Przedmiotem sprzedaży jest NOWY zestaw kompresora SC-05 v2 do BMW z silnikami m50 / m52 / m52tu / m54
Sprężarka o bezpiecznej wydajności i doładowaniu max 0,5bara bez otwierania silnika.
Zestaw składa się z:
- Kompresor SC-05 v2
- kompletny dolot kompresor - kolektor
- filtr stożkowy Simota ( za dopłatą K&N )
- zawór upustowy
- flansza mocująca z rolkami i paskiem
- wtryskiwacze odpowiedniej wydajności pasujące P&P
- mapa silnika ( tylko do m52tu / m54 )
- komplet śrub
- instrukcja foto
- dodatkowe przewody i zaślepki potrzebne do montażu
Jest to kompletny zestaw do montażu i w 99% nie trzeba nic przerabiać czy kupować. Montujemy i cieszymy się z jazdy.
Zestaw opracowany jest tak aby montaż był bardzo prosty i bezproblemowy
A teraz pytanie dlaczego ten zestaw ? a nie inny ?
1. Cena
2. Jakość ( produkcja POLSKA )
3. Serwisowanie ( kilku krotnie tańsze niż w przypadku konstrukcji innych marek )
4. Bezproblemowy montaż i późniejszy powrót do serii
5. Gwarantowane wyraźne przyrosty ( w przypadku m54b30 gwarantowane 320-340KM przy 0,5b )
6. Własny układ smarowania
Kompresor konstrukcji odśrodkowej to konstrukcja gdzie doładowanie pokazuje się liniowo do obrotów, całkowity brak laga jak w przypadku turbo i całkowity brak nagłego uderzenia mocy - wszystko łagodnie i płynnie.
Wersja V2 to ulepszona stara konstrukcja o bezproblemowy upgrade do modelu SC20 v2, powiększona komora olejowa i najnowszej generacji uszczelniacze powodują że sprężarka jest całkowicie bezobsługowa (jedynie wymiana oleju co 10-20tyś km)
Wydajność kompresora jest na tyle wysoka że sprężane powietrze nie wymaga instalacji intercoolera ( sprawdzane nie raz w temp powietrza 30st w dolocie max 50st ). UWAGA SC-05 v2 nie nadaje się do instalacji Intercolera przez swoją wydajność. Do takiej instalacji tylko model SC-20 v2 ma wystarczający zapas.
W erze papierowych silników łagodnie narastający boost ochroni nam korby i półki tłoków w silnikach z seryjnym stopniem sprężania ( nie otwierany silnik ) a przy tym może długo użytkować auto bez drastycznego jego osłabiania.
Jakich przyrostów możemy się spodziewać ? średnio to 100KM z palcem w ......... :) o ile motorownia nie jest trupem
W przypadku m54b30 to 320-340KM, dla m52b28 to 290-310KM. Wartości przy doładowaniu około 0,45b-0,50b
A tak to jeździ przy 0,5bara (UWAGA zegary z diesla to pozostałość po swapie)
https://www.youtube.com/watch?v=oQ1oFI7UlkA
https://www.youtube.com/watch?v=mhRJQ895xRo
filmik z większym modelem SC20 + Intercooler = 0,75bar
https://www.youtube.com/watch?v=GHOswdkmMZQ
https://www.youtube.com/watch?v=mjx5rXQuPxQ
Czas realizacji około 30dni
Tel 793-200-339