UWAGA!
Po zakupie w wiadomości dla sprzedającego podaj:
1. rozmiar koła
2. rodzaj suportu
3. rodzaj hamulców!
Zestaw z silnikiem montowanym w przednim kole, który pozwoli ci w szybki sposób zamienić swój tradycyjny rower w e-bike. Rower elektryczny z zestawem Rapid S-500 idealnie sprawdzi się jako miejski środek transportu. Silnik w przedniej piaście jest zdecydowanie łatwiejszy w montażu i pasuje do większości rowerów dostępnych na rynku. Silnik z przodu nie ogranicza funkcjonalności tylnej piasty, co sprawia, że można zainstalować dowolnej wielkości kasetę lub rodzaj przerzutki.
Przeznaczenie: jazda miejska, rekreacyjna.
Prędkość maksymalna: ok. 35 km/h (nawet bez potrzeby pedałowania, na samej manetce; rozwinięcie prędkości maksymalnej zależne jest od np. wagi rowerzysty, wielkości koła, szerokości opon, ukształtowania terenu itp.).
Moc: 500 W
Zasięg: zależy od pojemności (Ah) baterii; im większa jej pojemność, tym większy zasięg. UWAGA! Zestaw sprzedajemy bez baterii. Jeśli jesteś zainteresowany jej zakupem, zobacz inne nasze aukcje lub napisz do nas!
Miejsce montażu/rodzaj napędu: na przednie koło
Przekładniowy: tak
Szerokość montażowa: 100 mm
Moment obrotowy: 28
Ilość obrotów na minutę (RPM): 310
Przełożenie przekładni planetarnej: 1:4.4
Uzwojenie: 11T
Napięcie: 36V
WIELKOŚĆ KOŁA
Dostępne mamy trzy wielkości obręczy: 24, 26, 27,5 (chwilowo niedostępny) 28/29. Prosimy o podanie tej specyfikacji w wiadomości dla sprzedającego.
RODZAJ SUPORTU
Po odkręceniu korby swojego roweru sprawdź, jak wygląda zakończenie osi suportu i podaj w uwagach do zamówienia:
- na kwadrat
- uniwersalny - dla ISIS, Hollowtech, Octalink V1 lub V2, Power Spline
UWAGA! Czujnika nie da się zamontować na suportach typu pressfit, czyli "wciskanych"!
RODZAJ HAMULCÓW
W zależności od tego, jaki rodzaj klamek oraz hamulców był zamontowany oryginalnie w rowerze, należy wybrać przy składaniu zamówienia odpowiedni wariant:
- klamki z czujnikiem hamowania - do hamulców mechanicznych (z linką): V-brake, szczękowych, tarczowych mechanicznych. Kompatybilne wyłącznie z wiązką hermetyczną Rapid - CHWILOWO NIEDOSTĘPNE!
- magnetyczny czujnik hamowania - do hamulców hydraulicznych i klamkomanetek (klamka hamulcowa połączona z manetką przerzutki)
SKŁAD ZESTAWU RAPID S-500
- silnik Rapid M500, zapleciony w kole, o wadze 2,6 kg
- sterownik Rapid C500 - umieszczony w szynie baterii, programowalny za pomocą wyświetlacza LCD
- manetka kciukowa, z hermetyczną wtyczką HIGO
- magnetyczny czujnik hamowania lub klamki hamulcowe (do wyboru w trakcie składania zamówienia) - umożliwiają hamowanie regeneracyjne lub silnikiem w rowerze
- czujnik kadencji PAS montowany pod korbę, umożliwia automatyczne uruchomienie wspomagania silnikiem w chwili pedałowania; uniwersalny lub na kwadrat (do wyboru w trakcie składania zamówienia)
- wyświetlacz LCD5 - mały wyświetlacz ze zintegrowanym pilotem, pozwalający na kontrolowanie i zmianę parametrów e-bike'a: prędkość, temperaturę silnika, tryb jazdy (miejski i off-road’owy), stan naładowania baterii i inne. Odporny na deszcz, śnieg oraz inne warunki atmosferyczne
- wiązka przewodów z wtyczkami hermetycznymi
- zestaw narzędzi - specjalistyczne narzędzia, które pozwolą sprawnie i szybko dokonać konwersji roweru na e-bike
- opaski neoprenowe, do schowania nadmiaru przewodów
- instrukcje
ZALETY ZESTAWU RAPID S-500
- bezinwazyjny i odwracalny montaż - możesz zdemontować zestaw i zamontować go na innym rowerze!
- szybki montaż: wystarczy odkręcić przednie koło i wymienić je na znajdujące się w przesyłce koło z silnikiem. Nie ma konieczności odkręcania przerzutek, tarczy i innych elementów!
- lekkość - niewielka waga silnika sprawia, że rower możesz np. łatwiej wnieść po schodach!
- bezpieczeństwo: każdy zestaw ma możliwość szybkiego włączenia lub wyłączenia ograniczenia prędkości i mocy!
- bezoporowy silnik - jeżeli skończy się naładowanie baterii, silnik nie stawia oporu podczas jazdy i możesz poruszać się jak zwykłym rowerem!
CZY ZESTAW RAPID BĘDZIE PASOWAŁ DO MOJEGO ROWERU?
Z uwagi na fakt, że istnieje wiele rodzajów rowerów, na to pytanie nie da się odpowiedzieć wprost. Należy kierować się zasadą, że im starszy (bardziej tradycyjny) rower, tym większa szansa, że uda się na nim zamontować zestaw Rapid bez większych komplikacji.
Warto zwrócić szczególną uwagę na miejsce w trójkącie ramy, gdyż to tam mocowana będzie bateria. Napisz do nas, prześlemy Ci szablon, który pozwoli ustalić, czy dostępne miejsce będzie wystarczające.
Dodatkowo rama powinna być wyposażona w haki; nie ma możliwości montażu w przypadku sztywnej osi (thru axle) oraz osi przelotowej.