Serdecznie zapraszamy do udziału w naszych corocznych internetowych aukcjach, które są nieodłącznym elementem każdego Finału.
32. Finał WOŚP zagra pod hasłem: „Tu wszystko gra! OK!”. Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych.
Jak co roku, zachęcamy wszystkich do udziału w naszych wyjątkowych licytacjach!
Na nasz apel odpowiedziała również firma:
CANAL+
I w Jej imieniu na nasze aukcje trafiają:
BIDON oraz KLAPKI KUBOTY (rozmiar 39) z limitowanej serii Kropliczanki
Na tegoroczną aukcję CANAL+ ma przyjemność przekazać zestaw wyjątkowych gadżetów - "magiczny" bidon oraz klapki
Bidon w „magiczny” sposób zmienia zwykłą kranówkę w pyszną i zdrową Kropliczankę. Identyczną jak ta w siedleckich magazynach firmy, w której rozgrywa się akcja serialu THE OFFICE PL. Stylowy i pojemny! Absolutnie wyjątkowa edycja - niepowtarzalny bidon zostały wyprodukowany w limitowanej ilości!
Dzięki tej magicznej butli dołączysz do Klubu Odpowiednio Nawodnionych i zostaniesz przyjacielem Kropliczanki.
Bidon KROPLICZANKI, pojemność 1L wykonany jest z twardego, wytrzymałego na uderzenia, innowacyjnego tworzywa, Tritanu Sustain, który w 50% wyprodukowany jest z materiału pochodzącego z recyklingu. Tritan Sustain nie zawiera szkodliwych związków - BPA, BPS.
W bidonie można przechowywać zarówno zimne, jak i gorące płyny bez obaw o jego rozszczelnienie. Bidon nie chłonie ani smaków, ani zapachów i jest bardzo łatwy w obsłudze. Nakrętka gwarantuje szczelność i jest na stałe przymocowana do butelki za pomocą plastikowej pętelki, dzięki czemu nigdy się nie zgubi.
Produkt można myć w zmywarce.
Klapki do biura i na wybieg. Pod warunkiem, że wybieg to biurowy korytarz:)
Te klapki to doskonały, najlepszy, najwspanialszy wybór dla każdego, kto chce zadać szyku na biurowym korytarzu, jednocześnie mówiąc całemu światu, że kocha pić wodę. I to nie jakąkolwiek wodę, tylko najlepszą, bijącą prosto z siedleckich magazynów. Kropliczankę!
Klapki Kubota inspirowane Kropliczanką to gwarancja, że na oceanie stylu nie utoniesz, lecz złapiesz najlepsze fale. Jak surfer. Nie mylić z serwerem, bo te w biurze też się zdarzają. Ale do rzeczy, bo trochę odpływamy, hehe. Klapki, których piękny, granatowy odcień i najlepsze logo wody mineralnej będą doskonałym dodatkiem (a może nawet punktem centralnym) każdej stylizacji.
Przede wszystkim Kubota!
Te fenomenalne klapki to absolutny klasyk z kubotowej stajni – rzepy były pierwszym modelem, który pojawił się pod charakterystycznym logo. Co stoi za ich sukcesem? Mamy tu kilka cech. Po pierwsze, jest to regulowana cholewka uzbrojona w tytułowy rzep. Dzięki niej można dopasować klapka do każdej stopy, tak by pasował jak ulał (znowu wodne nawiązanie, nieźle nie?). Fundamentem klapków i jednocześnie ich drugim wyróżnikiem jest podeszwa wykonana z wyjątkowo wytrzymałej, a przy tym elastycznej pianki EVA. To materiał do zadań specjalnych, na którym możesz polegać. Jest wygodna, łatwa do utrzymania w czystości i przede wszystkim – nadaje klapkom charakteru. W biurze sprawdzą się doskonale – nie ma znaczenia czy zimą czy latem.
Kropliczankowe klapki, to wygoda i styl! Jak bidon - powstały w limitowanej edycji, więc doskonale uzupełniają siebie oraz Twój look!
I pamiętaj - pij wodę, bo to dla Ciebie dobre!
O SERIALU THE OFFICE PL:
W długiej historii telewizji powstało wiele wybitnych seriali, jednak tylko wybrane doczekały się miana kultowych. Jednym z nich niezaprzeczalnie jest THE OFFICE – mockumentary stworzone przez Ricky'ego Gervaisa dla stacji BBC. Według Nielsena* to właśnie THE OFFICE był najchętniej oglądanym przez Amerykanów serialem w 2020 roku, co najlepiej świadczy o jego fenomenie. Teraz lokalnej wersji doczekali się także fani znad Wisły.
W polskiej wersji THE OFFICE charakterystyczne elementy serialu zostały mocno osadzone w rodzimej rzeczywistości, ale wszystkie scenariusze, kreatywne koncepty i obsada są na bieżąco konsultowane i akceptowane z BBC. Scenarzyści czerpali inspirację z aktualnych nastrojów społecznych, konfliktów światopoglądowych, a kontrowersyjne poczucie humoru nawiązujące do krzywdzących stereotypów jest testem na dystans Polaków do samych siebie.
*Nielsen SVOD Content Ratings, Nielsen National TV Panel, U.S. Viewing through Television. U.S. Persons 2+, Total Minutes Viewed During 2020 (od 30 grudnia 2019 do 27 grudnia 2020)
*Przedmiot może różnić się w kolorze lub barwie od zdjęcia przedstawionego w aukcji, w zależności od kalibracji Państwa urządzenia.
Fundacja serdecznie dziękuje za ofiarowane aukcje.
Tradycyjnie, do każdej wystawianej przez nas aukcji, dołączony będzie certyfikat.
Zapraszamy do licytacji!