Zestaw czekolad / Mikołajkowa Aukcja Fundacji Legii
Wylicytujcie świąteczny prezent od Waszego ukochanego klubu. Razem zrobimy dobry uczynek. Przedmiotem aukcji są 4 czekolady, wykonane z jednej z najlepszych na świecie czekolad - CacaoBarry. Dochód z Mikołajkowej Aukcji Fundacji Legii przeznaczymy na świąteczne paczki oraz ciepłe posiłki dla znajdujących się w trudnej sytuacji warszawskich seniorów w ramach akcji #GotowiDoPomocy.
Zestaw składa się z czekolady
- białej - o zrównoważonym smaku mleka i śmietanki z subtelnymi nutami wanilii z dodatkiem pierników, pistacji i orzechów laskowych.
- mlecznej - kremowa, lekko słodka z dominującym smakiem kakao z dodatkiem pierników, rodzynek i orzechów laskowych.
- ruby - naturalnie różowa, z ziarna kakaowca ruby i dodatkiem pierników, żurawiny, płatków róż.
- gorzkiej - intensywnie kakaowa z wyczuwalną goryczą oraz dodatkiem prażonego kakao i liofilizowanymi malinami.
Wyroby cukiernicze własnoręcznie przygotowuje Maciej Wiśniewski - szef sekcji cukierniczej Catering Wiśniewscy. Maciej z cukiernictwem związany jest od najmłodszych lat. Eksperymentuje ze smakami i formami, śledzi trendy w cukiernictwie i przenosi je do swojej pracowni.
Jeden ze 196 Ambasadorów marki Cacaobarry – uznawanej przez wielu jako najlepszy na świecie producent czekolad oraz dodatków cukierniczych. Produkty tej firmy są używane w najlepszych restauracjach na wszystkich kontynentach. Cacao Barry to długa tradycja sięgająca 1842 roku. Czekolady charakteryzują się doborem najlepszych ziaren kakaowca pochodzących z poszczególnych plantacji na świecie.
Akcja #GotowiDoPomocy, zainaugurowana przez Legię Warszawa w kwietniu, adresowana jest do osób starszych, które w czasie pandemii szczególnie powinny być otoczone opieką. Razem z naszymi partnerami i wolontariuszami dostarczyliśmy już 40 tysięcy posiłków do seniorów mieszkających w Warszawie. Obecnie pomagamy blisko 50 osobom znajdującym się w najcięższej sytuacji dowożąc im obiady trzy razy w tygodniu. #GotowiDoPomocy wspierali aktorzy, piosenkarze, osobowości telewizyjne, prezenterzy, influencerzy, dziennikarze i sportowcy. Partnerami akcji zostały czołowe polskie i zagraniczne firmy.
*Termin realizacji nagrody zostanie ustalony ze zwycięzcą licytacji.