Przedmiotem sprzedaży jest:
Zawór amortyzatora YSS 238 (2 szt.)
NR KAT.773.05.03
Pasuje do:
Harley Davidson FXD 1340 Dyna Super Glide 95-98
Harley Davidson FXDL 1340 Dyna Glide Low Rider 93-98
Harley Davidson FXDS-CON 1340 Dyna Glide Convertible 95-96
Harley Davidson FXDB 1340 Dyna Glide Daytona 92
Harley Davidson FXDB 1340 Dyna Glide Sturgis 91
Średnica zewnętrzna 29,0mm
Średnica otworu tłoka w rurze: 21,0mm
Wysokość zaworu: 16mm
Montaż zaworów YSS w seryjnym zawieszeniu przednim sprawia że ma ono bardziej kontrolowaną charakterystykę tłumienia i przenoszenie nacisku motocykla na nawierzchnię drogi jest lepiej odczuwalne. Korpus zaworu został zaprojektowany z niezwykle lekkiego i twardego aluminium 6061 T6 z 65 Rockwell. Zawory są łatwo regulowane i nadają się do niemal wszystkich zastosowań.
Pomysłowy system otworów w zaworze zmienia przepływ oleju w zawieszeniu tak, że kontakt motocykla z drogą i odpowiedzi zwrotne zawieszenia do kierowcy są znacznie bardziej bezpośrednie. W rezultacie kierowca uzyskuje lepsze czucie i bezpieczeństwo.
W dostawie znajduje się bardzo szczegółowa instrukcja instalacji ze zdjęciami.
Zastosowanie: off-road, szosowe, turystyczne i wyścigowe.
Zawory YSS są przyporządkowane do odpowiednich średnic rur.
Dalsze dopasowanie tłumienia może być dokonane za pomocą zmiany ilości lub lepkości oleju.
Zasada działania:
Zawór YSS jest włożony w rurze nośnej pomiędzy tłoczysko i sprężynę. W tym celu należy znać wewnętrzną średnicę rurki zanurzeniowej i otworu w tłoczysku. W zależności od używanej średnicy zaworu, należy w tłoczysku wywiercić dodatkowe otwory przepływu oleju. Jest to szczegółowo opisane w instrukcji instalacji.
Precyzyjne ustawienie zaworu YSS po instalacji wymaga niewielkiego wysiłku:
1. Półki rur należy rozluźnić, olej wylać z widelca i podnieść zawór do góry.
2. Za pomocą klucza ampulowego (imbus) ustawiamy w krokach co 2 obroty dokręcając lub odkręcając śrubę nastawczą.
3. Pamiętaj, aby najpierw obracać górną śrubą, a następnie dokręcić dolną nakrętką kontrującą.