Przedmiotem aukcji jest: ZESTAW NAPRAWCZY ZAWORU EGR (CHŁODNICZKI) do:
VW AUDI SEAT SKODA - 1.6 / 2.0 TDI
NOWY, KOMPLET 2 ZĘBATKI !!!
MASZ PROBLEM Z NIEDZIAŁAJĄCYM ZAWOREM EGR ?
JEŚLI TAK, TO TA AUKCJA JEST DLA CIEBIE !!!
PROBLEM NAJCZĘŚCIEJ TKWI W ZNISZCZONYCH ZĘBATKACH CHŁODNICZKI ZAWORU EGR !!!
"ZĄBKI" ZĘBATEK CZĘSTO SIĘ NISZCZĄ, UKRUSZAJĄ Z BIEGIEM LAT, CZASAMI W ŚRODKU ZAWORU UKRUSZONE CZĘŚCI ZĘBATKI BLOKUJĄ CAŁY MECHANIZM. JEDNA Z ZĘBATEK WSPÓŁDZIAŁA Z METALOWĄ ZĘBATKĄ ZAWORU, PRZEZ CO SZYBKO SIĘ ZUŻYWA !
NA TEJ AUKCJI OFERUJEMY ZĘBATKĘ ZAWORU DO SAMODZIELNEJ NAPRAWY !!!
NASZA ZĘBATKA POZWOLI USUNĄĆ SAMODZIELNIE PROBLEM RAZ NA ZAWSZE.
ORYGINALNA ZĘBATKA WYKONANA JEST Z BARDZO MIĘKKICH MATERIAŁÓW PRZEZ CO ULEGA NATURALNEMU ZUŻYCIU.
DZIĘKI ZĘBATKOM DO SAMODZIELNEJ NAPRAWY NIE MUSISZ KUPOWAĆ JUŻ NOWEGO ZAWORU LUB UŻYWANEGO, KTÓREGO ZĘBATKI SĄ PRAWDOPODOBNIE TAK SAMO ZNISZCZONE !!!
SPECJALNIE ZAPROJEKTOWANE ZĘBATKI Z WYTRZYMALSZEJ MIESZANKI PVC NIŻ ORYGINALNA !!!
OBJAWY ŹLE DZIAŁAJĄCEGO ZAWORU EGR:
- SILNIK GAŚNIE NA WOLNYCH OBROTACH (TRACI MOC)
- CZARNY DYM WYDOBYWAJĄCY SIĘ Z RURY
- NA DESCE KONTROLNEJ ZAPALA SIĘ KONTROLKA "CHECK ENGINE"
- DAWKOWANIE SPALIN DO CYLINDRÓW NA BIEGU JAŁOWYM PRZEKŁADA SIĘ NA NIERÓWNĄ PRACĘ (OBROTY SILNIKA FALUJĄ)
- W TRAKCIE JAZDY ODCZUWASZ WYRAŹNIE NIEDOBORY DOSTĘPNEJ MOCY
ZASTOSOWANIE:
AUDI
A3 8P 2003-2013
- 1.6TDI CAYB 66KW 90KM
- 1.6TDI CAYC 77KW 105KM
- 2.0TDI AZV CBAA CFFA 100KW 136KM
- 2.0TDI 16V BKD CBAB CFFB CLJA 103KW 140KM
- 2.0TDI BMN CBBB CFGB 125KW 170KM
Q3 2011- ...
- 2.0TDI CFFA 100KW 136KM
- 2.0TDI CFFB, CLJA 103KW 140KM
- 2.0TDI CFGD 120KW 163KM
- 2.0TDI CFGC CLLB 130KW 177KM
TT (8J3) 2008-2014
- 2.0TDI CBBB CFGB 125KW 170KM
SEAT
ALHAMBRA 2010-...
- 2.0TDI CFFE CUVA 85KW 115KM
- 2.0TDI CFFA 100KW 136KM
- 2.0TDI CFFB 103KW 140KM
- 2.0TDI CFGB 125KW 170KM
- 2.0TDI CFGC 130KW 177KM
ALTEA / XL 2009-...
