Zawieszenie, stabilizator febi 42257
Zawieszenie, stabilizator febi 42257
Kody OEM
- SUZUKI: 42431-70B42
- SUZUKI: 42431-83E00
- SUZUKI: 42431-83E00-000
- RUVILLE: 987705
- BENDIX: 048220B
- SWAG: 84 94 2257
- TRISCAN: 8500 69805
- FAG: 819 0140 10
- OPTIMAL: F8-8125
- MOOG: SZ-SB-12583
- SIDEM: 877802
- JAPANPARTS: RU-820
- A.B.S.: 270892
- KAVO PARTS: SBS-8505
- KAVO PARTS: SBS-8525
- ASHIKA: GOM-820
- NIPPARTS: N4278000
- KAWE: 8500 69805
- BLUE PRINT: ADK88013
- NPS: S400I07
- IPS Parts: IRP-10819
- TENACITY: ASBSU1001
- JAPKO: GOJ820
- YAMATO: J78007YMT
- TEDGUM: 00500553
- TEDGUM: 00507051
- STELLOX: 89-61014-SX
- LYNXauto: C8649
- PEMEBLA: JAPRU-820
- FEBEST: SZSB-WGR
- UNIGOM: 391944
- MDR: MEM-8820
- AYWIPARTS: AW1410302
- CTR: CVS-3
- SPIDAN CHASSIS PARTS: 411448
- 4X4 ESTANFI: EST-GOM-820
Dane techniczne
- Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Pasuje do
SUZUKI
- SUZUKI WAGON R liftback (EM) 1.0 (RC410, SR410, SR412) 65KM (02-1998 - 05-2000)
- SUZUKI WAGON R liftback (EM) 1.2 4WD (SR412) 69KM (02-1998 - 05-2000)
- SUZUKI WAGON R liftback (EM) 1.2 (SR412) 69KM (02-1998 - 05-2000)
- SUZUKI WAGON R liftback (MM) 1.3 (RB 413) 76KM (05-2000 - 12-2004)
- SUZUKI IGNIS I (FH) 1.3 (HV51, HX51, RG413) 83KM (10-2000 - 09-2003)
- SUZUKI IGNIS I (FH) 1.3 4WD (RG413) 83KM (10-2000 - 09-2003)
- SUZUKI WAGON R liftback (MM) 1.3 4WD (RB 413) 76KM (10-2001 - )
- SUZUKI IGNIS II (MH) 1.5 (RM415) 99KM (09-2003 - )
- SUZUKI IGNIS II (MH) 1.5 4x4 (RM415) 99KM (09-2003 - )
- SUZUKI WAGON R liftback (MM) 1.3 (RB 413) 94KM (09-2003 - )
- SUZUKI IGNIS I (FH) 1.5 Sport (RM415) 109KM (12-2003 - )
- SUZUKI ALTO (HA12, HA23) 1.0 58KM (01-2000 - 06-2002)
- SUZUKI WAGON R liftback (MM) 1.3 4WD (RB 413) 94KM (09-2003 - )
Podczas doboru części korzystaj z informacji zawartych w katalogu TecAlliance. Dopasowywanie części powinno odbywać się po numerze nadwozia VIN. Daty występujące w nawiasach oznaczają całościowe lata produkcji podanego modelu auta, nie są to konkretne lata zastosowania części w tym samochodzie. Pamiętaj, że producent mógł zastosować 2 lub więcej różnych typów w podanym modelu samochodu