AcToGo to opracowany przez amerykańskich naukowców czynnik chłodniczy który jest bezpośrednim zamiennikiem freonu stosowanego w układach klimatyzacji samochodowej we wszystkich autach produkowanych w latach od 1993 do 2016 roku.
AcToGo jest produktem najwyższej jakości co gwarantuję iż nie uszkodzi żadnej części układu klimatyzacji.
35% bardziej wydajny oraz dodatkowo nie niszczy warstwy ozonowej ani nie przyczynia się do globalnego ocieplenia.
AcToGo zawiera AcToGo Oil Top, który jest syntetycznym smarem, który wzmacnia wydajność i bezpieczeństwo sprężarki. Poprawia jej smarowność przez co lepiej odprowadza ciepło powstałe podczas pracy sprężarki co zmniejsza ryzyko awarii kompresora.
Zalety:
- 100% bezpieczny dla układu klimatyzacji
- nie wymaga żadnych dodatkowych narzędzi
- napełnienie układu w zaledwie 10 minut
- chłodzi o 35% lepiej
- nie wymaga dodawania oleju (olej jest w produkcie)
- absolutnie nietoksyczny, nie powoduje korozji podzespołów klimatyzacji.
- kompatybilny ze wszystkim rodzajami olejów jakie występują w układach klimatyzacji (syntetycznych i mineralnych)
W opakowaniu znajduje się 170 gram czynnika AcToGo co odpowiada 453 gramom poprzedniego czynnika. Tzn. jeśli mamy auto w którym powinno być 500g wystarczy 1 puszka natomiast powyżej 500g należy zakupić 2 puszki.
W zestawię znajduje się przewód do napełniania klimatyzacji wraz z szybko-złączem niskiego ciśnienia.
W układzie klimatyzacji zazwyczaj występują dwa porty do napełniania lecz ze względu na konstrukcje nasz przewód będzie pasował tylko na jeden z nich.
Dzięki czemu nie ma obaw, że podepniemy go pod nieprawidłowy.
Wyjątkiem są niektóre auta marki Renault gdzie potrzebne jest zastosowanie redukcji, którą znajdziecie Państwo na innych naszych aukcjach.
1. [kolor zielony] za niskie ciśnienie - należy dopuścić czynnik chłodniczy AcToGo do układu
2. [kolor niebieski] prawidłowe ciśnienie pracy układu klimatyzacji. Układ napełniony prawidłowo.
3. [kolor żółty] układ przepełniony - należy nieznacznie zmniejszyć ilość czynnika chłodniczego.
4. [kolor czerwony] zbyt wysokie ciśnienie w układzie. grozi awarią, należy niezwłocznie upuścić czynni chłodniczy.
Poniżej tabela prawidłowego ciśnienia w układzie przy określonych temperaturach otoczenia
Jak czytać tabelę:
W zależności od temperatury panującej na zewnątrz podczas napełniania, prawidłowe ciśnienie na manometrze może się różnić.
Kolumna A oznacza temperaturę otoczenia (zewnętrzną) natomiast kolumna B zakres ciśnienia w jakim powinna się znaleźć wskazówka manometru po prawidłowym napełnieniu.
Najczesciej zadawane pytania i odpowiedzi:
Czy system musi być całkowicie pusty ?
Chociaż mieszanie AcToGo z czynnikem w układzie klimatyzacji nie uszkodzi ani nie zaszkodzi a układ klimatyzacji będzie pracował prawidłowo, ładowanie układu klimatyzacji bez uprzedniego spuszczenia czynnika chłodniczego znajdującego się obecnie w klimatyzacji jest niezgodne z prawem.
Dlaczego powietrze jest za zimne lub za ciepłe?
Za ciepłe:
Sprężarka może nie działać lub system może być nieszczelny i stracił cały czynnik chłodniczy. Samochód mógł zostać przepełniony zbyt dużą ilością czynnika chłodniczego. Sprawdź ciśnienie, aby wiedzieć, czy system nie został przeładowany. Idealnie ciśnienie po niskiej stronie (czyli tam gdzie podpinamy wężyk do napełniania) powinno mieścić się w zakresie 28-45 psi.
