Oferujemy zestaw napędu elektrycznego.
Dzięki niemu przerobisz swój ulubiony rower na e-bike.
W skład zestawu wchodzą:
-koło tylne(pod wolnobieg) z silnikiem MXUS XF08
-sterownik 36V14A sterowany falą sinusoidalną
-przewód zbiorczy
-wyświetlacz LCD3
-czujniki hamulca na linkę
-czujnik PAS
-akumulator 36V13Ah wraz z bagażnikiem i ładowarką.
Całość jest nowa
Możliwy montaż w naszym serwisie rowerowym
Koło jest budowane po zakupie.
Wielkość koła: 26" (inne do uzgodnienia)
Kolor obręczy: czarny (opcja srebrny)
Silnik: MXUS XF08 (tył na wolnobieg)
Kolor silnika: czarny
Silnik posiada wbudowaną przekładnie zwiększającą moment obrotowy. Ponadto zastosowano sprzęgło jednokierunkowe, dzięki któremu silnik nie stawia oporów podczas jazdy bez zasilania. Wyłączasz wspomaganie i jedziesz zwykłym rowerem.
Napięcie silnika: 36V
Moc ciągła: 250W
Moc chwilowa: 420W
Maksymalna prędkość: 38km/h (domyślnie ustawiona blokada do 25km/h)
Czujniki Halla: TAK
Wbudowany czujnik prędkości: TAK
( dzięki wbudowaniu w silnik czujnika prędkości ograniczyliśmy ilość zbędnych przewodów na rowerze. Takie rozwiązanie jest również bezawaryjne (często przestawiał się magnes na kole lub czujnik na widelcu)
Złącze wodoodporne: TAK(10 cm od silnika znajduje się złącze umożliwiające bezproblemowy demontaż koła)
Hamulec: tarczowy lub V-brake
Mocowanie zębatek: wolnobieg
Mamy też zestawy z silnikami:
XF07 - przód
XF08C - tył kaseta
Wyświetlacz LCD3 .
Funkcje wyświetlacza:
- 5 stopni wspomagania
- 4 stopnie naładowania baterii
- funkcje licznikowe ( prędkość, dystans, czas jazdy, średnia,maksymalna)
- moc oddawana przez silnik.
- włączenie oświetlenia
- tryb "WALK"
Możliwość zmiany ustawień roweru.
Czujniki hamowania BK-1R
Bezpieczeństwo jest najważniejsze. Czujniki te wyłączają napęd elektryczny podczas hamowania. Montowane są na lince od hamulca. Pasują do każdego hamulca mechanicznego w którym występuje linka(cantilever, V-brake, tarczowy mechaniczny)
Opcja:
Klamki hamulcowe z czujnikami
Czujniki BK-2R ( magnetyczne - stosowane do klamek hydraulicznych)
Przewód zbiorczy
Koniec z nadmiarem i plątaniną przewodów. Teraz wiązka zbiorcza łączy wszystkie elementy z kierownicy w jeden przewód.
Standardowy sterownik/kontroler silnika w rowerze elektrycznym. Umożliwia włączenie napędu za pomocą czujnika w korbie(PAS).
Napięcie: 36V
Prąd: 7A
Prąd chwilowy: 14A
Moc: 250W
Moc maksymalna: 430W
Sterownik z falą sinusoidalną - dużo lepsze sterowanie silnikiem, bardziej płynne z dużo mniejszym hałasem.
Funkcje:
- 5 stopni wspomagania jazdy(każdy stopień inna moc oddawana - niezależnie od prędkości)
- możliwość sterowania manetką gazu
- sterowanie oświetleniem 6V
Wymiary:
- 85mm x 52mm x 31mm
- długość przewodów ok 10cm.
- Czujnik obrotów korby (PAS)
Główny czujnik uruchamiający napęd elektryczny. Jest montowany przy korbie.
Opcja czujnika wkładanego z miskę(V12) luz z tarczą rozkładaną
AKUMULATOR
Jest to najdroższa część roweru elektrycznego dlatego tutaj nie może być żadnych kompromisów. Ten akumulator cechuję się najlepszą jakością. Zbudowany z ogniw renomowanej firmy aby zapewnić bezawaryjność i długie działanie. Testowany przez naszą firmę oraz klientów już od 4 lat. Dzięki temu jesteśmy pewni wysokiej jakości tego produktu.
Napięcie: 36V
Pojemność: 13 Ah lub 468Wh
Technologia: akumulatory wykonane w najlepszej technologii litowej. Charakteryzują niską wagą. Parametry idealnie pokrywają zapotrzebowanie roweru elektrycznego. Zbudowane na ogniwach firmy Samsung lub LG.
Ilość cykli ładowania: ponad 500
Mocowanie: w komplecie jest bagażnik rowerowy przystosowany do mocowania baterii. Ponadto posiada zabudowane miejsce na sterownik.
Ładowarka: TAK w komplecie.
Kolor: czarny
Wskaźnik naładowania: TAK
Lampa tylna: TAK
Nasz sklep i serwis rowerowy działa w Poznaniu od 30 lat. Rowerami elektrycznymi zajmujemy się od 8 lat. Jesteśmy bezpośrednim importerem napędów MXUS.
Znamy się na tym co sprzedajemy dlatego jak są wątpliwości lub pytania proszę się nie krępować :) Doardzimy i pomożemy.
Zapraszamy na testy do naszego sklepu.
Możemy zamontować napęd w naszym serwisie rowerowym, robimy kilkadziesiąt konwersji rocznie dzięki czemu też wiemy jakie mogą wystąpić problemy z montażem.