Zestaw Intercoolera Competition Wagner Tuning EVO2 Ford Mustang 2015
Zestaw intercoolera EVO2 Do FORD MUSTANG 2,3l EcoBoost 2015+ (w tym modele po faceliftingu)
Intercooler EVO2 o wymiarach rdzenia (535 mm x 392 mm x 95 mm = 19,9 l / 21,06 cala x 15,43 cala x 3,7 cala = 1214,37 cala³)
Wysokowydajny rdzeń intercoolera zapewnia o 175% większą powierzchnię czołową i o 226% większą objętość w porównaniu do intercoolera montowanego fabrycznie.
Inżynierowie Wagner Tuning zwiększyli rozmiar i wydajność rdzenia intercoolera, a także ulepszyli konstrukcję boczków, aby usunąć wszelkie wąskie gardła OEM, co skutkuje zwiększonym natężeniem przepływu i poprawą chłodzenia przepływającego powietrza.
Zbudowany z najwyższej jakości rdzenia Tube Fin z wewnętrznymi turbulatorami oraz w połączeniu z odlewanymi aluminiowymi boczkami zoptymalizowanymi przez CFD (dynamiczna symulacja przepływu) dla najlepszego możliwego wewnętrznego przepływu powietrza.
Standardowe połączenia zostały wyeliminowane, a wlot i wylot zwiększone do średnicy Ø70mm/2,75"
Rezultatem są doskonałe właściwości chłodzące i znacznie mniejszy spadek ciśnienia niż w standardowym intercoolerze. Pomimo swoich rozmiarów waga całego intercoolera to tylko 14,7kg.
Ten zestaw to najlepszy wybór, jeśli chodzi o wzrost wydajności i niskie temperatury wlotowe.
Intercooler pokryty powłoką antykorozyjną o wysokim współczynniku odprowadzaniu ciepła.
Zestaw kompletny i prosty w montażu dzięki idealnemu dopasowaniu.
Wszystkie produkty Wagner Tuning poddawane są rygorystycznym kontrolą po procesie produkcyjnym.
zestaw zawiera:
1 Intercooler
1 osłona Carbonowa
1 zestaw montażowy
1 instrukcja montażu
2270KM i 2200Nm - taką mocą szczyci się nasz demo car Tsunami bimoto Calibra, najszybsze auto dwusilnikowe na świecie! Auto stworzone pod wyścigi na 1/4mili na częściach FMIC przyspiesza od 0-300km/h poniżej 10 sekund i przez kilka sezonów klasyfikowało się na najwyższych stopniach podium. Te fakty potwierdzają najwyższą jakość i trwałość naszych części.
Naszych części używa ścisła czołówka polskiego i europejskiego driftu: Paweł Trela (Opel GT 870KM), Bartosz Ostałowski (Nissan 200sx 1000KM), Adam Zalewski (BMW e30 900KM), Karolina Pilarczyk (Nissan 200sx 750KM), Piotr Kozłowski (BMW e30 600KM), Grzegorz Hypki (BMW e30 650KM), Paweł Korpuliński (BMW e82 800KM), Wojciech Goździewicz (BMW e36 700KM), Maciej Jarkiewicz (Toyota Supra 750KM) i wielu innych!
Dzięki naszym podzespołom wielu zawodników zdobyło tytuły mistrzowskie w najważniejszych ligach zarówno w Polsce (Drift Open, PFD, Drift Masters Grand Prix), jak i na świecie (King of Europe, Formula Drift, Drift Masters European Championship).