Telefon uległ wypadkowi? Stłukła się szybka? Dotyk działa? Wyświetlacz jest ok?
Nie ma potrzeby inwestowania w nowy telefon ani wymiany całego wyświetlacza! Wymienimy samą szybkę w technologii OCA.
Oferujemy profesjonalną usługę wymiany SZYBKI w Samsung A40
Cena obejmuje usługę wraz z szybką.
Dostępne kolory: czarny.
Abyśmy mogli dokonać naprawy wyświetlacz nie może być w żaden sposób uszkodzony, musi spełniać następujące warunki:
-musi prawidłowo wyświetlać kolory, bez jakichkolwiek przebarwień;
-dotyk musi działać na całym ekranie;
Po dopłacie 10zł możemy zamontować NANO Glass (szkło hartowane) na wyświetlacz.
Na naszą naprawę udzielamy GWARANCJI- 12 MIESIĘCY.
Sprawdź nasze pozostałe aukcje: wymieniamy szybki oraz wyświetlacze w różnych modelach smartfonów firmy Samsung i Apple.
Proces zakupu usługi wymiany SZYBY:
- Wybieramy opcję Kup Teraz na aukcji.
- Finalizujemy zamówienie, wybierając sposób przesyłki zwrotnej.
- Proszę wysłać telefon na adres:
Teleserwis24
Ul. Narutowicza 35
20-016 Lublin
- Naprawiamy w ciągu 24H i odsyłamy w wybrany na aukcji sposób.
Na wszystkie usługi wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT 23%.
KUPUJĄC NA AUKCJI AKCEPTUJESZ REGULAMIN
REGULAMIN SERWISU TeleSerwis24
- Zlecenie naprawy
Przekazanie sprzętu do naprawy oznacza zaakceptowanie niniejszego „Regulaminu” oraz „Cennika Usług Serwisowych”, na podstawie, których TeleSerwis24 świadczy usługi naprawy.
Przekazując urządzenie do naprawy Klient zostaje poinformowany o przybliżonych kosztach wykonania naprawy. W przypadku nie określenia przyczyny usterki przez Klienta, zostanie on poinformowany o jej zlokalizowaniu i ewentualnych kosztach jej naprawy.
Zastrzegamy sobie prawo odmowy wykonania naprawy, jeżeli zakres naprawy może stanowić potencjalne zagrożenie podczas dalszej eksploatacji narzędzia lub w przypadku, gdy znaczne zużycie elementów współpracujących może spowodować uszkodzenie wymienionej części.
- 4 Wykonanie naprawy
Standardowy czas naprawy wynosi 1 dzień roboczych i liczony jest od dnia przyjęcia towaru. W przypadki konieczności zakupu części zamiennych od firm trzecich termin ten może ulec wydłużeniu, o czym Klient jest informowany celem akceptacji wydłużonego terminu naprawy lub złożenia rezygnacji z niej.
W przypadku rezygnacji z naprawy Klient może zostać obciążony kosztami testowania w wysokości zgodnej z cennikiem obowiązującym w dniu przyjęcia sprzętu do naprawy.
Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane pozostawione w pamięci urządzenia, a utracone w wyniku naprawy.
4 . Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów za usługi dodatkowe, jeśli doszło do ich całkowitej realizacji (przepis z ustawy)
- 5 Gwarancja naprawy
Na wykonaną naprawę oraz wymienione części i podzespoły, Klient otrzymuje 12 miesięczną gwarancję, pod warunkiem prawidłowego eksploatowania urządzenia i stosowania materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta sprzętu lub zakupionych w salonach TeleSerwis24.
REGULAMIN NAPRAW
Serwis dokonujący naprawy nie odpowiada za wady ukryte naprawianego produktu, oraz nieprawidłowości w funkcjonowaniu produktu w zakresie nie związanym bezpośrednio lub pośrednio z zakresem dokonywanej naprawy.
W przypadku telefonów, które miały kontakt z wilgocią , lub jakąkolwiek cieczą i włączały się w czasie przyjęcia do naprawy, punkt serwisowy nie gwarantuje, że zostaną one naprawione, oraz że będą się włączały w momencie ich wydania z punktu serwisowego.
Telefony po zalaniu lub zawilgoceniu nie podlegają gwarancji serwisowej.
Oddając telefon do naprawy należy wyjąć kartę SIM oraz kartę pamięci.
Naprawy obejmujące zmiany oprogramowania ,a także proces usuwania blokady sim-lock mogą powodować utratę danych.
Użytkownik przekazujący telefon do serwisu w celu dokonania naprawy akceptuje wszystkie warunki regulaminu naprawy.
Jeżeli podczas procesu wymiany uszkodzonej szybki dojdzie do uszkodzenia wyświetlacza, klient wyraża zgodę na zamontowanie innego wyświetlacza podobnej jakości.
- 7 Wysyłka i Zwroty
- Wszystkie towary posiadają gwarancje producenta, importera lub sprzedawcy.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane po dostarczeniu ich razem z protokołem szkodowym. Po uiszczeniu opłaty Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności kuriera jeśli podczas transportu zawartość została uszkodzona lub są w braki w zawartości kurier wypisze od ręki protokół szkodowy.(Nie pobiera za to żadnych opłat)
- Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować w oryginalne opakowanie wraz ze wszelkimi dodatkami, które Klient otrzymał przy dostawie (okablowanie, instrukcje, itp.)
- Produkt musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu. W przypadku braku opakowania ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu ponosi reklamujący.
- TeleSerwis24 zastrzega sobie możliwość odesłania reklamowanego towaru, jeśli towar został dostarczony bez kompletnej dokumentacji.
- Warunkiem ważności gwarancji jest nienaruszona plomba gwarancyjna.
- W przypadku nie spełnienia powyższych warunków reklamowany sprzęt będzie odsyłany na koszt adresata.
- Prosimy dołączyć dokument zakupu oraz informację co jest nie tak i dane kontaktowe i odesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej (bez pobrania) na adres: Teleserwis24, ul. Narutowicza 35 , 20-016 Lublin . Kupujący zobowiązany jest dostarczyć reklamowany sprzęt na własny koszt.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy Użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.
- Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane bezpłatnie w terminie do 14 dni od daty dostarczenia towaru do Sklepu.
- W przypadku konieczności uzyskania ekspertyzy u dostawcy z zagranicy termin załatwienia reklamacji może ulec przedłużeniu o 30 dni roboczych. Okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas zużyty na naprawę
- Jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu zaprzestania produkcji), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze.
- Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że jest nie uszkodzony w oryginalnym opakowaniu z kompletem dokumentacji i nie nosi śladów eksploatacji. Produkty pakowane w zgrzewane blistry nie mogą zostać otwarte.
- Zgodnie z Ustawa ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny" 14 dni Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: •dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; •dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy Termin do odstąpienia od umowy upływa po 14 dniach od udzielenia konsumentowi informacji o tym prawie Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). •Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. , jeżeli towar nie nosi znamion użytkowania. Koszty wysyłki pokrywa Kupujący i na nim spoczywa odpowiedzialność za odpowiednie zabezpieczenie towaru do transportu. Zwracany towar nie może nosić śladów użycia, musi posiadać oryginalne opakowanie i wszystkie elementy zestawu oraz być odesłany w stanie, w którym trafił do Kupującego. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.