Kompletne zawieszenie gwintowane MTS Technik do:
Audi A3 8P
Audi TT 8J
Seat Leon 2 - 1P
Seat Toledo 3 - 1P
Skoda Octavia 2
VW Golf 5 / Jetta
VW Golf 6
VW Eos
VW Touran 1T
Przy zakupie podaj numer katalogowy zawieszenia, naciski na daną oś znajdziesz na tabliczce znamionowej.
- Audi A3 8P - max nacisk osi przód 1035kg - MTSGWVW30
- Audi A3 8P - max nacisk osi przód 1036-1170kg - MTSGWVW31
- Audi TT 8J - max nacisk osi przód 965kg - MTSGWVW30
- Audi TT 8J - max nacisk osi przód 966-1060kg - MTSGWVW31
- Seat Leon 1P / Toledo 2 / Altea 5P - max nacisk osi przód 1035kg - MTSGWVW30
- Seat Leon 1P / Toledo 2 / Altea 5P - max nacisk osi przód 1036-1170kg - MTSGWVW31
- Skoda Octavia 2 - max nacisk osi przód 1035kg - MTSGWVW30
- Skoda Octavia 2 - max nacisk osi przód 1036-1170kg - MTSGWVW31
- VW Eos - max nacisk osi przód 1035kg - MTSGWVW30
- VW Eos - max nacisk osi przód 1036-1170kg - MTSGWVW31
- VW Golf 5 - max nacisk osi przód 1035kg - MTSGWVW30
- VW Golf 5 - max nacisk osi przód 1036-1170kg - MTSGWVW31
- VW Golf 6 Hatchback - MTSGWVW31
- VW Golf 6 Kombi - max nacisk osi przód 1005kg - MTSGWVW30
- VW Golf 6 Kombi - max nacisk osi przód 1006-1100kg - MTSGWVW31
- VW Jetta 3 - max nacisk osi przód 1005kg - MTSGWVW30
- VW Jetta 3 - max nacisk osi przód 1006-1100kg - MTSGWVW31
- VW Touran 1T - max nacisk osi przód 1035kg - MTSGWVW30
- VW Touran 1T - max nacisk osi przód 1036-1170kg - MTSGWVW31
Sprężyny zaprojektowane i wyprodukowane przez firmę EIBACH
Zakres obniżenia wynosi przód 20 - 70 mm / tył 20 - 60 mm.
Street: Zawieszenie z serii Street to domyślna konfiguracja inżynierów MTS Technik, gwarantuje szeroki zakres obniżenia i balans pomiędzy komfortem a sztywnością.
Zawieszenia gwintowane MTS Technik to idealny wybór dla kierowców ceniących sobie elastyczność oraz możliwość regulowania wysokości zawieszenia w zależności od preferencji czy warunków na drodze. Usztywnienie samochodu względem zawieszenia seryjnego powoduje, że staje się on lepszy w prowadzeniu, przewidywalny oraz bezpieczniejszy.
Optymalne zestrojenie komponentów zawieszeń gwintowanych MTS Technik powoduje, że zdobywają one uznanie coraz większej liczby użytkowników. Obniżaj samochód na zlot, podwyższaj do codziennej jazdy.
Regulacja wysokości auta
Zestawy MTS Technik dzięki nagwintowaniu powierzchni pozwalają na zmianę wysokości auta według preferencji użytkownika.
Złoty ocynk
Poprawiona ochrona antykorozyjna powierzchni stalowej w postaci „złotego” ocynku oraz czarnego anodowania elementów aluminiowych.
Sprężyny Eibach
Większość zestawów zawiera sprężyny zaprojektowane i wyprodukowane przez niemiecką firmę Eibach. Jako najbardziej renomowany producent od ponad 60 lat produkuje sprężyny m.in. do Bugatti Veyron, bolidów F1, Nascar, WRC. Zbalansowana charakterystyka, wyłącznie najwyższej jakości stal, najmniejsze tolerancje produkcji w branży, najlepsze zabezpieczenie antykorozyjne i niezwykła trwałość – to cechy, którymi Eibach sygnuje także zestawy gwintowane MTS Technik.
Nakrętka hexaCOIL
Innowacyjny wzór nakrętki, w której wyeliminowany został problem zapiekania się. Oferowana w większości zestawów nakrętka poddana była ponad 2-letniemu okresowi badań i testów, aby zapewnić bezproblemową i bezpieczną eksploatację.
Zwiększona wydajność
Gazowo-olejowe amortyzatory twin-tube utrzymują swoją wysoką sprawność nawet podczas intensywnego użytkowania.
Rygorystyczna kontrola
Wszystkie składniki zawieszeń gwintowanych MTS Technik poddawane są gruntownym testom laboratoryjnym i drogowym.
Odboje z pianki PUR
Gwarancja wydłużonej żywotności względem tych wykonanych z gumy.
Niezawodność
Zawieszenia gwintowane objęte są 2-letnią gwarancją bez limitu kilometrów.