- 1.6TDI CAYC 77KW 105KM
LEON I (1P1) 2005-2012
- 1.6TDI CAYB 66KW 90KM
- 1.6TDI CAYC 77KW 105KM
- 2.0TDI 16V BKD CFHC CLCB 103KW 140KM
- 2.0TDI BMN CEGA CFJA 125KW 170KM
SKODA
OCTAVIA II 2004-2013
- 1.6TDI CAYC 77KW 105KM
- 2.0TDI CFHF CLCA 81KW 110KM
- 2.0TDI 16V BKD CFHC CLCB BMM 103KW 140KM
SUPERB II 2010-2015
- 1.6TDI CAYC 77KW 105KM
- 2.0TDI 16V CFFB 103KW 140KM
YETI 2009-...
- 1.6TDI CAYC 77KW 105KM
- 2.0TDI CFHA CLCA DFSA CUUA CFHF 81KW 110KM
- 2.0TDI CBDB CFHC CLCB 103KW 140KM
VOLKSWAGEN
BEETLE 2011-...
- 1.6TDI CAYC 77KW 105KM
- 2.0TDI CFFB CJAA 103KW 140KM
CADDY III 2010-2015
- 1.6TDI CAYE 55KW 75KM
- 1.6TDI CAYD 75KW 102KM
CADDY IV 2015-...
- 1.6TDI CAYE 55KW 75KM
- 2.0TDI CFHC CLCB 103KW 140KM
CC 2011-2016
- 2.0TDI CFFA 100KW 136KM
- 2.0TDI CFFB 103KW 140KM
- 2.0TDI CFGB CLLA 125KW 170KM
EOS 2008-2015
- 2.0TDI CFFA 100KW 136KM
- 2.0TDI 16V CBAB CFFB 103KW 140KM
GOLF PLUS 2009-2013
- 1.6TDI CAYB 66KW 90KM
- 1.6TDI CAYC 77KW 105KM
- 2.0TDI CBDC CLCA 81KW 110KM
GOLF VI 2008-2013
- 1.6TDI CAYB 66KW 90KM
- 1.6TDI CAYC 77KW 105KM
- 2.0TDI CBDC CLCA 81KW 110KM
- 2.0TDI CBAB CFFB CJAA CFHC 103KW 140KM
- 2.0TDI CBBB CFGB 125KW 170KM
GOLF VII 2012-...
- 1.6TDI CLHA 77KW 105KM
JETTA III (1K2) 2009-2010
- 1.6TDI CAYC 77KW 105KM
JETTA IV 2010-...
- 2.0TDI CLCA 81KW 110KM
- 2.0TDI CFFB CJAA CFHC CLCB 103KW 140KM
PASSAT B6 2009-2010
- 1.6TDI CAYC 77KW 105KM
PASSAT B7 2010-2014
- 1.6TDI CAYC 77KW 105KM
PASSAT CC 2008-2012
- 2.0TDI CBAA CFFA 100KW 136KM
- 2.0TDI CBAB CFFB 103KW 140KM
- 2.0TDI CBBB CFGB CLLA 125KW 170KM
SCIROCCO III 2008-...
- 2.0TDI CBDB CFHC 103KW 140KM
SHARAN II 2010-...
- 2.0TDI CFFB 103KW 140KM
TIGUAN I 2007-...
- 2.0TDI CBAB CFFB CLJA 103KW 140KM
TOURAN I 2010-2015
- 1.6TDI CAYB 66KW 90KM
- 1.6TDI CAYC 77KW 105KM
- 2.0TDI CFHF CLCA 81KW 110KM
- 2.0TDI CFHC 103KW 140KM
- 2.0TDI CFJA 125KW 170KM
DO ZAWORÓW EGR O PODANYCH NUMERACH: 03L131512BL ; 03L131512BB ; 03L131512BJ ; 03L131512CF ; 03L131512AP ; 03L131512DQ ; 03L131512AT ; 03L131512CH ; 03L131512N ; 03L131512 ; 0280751016
ZĘBATKI WEWNĄTRZ CHŁODNICZKI ZAWORU EGR:
TAK CZĘSTO WYGLĄDAJĄ ZEPSUTE ZĘBATKI:
MONTAŻ: 1) Odkręcamy pokrywę chłodniczki zaworu EGR. (4 śrubki Torx 2) Usuwamy uszkodzone zębatki.
3) Wyciągamy płytkę (podnosząc ją do góry - trzyma się na 3 Pinach i wyjmujemy zębatkę okrągłą. Płytka = zielony element na zdjęciu.
4) Zakładamy NASZE, NOWE zębatki. GOTOWE !!! Teraz z powrotem składamy zawór EGR przywracając go do pełnej funkcjonalności !!!