Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Tutaj w Element RC zawsze ulepszamy rzeczy, a ten zestaw nie jest inny. Dzięki dodanym funkcjom i zaktualizowanym materiałom zaktualizowany zestaw Enduro Builder's Kit 2 jest idealną platformą dla każdej konfiguracji.
Zaktualizowaliśmy Zestaw Budowniczy 2, dołączając nasze wieże amortyzatorów GKSTM z przodu i z tyłu. Nasze wkładki do mocowania amortyzatorów zapewniają możliwość regulacji kąta amortyzatora, opadu i wysokości jazdy pojazdu bez wpływu na wstępne napięcie sprężyny. W połączeniu z wkładkami mocowania amortyzatorów są nasze sprawdzone w wyścigach, ultra-gładkie brązowe amortyzatory Factory TeamTM z czarnymi nasadkami i kołnierzami - idealne do pokonywania nierównego terenu. Wraz ze zaktualizowanymi wieżami amortyzatorów dodaliśmy aluminiowe mocowanie drążka GKS, które jest przykręcane bezpośrednio do szyn ramy. To sprawia, że przednie zawieszenie jest sztywniejsze i pozbawione ugięć, a sterowanie jest bardziej precyzyjne. W zestawie znajdują się również zaktualizowane łączniki Factory Team o dużym rozstawie osi 12,3 cala z wykończeniem w kolorze czarnym azotanem i kulkami obrotowymi Delrin(R) o niskim współczynniku tarcia, które są bardziej odporne na ścieranie i zużycie ścierne.
Otrzymujesz wszystkie te nowe funkcje wraz z naszą rewolucyjną przekładnią Stealth(R) X z możliwością niezależnej regulacji przełożenia przedniego i tylnego napędu na trzech różnych poziomach. W zestawie otrzymujesz zarówno przełożenia 5,7%, jak i 11,83% nadbiegu, a dostępna osobno opcja przełożenia jeden do jednego dla tych, którzy chcą jednakowo jeździć z przodu iz tyłu.
Układ kierowniczy za osią (BTA) znacznie poprawia kąt natarcia i prześwit z przodu, co znacznie ułatwia manewrowanie w trudnym terenie.
Dzięki tym wszystkim zaktualizowanym funkcjom w jednym pudełku wiemy, że nowy i ulepszony zestaw Enduro Builder's Kit 2 jest lepszy niż kiedykolwiek. To idealny zestaw na każdą przygodę, która czeka za następnym rogiem. Twoja podróż zaczyna się tutaj!
Odwiedź naszą playlistę Element RC na YouTube, aby zobaczyć najnowsze wtorkowe filmy Trail Tip!
Cechy
- Aluminiowy uchwyt na szynę: Aluminiowy uchwyt na szynę GKSTM przykręcony bezpośrednio do stalowej szyny ramy sprawia, że przednie zawieszenie jest sztywniejsze i bardziej elastyczne, a sterowanie jest bardziej precyzyjne.
- Wkładki amortyzujące: Wkładki amortyzatorów GKSTM zapewniają kierowcom możliwość regulacji kąta amortyzacji, spadku i wysokości jazdy bez wpływu na wstępne napięcie sprężyny.
- Amortyzatory Factory TeamTM: Aby zapewnić ultra-płynne działanie i wygląd, w zestawie znajdują się nasze obrabiane maszynowo aluminiowe, gwintowane, anodowane na brązowo amortyzatory z czarnymi plastikowymi nasadkami i aluminiowymi kołnierzami.
- Ogniwa o dużym rozstawie osi 12,3 cala: o odświeżonym wyglądzie, nasze wytrzymałe ogniwa 5 mm są pokryte czarną powłoką azotanową, z logo FT i wytrawioną na nich długością, co ułatwia korzystanie z nich.
- Sześciokątne stalowe koła Factory TeamTM: Sześciokątne stalowe koła (12x6mm) zmniejszają wagę i zapewniają mocne, solidne mocowanie Twoich ulubionych kół plastikowych lub aluminiowych.
- Kulki obrotowe Delrin(R): te nowe kulki obrotowe są bardziej odporne na ścieranie i zużycie w wyniku tarcia niż nasze poprzednie kulki z tworzywa sztucznego. Zapewniają płynniejszą, trwalszą zawiesinę.
- Skrzynia biegów Stealth(R) X z regulowanymi nadbiegami: Sercem Enduro jest nasza rewolucyjna skrzynia biegów Stealth(R) X. Chociaż wygląd zewnętrzny wydaje się mieć konwencjonalny wygląd 3-biegowej skrzyni biegów, wnętrze jest dalekie od konwencjonalnego. Stealth(R) X posiada możliwość regulacji przełożenia tylnego napędu niezależnie od napędu przedniego na 3 poziomach. Magazyn przewyższa przód o 5,7%, opcja 1 (wymaga sprzedawanej osobno przekładni) zapewnia przełożenie jeden do jednego z przodu do tyłu, a opcja 2 przewyższa przód o 11,83%.
Inne funkcje
- Zawieszenie przednie na solidnej osi
- Uniwersalne przednie osie napędowe
- Jednoczęściowa konstrukcja tylnej osi
- Sterowanie za osią (BTA)
- Aluminiowe płyty sterujące
- Zintegrowane mocowanie wciągarki serwo
- CMS (serwomechanizm montowany na podwoziu)
- Tłoczone stalowe szyny ramy
- Regulowane mocowania zderzaka
- Zamknięta wodoodporna skrzynka odbiorcza
- Formowane wtryskowo suwaki skalne o regulowanej szerokości
- Gwintowane aluminiowe korpusy amortyzatorów
- Aluminiowa płyta silnika
- Zoptymalizowane kubki kulkowe dla bardziej płynnej artykulacji osi
- Teleskopowe wały napędowe z przodu i z tyłu
- Wytłaczane aluminiowe wielowypusty wału napędowego
- 5mm wytrzymałe ogniwa FT o wysokim prześwicie
- Obrobiony wałek zębaty wejściowy
- Metalowy pierścień zębaty
- Wał górny ze stali obrabianej maszynowo
- W zestawie metalowe łożyska kulkowe
- Orczyk ze stali 25T
Specyfikacje pojazdu
- Rodzaj zasilania: elektryczne
- Styl nadwozia: crawler
- Skala 1:10
- Poziom montażu: Zestaw
- Długość: 462 mm (18,19 cala)
- Szerokość: 236 mm (9,29 cala)
- Rozstaw osi: 313 mm (12,32 cala)
- Waga: zależna od wyposażenia
- Napęd: 4WD
Wymagane do ukończenia
- Silnik elektryczny w skali 1:10 w rozmiarze 540 z 48-stopniową przekładnią zębatą
- Regulator obrotów
- Akumulator LiPo
- Ładowarka akumulatora
- min. 2-kanałowy nadajnik
- Odbiornik
- Serwo skrętu
- Karoseria i farba
- Koła z mocowaniem sześciokątnym 12mm
- Opony
- Inne potrzebne przedmioty: nożyczki do lexanu , klej do śrub/opon, rozwiertak do karoserii, zestaw wkrętaków sześciokątnych