na temat inteligencji emocjonalnej
- 10 obowiązkowych lektur HBR na temat zarządzania sobą
- 10 obowiązkowych lektur HBR na temat strategii
- 10 obowiązkowych lektur HBR na temat zarządzania zmianami
- 10 obowiązkowych lektur HBR na temat zarządzania ludźmi
- 10 obowiązkowych lektur HBR: Najważniejsze
- 10 obowiązkowych lektur HBR na temat komunikacji
- 10 obowiązkowych lektur HBR na temat zarządzania w różnych kulturach
- 10 obowiązkowych lektur HBR na temat marketingu strategicznego
- 10 obowiązkowych lektur HBR na temat zespołów
- 10 obowiązkowych lektur HBR na temat innowacji
- 10 obowiązkowych lektur HBR na temat podejmowania mądrych decyzji
- 10 obowiązkowych lektur HBR na temat współpracy
Kompletny zestaw pudełkowy HBR „10 obowiązkowych lektur” to elegancki prezent dla Twojego zespołu, współpracowników lub klientów.
Seria książek w miękkiej oprawie HBR „10 rzeczy, które trzeba przeczytać” to kompletny zbiór książek zarówno dla nowych, jak i doświadczonych liderów. Liderzy szukający inspiracji, jakie dostarczają wielkie pomysły, zarówno w celu przyspieszenia rozwoju własnego, jak i rozwoju swoich firm, nie powinni szukać dalej. Seria 10 lektur obowiązkowych HBR koncentruje się na kluczowych tematach, które każdy ambitny menedżer powinien znać: przywództwie, strategii, zmianie, zarządzaniu ludźmi i zarządzaniu sobą. Harvard Business Review przejrzał setki artykułów i wybrał tylko te najważniejsze, które dotyczą każdego tematu. Każdy tytuł zawiera ponadczasowe porady, które będą istotne niezależnie od stale zmieniającego się otoczenia biznesowego.