Zestaw napędu - silnik BLDC 48V 1000W + sterownik RED EDITION 4 - 48V 1000W
- Silnik bez-szczotkowy typu 1109 BLDC 48V 1000W
- Sterownik tuningowy do silników bezszczotkowych 48V 1000W typu Red Edition 4
Zestaw specjalnie dobranego typu silnika z kontrolerem/sterownikiem o mocy wyższej niż sam silnik. Takie połączenie sprawia, że kontroler nie blokuje mocy silnika i uzyskujemy większą moc szczytową, większą odporność na przeciążenia oraz dłuższą żywotność zestawu. Polecany do napędu i tuningu pojazdów elektrycznych, w szczególności POWER CARSów, mini gokartów, skuterów, mini quadów, ATV i tzw. pocket bike-ów 1tp.
Zestaw przystosowany do pracy z każdym typem zasilania jak akumulatory żelowe i żelowe AGM, zestawy budowane na ogniwach Lipo itp, itd.
Programowanie i podłączanie sterownika - sterownik podłączamy z według następującej kolejności:
- Programowanie i podłączanie sterownika - sterownik podłączamy z według następującej kolejności:
- Zasilanie sterownika - dwa grube przewody czerwony (plus) i czarny (minus) podłączamy do zespołu akumulatorów zgodnie z ich kolorystyką (choć sterownik posiada swoje zabezpieczenia, między zespołem akumulatorów a sterownikiem sugerujemy zamontować bezpiecznik typu MAXI).
- Silnik - 3 grube przewody zasilające silnik (zielony, niebieski, żółty) do ich odpowiedników kolorystycznych silnika
- Czujniki Hall - 6 pianową kostkę w sterowniku (sprawdzając czy kolorystyka kabli się zgadza) podłączamy do 6 pniowej kostki silnika. Jeśli silnik nie ma wyjścia czujników Hall, czynność tą pomijamy.
- Włączenie sterownika - pomarańczowy przewód opisany "Electric door lock" łączymy z plusem zasilającym sterownik. Wyjście między plusem akumulatora a tym przewodem możemy połączyć do stacyjki/włącznika.
- Programowanie - (WAŻNE - w tym momencie manetka/pedał nie może być podłączony do sterownika) po uprzednim włączeniu sterownika zakręcamy ręcznie silnikiem w kierunku który nas interesuje, po czym 2 białe przewody opisane "Inteligent recognition" łączymy ze sobą, silnik zacznie pracować przez 5-7 sekund podczas których sterownik wykryje jego charakterystykę i obroty. Gdy silnik przestanie się kręcić rozłączamy białe przewody - w tym momencie sterownik jest już ustawiony do pracy z silnikiem, możemy podłaczyć manetkę/pedał itd.
Przeznaczenie - pojazdy elektryczne o zasilaniu DC 48V:
- Mini quady
- Mini go-karty
- Skutery
- Rowery
- ATV
- Mini buggy
- POWER CARSy
- inne pojazdy o napędzie elektrycznym
Polecane przez POWER CARS ™ Team
Dane techniczne sterownika:
- Napięcie znamionowe : 48V
- Moc sterownika 1000W
- Natężenie wyjściowe 35A
- Typ złącz sterujących - złącze MTW 2pin i MTW 3pin
- Waga: 0,6kg
Dane techniczne silnika:
- Napięcie: 48V
- Moc - 1000W
- Pobór - 4,2/26,5A
- Obroty pod obciążeniem - 3100 +- 5%
- RPM / Obroty bez obciążenia - 3500
- Zębatka - 11T na łańcuch typu T8F
- Fazy - 3
- Waga 3.5 kg
Główne funkcje wyjściowe sterownika:
- Electric door lock - wł/wył
- Inteligent recognition - automatyczne wykrywanie i programowanie typu silnika i kierunku obrotów .
- Shift three speed gear - 3 biegi do przodu 80%,100%,120%
- Reverse gear - bieg wsteczny
- Low lever breake - hamulec / odcięcie sterownika przy hamowaniu
- High level brake - czujnik świateł hamowania
- Anty theft alarm power - zasilanie alarmu / dodatkowe wyjście DC
- Anti thef alarm signal - podłączenie alarmu
- Multiple data meter - czujnik prędkościomierza
- Conventional meter - czujnik prędkościomierza
Funkcje wewnętrzne:
- Inteligent volage - samoczynne wykrywanie napięcia prądu stałego 48 lub 60V
- Super mute - sterowanie wyciszające silnik przy starcie i rozpędzaniu pojazdu
- Undervoltage protection - zabezpieczenie akumulatorów - gdy akumulatory zbliżą się do ich minimalnego volatrzu, sterownik odetnie zasilanie chroniąc akumulatory przed pełnym wylądowaniem i uszkodzenie akumulatorów.
- Overcurrent protection - zabezpieczenie przed zbyt wysokim natężeniem
- Anti-Blocking function - funkcja wykrywająca zastopowany silnik, która po 3 sek odłącza zasilanie chroniąc zarówno silnik jak i sterownik przed dodatkowym przeciążeniem
- MOS tube short circuit protection - automatyczne wykrywanie uszkodzonych końcówek mocy wyłączy sterownik przy uszkodzeniu choćby jednej z nich celem ochrony pozostałych.
- Permanen power off - permanentne wyłącznie zasilania, wiele innych sterowników mimo ich wyłączenia dalej pobiera prąd z akumulatorów do ich całkowitego wyczerpania, co w efekcie uszkadza akumulatory.