Za zimne:
System może wymagać kolejnej dawki czynnika AcToGo. Zbyt zimny system może wskazywać, że został niedoładowany. Sprawdź ciśnienia, aby określić, czy system nie był niedostatecznie napełniony. Jeśli system jest niedostatecznie napełniony, ciśnienie będzie generalnie mniejsze niż 28 psi. Idealnie ciśnienie po niskiej stronie powinno mieścić się w zakresie 28-45 psi.
Czy AcToGo uszkodzi moją klimatyzację lub jej komponenty ?
AcToGo nie uszkodzi Twojego systemu klimatyzacji ani jego elementów. W rzeczywistości doda życia klimatyzacji. Dzieje się tak, ponieważ nie powoduje korozji co było wadą pierwotnego czynnika który był wysoce toksyczny.
Więcej informacji:
https://www.youtube.com/watch?v=OZsOL_DzXoM
Czynnik AcToGo współpracuje jedynie z uszczelniaczem AcToGo Hyperion.
Pozycja "Ilość puszek" pokazuje nam ile puszek potrzebujemy do nabicia PUSTEGO UKŁADU !!!
:
Model, Rok produkcji, Rodzaj czynnika, Ilość puszek
:
Peugeot 1007:
- 2005 –, R134a, 2
Peugeot 106 – Sanden kompresor SD7H13/15:
- 1994 – 1996.04, R134a, 2
Peugeot 106 – Sanden kompresor SD7V12/16:
- 1994 – 1996.04, R134a, 2
Peugeot 106 II:
- 1996.05 – 2003, R134a, 2
Peugeot 106 II Diesel/1,6 GTI:
- 1996.05 – 2003, R134a, 2
Peugeot 107 1,4 HDi:
- 2005 – 2012, R134a, 1
Peugeot 107 motor: 1,0i:
- 2005 – 2012, R134a, 1
Peugeot 205:
- 1993 – 1998, R134a, 2
Peugeot 206:
- 1998 – 2007, R134a, 2
Peugeot 206 2,0i/1,6D HDi:
- 1999.04 – 2007, R134a, 2
Peugeot 206 CC 1,6i:
- 2000 – 2007, R134a, 2
Peugeot 206 CC 2,0i/1,6D HDi:
- 2000 – 2007, R134a, 2
Peugeot 206+ (T3E) 1,4i:
- 2009 –, R134a, 2
Peugeot 207 1,4i/1,6i/1,4D HDI/1,6D HDi/1,4+1,6VTi:
- 2006 –, R134a, 1
Peugeot 207 CC 1,6THP/1,6VTi/ 1,6DHDi:
- 2007 –, R134a, 1
Peugeot 3008 (1,6HDi/2,0HDi):
- 2009 – 2013.10, R134a, 1
Peugeot 3008 (1,6THP/1,6VTi):
- 2009 – 2013.10, R134a, 1
Peugeot 306:
- 1997 – 2003, R134a, 2
Peugeot 306 Sanden kompresor SD7H:
- 1993 – 1997, R134a, 2
Peugeot 306 Sanden kompresor SD7V:
- 1993 – 1997, R134a, 2
Peugeot 307 1,4i/1,6i/2,0i/1,4HDi/2,0HDi up to Orga Nr.10080 (i):
- 2001 – 2004.06, R134a, 2
Peugeot 307 1,4i16V:
- 2004 –, R134a, 1
Peugeot 307 1,6HDi up to Orga Nr.10218 (i):
- 2004 – 2004.11, R134a, 2
Peugeot 307/307CC 1,4i/1,6i/2,0i/1,4HDi/2,0HDi from Orga Nr.10080 (i):
- 2004.06 –, R134a, 1
Peugeot 307/307CC 1,6HDi from Orga Nr.10218 (i):
- 2004.11 –, R134a, 1
Peugeot 308 / 308 CC 1,4VTi/1,6VTi/1,6:
- 2007 – 2014, R134a, 1
Peugeot 308 / 308 CC 1,6HDi/2,0HDi:
