- Zakrętomierz EUP-46M, szczelny, po podłączeniu żyroskop wchodzi płynnie na obroty.
- Prędkościomierz PR-250 S, działający.
- Busola, kompas lotniczy KI-13, szczelny, płyn igielinowy z ubytkiem, nie rozkręcany. Z uchwytem
- Lotniczy wskaźnik ciśnienia tlenu IK-18, nowy nie zabudowany nigdy na płatowcu.
- Termometr lotniczy, sprawny, szczelny, z sondą. Ciśnieniowy, nie potrzebuje zewnętrznego zasilania. Długość przewodu 300 cm.
- Wysokościomierz WD-20, sprawny, płynna regulacja ciśnienia.
W/w zegary są po-resursowe, wybudowane z płatowców, oprócz IK-18 gdzie dołączam dodatkowo redukcję przyłączeniową oraz oryginalne opakowanie. Nie posiadam do nich paszportów. Sprzęt jest z moich zbiorów z różnych typów samolotów i szybowców ( IK-18, KI-13, WD-20 pochodzą z samolotu MIG-21, numer boczny 8190 ). Przyrząd PR-250S pochodzi z szybowca, data produkcji 1959. W związku z powyższym proszę o przemyślane zakupy, jeśli potrzeba dodatkowych odpowiedzi proszę pytać drogą elektroniczną. Dla zdecydowanego nabywcy dołożę niewielką niespodziankę.