Silnik centralny Bafang BBSHD48V 1000W
BBSHD to niezwykle popularny silnik centralny, jego nowa odsłona kompletnie przeprojektowana BBS02, każda jego część jest mocniejsza i lepsza. BBSHD generuje siłę 150 nm.
Ten zestaw jest przeznaczony do rozmiarów suportów o najpopularniejszych rozmiarach 68 mm(domyślne) /73/ 100/ 120 mm (fat bike). Inne rozmiary BB można dopasować za pomocą specjalnych dystansów .
Bafang 48 V 1000 W BBSHD to najnowszy i najmocniejszy silnik centralny na rynku(48 V, 30 A, ~ 1500 W maks.) moc 150nM.
- Średnia prędkość: AVG ✓
- Maksymalna prędkość: MAX ✓
- Prędkość w czasie rzeczywistym: RT ✓
- Przełączanie jednostek: KM/H MP/H
- Całkowity przebieg: ODC ✓
- Zasięg: ✓
- Czas jazdy: TIME ✓
- Wyświetlacz napięcia: ✓
- Procent baterii w procentach: ✓
- Napięcie Bateria: 24V/36V/48V
- Ustawienie podświetlenia: Jasność ✓
- Automatyczne wyłączanie: ✓
- Ograniczenie prędkości: 10 km/h-60 km/h
- Rozmiar montażowy: 22,2 mm
- Kod ustawień: 1919
- Przełącznik świateł przednich: Długie naciśnięcie przycisku "w górę"
- Alarm hamowania: ✓
- Biegi wspomagające: 3, 5, 9
- Przyspieszenie: 6 KM/H ✓
- Jasność podświetlenia: 1~5
- Ustawienie średnicy koła: ✓
- Komunikat o błędzie: ✓
- Hasło włączenia: ✓
- Ustawienie sceny: /
- Połączenie Bluetooth: /
- Wersja językowa: Angielski
DO WYBORU: TYP PRZEDNIEJ ZĘBATKI
- 40T, 42T, 44T, 46T(zintegrowany)
Standardowo używamy 44T.
KLAMKI HAMULCOWE (Opcja domyślna)
- Posiadają styczniki umożliwiające aktywację wyłącznika silnika przy naciśnięciu, co podnosi komfort i bezpieczeństwo jazdy. Jest to najlepsza opcja, jeśli nie ma potrzeby wymiany hamulców, które były pierwotnie obecne w rowerze, a także jeśli hamulce są hybrydowym układem hamulców olejowych.
CZUJNIK HAMULCA
- Czujnik zazwyczaj stosuje się, gdy oryginalne klamki hamulcowe są zintegrowane z manetkami zmiany biegów w rowerze lub w przypadku hamulców hydraulicznych. Elektroniczny czujnik hamulca zakładamy na klamkę hamulcową i momencie hamowania rączka klamki się przesuwa, co wykrywa czujnik hallotronowy i rozłącza w ułamku sekundy silnik.
Umożliwia pokonanie od 65 do nawet 90 km na jednym ładowaniu.
Specyfikacja:
- Akumulator: 48V 20Ah
- BMS:30A
- Prąd szczytowy: 60A
- Napięcie ładowania: 54,6V
- Napięcie odcięcia rozładowania: 36,4 V
- Żywotność cyklu: 1000 razy
- Prąd ładowania: 2A - 4A
- Temperatura ładowania: 0-45 ℃
- Temperatura rozładowania: -15-65 ℃
- Sposób ładowania: CC/CV
- Funkcja ochrony: nadmierne naładowanie, nadmierne rozładowanie, nadmierny prąd, zwarcie, równowaga
MANETKA DO KONTROLI WSPOMAGANIA
- W zestawie otrzymasz manetkę, która pozwoli Ci jeździć rowerem bez kręcenia korbą, gdy zabraknie Ci sił. Wspomóż się manetką i jedź z prędkością!
Co zawiera zestaw?
- Silnik centralny 1000W / 48V
- Czytelny wyświetlacz LCD kolorowy
- Sterownik wbudowany w silniku
- Manetka gazu
- Czujnik obrotu koła
- Okablowanie
- Zębatka
- Ramiona korby
- Klamki hamulcowe
- Instrukcja
Zalety silnika o centralnym napędzie w porównaniu z tańszymi silnikami piasty:
- Wykorzystuje biegi jako przekładnię silnika, dzięki czemu silnik może pracować z optymalnym zakresem obrotów
- Zwiększona wydajność
- Lepszy na podjazdach
- Lepszy rozkład ciężaru, ponieważ silnik jest umieszczony blisko środka ciężkości i nisko nad ziemią
- Poprawiona obsługa
- Łatwiejsza konwersja i instalacja
- Mid Drive jest łatwiejszy do jazdy, ponieważ dodatkowy ciężar na kołach sprawia, że trudniej jest pedałować w tym przypadku zachowujemy idealną równowagę.