Przedmiotem sprzedaży jest:
Zestaw kolumn 5.0 Dali Concept
.
Stan wizualny - Bardzo dobry minus.
Stan techniczny - 100% Sprawny.
.
W skład zestawu wchodzi;
- Dwie kolumny frontowe - Dali Concept 6
- Dwie kolumny sourround - Dali Concept 1
- Kolumna Centralna - Dali Concept Center
Odsłuch
Kolumny Dali, w tak wielkiej liczbie testowanych już przez nas modeli, rysują następują- cą perspektywę oferowanych przez duńską firmę brzmień - ani nie są one doskonale zbieżne, bo nie pozwala na to chociażby rozpiętość ceny i jakości pomiędzy modelami z najniższej i najwyższej półki, ani też nie są zaskakująco różne.
Można powiedzieć, że firma ma swoją filozofię brzmienia, jednak zawsze lepiej sprawdzić, co w danej klasie Dali jest w stanie zaproponować. Jest to też brzmienie w gruncie rzeczy pozbawione cech bardzo charakterystycznych; gdyby dokonać uśrednienia brzmień wszystkich kolumn tego testu, "wyszłoby" coś podobnego właśnie do Concept 6. To raczej dobrze - mają wszystkiego po trochu, chociaż nie składa się to od razu na pełną neutralność.
Dali Concept 6 niskich tonów nie żałują, ale i nie przesadzają. Bas jest lekko "sprężynujący", a więc jego żywość i swoboda nieco stają na przeszkodzie najlepszej kontroli i dokładności, ale nie oznaczają spowolnienia i zmulenia. To właśnie taki bas, jaki większość polubi, na pojawienie się takiego basu nie trzeba też długo czekać, on sobie znajduje okazję do zagrania bardzo często, dając niemęczący, ale obecny puls.
Wysokie tony w podobnym stylu - pokazane wyraźnie (jednak nie tak jednoznacznie wzmocnione, jak w Cantonach), dostatecznie klarowne i zróżnicowane, lekko odsunięte od średnicy, nie wtopione tak jak w Elacach. Dobra jakość skrajów pasma to ważne plusy Concept 6, ale dla wielu audiofilów nie mniej ważny będzie środek pasma. I tutaj Concept 6 sprawują się nie gorzej.
Jeszcze mocniejszą średnicę ma Elac, ale i Dali Concept 6 są w tym zakresie wystarczająco nasycone, a także płynne, chociaż mniej konturowe. Dali Concept 6 nie zawiodą też pod względem dużej skali dźwięku i dynamiki, chociaż dźwięk nie jest tak skoncentrowany, tak skumulowany jak z Elaców. Dynamika Dali nie oznacza gwałtownych skoków, twardych uderzeń, ale zwinność i swobodę.