- 2007 – 2014, R134a, 1
Peugeot 4007:
- 2007 –, R134a, 1
Peugeot 405 II Sanden kompresor SD7H13/15:
- 1993 – 1997, R134a, 2
Peugeot 405 II Sanden kompresor SD7V12/16:
- 1993 – 1997, R134a, 2
Peugeot 406 – Delphi kompresor:
- 1995 – 1999, R134a, 2
Peugeot 406 – Sanden kompresor:
- 1995 – 1999, R134a, 2
Peugeot 406 1,6/1,8/2,0 – motorcode XU:
- 1999 – 2004, R134a, 2
Peugeot 406 2,0 – motorcode EW10:
- 1999 – 2004, R134a, 2
Peugeot 406 2,2 HDI:
- 1999 – 2004, R134a, 2
Peugeot 406 3,0i:
- 1999 – 2004, R134a, 2
Peugeot 406 V6:
- 1997 – 1999, R134a, 2
Peugeot 407 1,8i/2,0i/2,2i/3,0i/1,6:
- 2004 – 2012, R134a, 2
Peugeot 407 2,2HDi/2,7HDi/3,0HDi:
- 2004 – 2012, R134a, 1
Peugeot 5008 (1,6HDi/2,0HDi):
- 2009 – 2013.10, R134a, 1
Peugeot 5008 (1,6THP/1,6VTi):
- 2009 – 2013.10, R134a, 1
Peugeot 508:
- 2011 – 2013, R134a, 1
Peugeot 605 – Sanden kompresor SD7H13/15:
- 1994 – 1999, R134a, 2
Peugeot 605 – Sanden kompresor SD7V12/16:
- 1994 – 1999, R134a, 2
Peugeot 605 2,5D Turbo:
- 1995 – 1999.09, R134a, 2
Peugeot 605 V6 – motorcode ESJ:
- 1997 – 1999.09, R134a, 2
Peugeot 607:
- 2000 – 2005, R134a, 2
Peugeot 607 (Facelift):
- 2005 –, R134a, 2
Peugeot 607 (Facelift) 2,7HDi (DT17):
- 2005 –, R134a, 2
Peugeot 806:
- 1994.06 – 2002.07, R134a, 2
Peugeot 807 2,0DHDi:
- 2002 – 2010, R134a, 1
Peugeot 807 2,0i/2,2i/3,0i/2,2D:
- 2002 – 2010, R134a, 2
Peugeot Boxer:
- 1996.10 – 2002.03, R134a, 2
- 1994 – 1996.09, R134a, 2
Peugeot Boxer II (244):
- 2002.04 – 2006, R134a, 2
Peugeot Boxer III 2,2HDi/3,0HDi:
- 2006.04 –, R134a, 2
Peugeot Boxer III 2,2HDi/3,0HDi z klimatyzacją z tyłu:
- 2006.04 –, R134a, 2
Peugeot Boxer z klimatyzacją z tyłu:
- 1994 – 1996.09, R134a, 3
- 1996.10 – 2002.03, R134a, 2
Peugeot Expert:
- 1995 – 2007, R134a, 2
Peugeot Expert 2,0i/1,6HDi/2,0HD:
- 2007.05 –, R134a, 2
Peugeot Expert 2,0i/1,6HDi/2,0HDi z klimatyzacją z tyłu, długi rozstaw osi:
- 2007.05 –, R134a, 2
Peugeot Expert 2,0i/1,6HDi/2,0HDi z klimatyzacją z tyłu, krótki rozstaw osi:
- 2007.05 –, R134a, 2
Peugeot iOn:
- 2010 –, R134a, 1
Peugeot Partner 1,1/1,4/1,6 gaźnik:
- 1996 – 2000, R134a, 2
Peugeot Partner 1,1i/1,4i/1,6i:
- 1996 – 2005, R134a, 2
Peugeot Partner 1,8i/1,8D/1,9D (XUD)/2,0HDi:
- 1996 – 2005, R134a, 2
Peugeot Partner 1,9D (DW8):
- 1996 – 2005, R134a, 2
Peugeot Partner Facelift:
- 2005 – 2008, R134a, 2
Peugeot Partner III 1,6i / 1,6HDi:
- 2008 –, R134a, 1
Peugeot RCZ 1,6THP/2,0HDi:
- 2010 –, R134a, 1