Zawieszenie gwintowane PEUGEOT 208 GTI φ51 (A9)
Zestaw zawieszenia gwintowanego obejmuje komplet na przednią i tylną oś tj. cztery sprężyny, cztery amortyzatory oraz dedykowane do auta elementy montażowe, które są niezbędne do instalacji zestawu we wskazanym modelu.
K-SPORT RACING od ponad 25 lat specjalizuje się w projektowaniu i produkcji sportowych zestawów zawieszeń gwintowanych, wysokowydajnych układów hamulcowych oraz felg uzyskiwanych ekskluzywną metodą kucia. Dzięki nowoczesnym technologiom, najwyższej jakości materiałom, wyśmienitej organizacji i konsekwencji firma dostarcza produkty doskonałej jakość, rozpoznawalne na całym świecie. Amortyzatory K-SPORT ze sprężynami i mocowaniami specjalnej konstrukcji oraz zestawy hamulcowe (wyposażone w dwa, cztery, sześć, osiem czy nawet dwanaście tłoczków) można znaleźć w wielu zwycięskich zespołach wyścigowych. K-SPORT to wyspecjalizowany i wykwalifikowany dostawca najbardziej wymagających systemów, które posiadają aprobatę TUV / ISO 9001: 2015, TUV Osterreich w UE oraz FIA ciesząc się dużym uznaniem klientów w USA, Anglii, Japonii i 50 innych krajach.
PARAMETRY:
- MARKA: K-Sport STREET
- TYP MOCOWANIA GÓRNEGO*: OE / OE
- NUMER MARKI: K-PE-16-STR
OPIS WARIANTU MOCOWANIA GÓRNEGO*:
A - ALUMINIOWE
R - GUMOWE
P - PILLOWBALL
P+ - PILLOWBALL Z GUMĄ
PP - PILLOWBALL 3D
IRON - STALOWE
OE - FABRYCZNE
Górne mocowanie typ „R” gumowe - z utwardzanej gumy jest w stanie zmniejszyć hałas, wydłużyć żywotność górnego mocowania jednocześnie poprawić komfort jazdy nawet o 10%.
Górne mocowanie typ „P” PILLOWBALL pozwala regulować stopień pochylenia koła w celu podniesienia stabilność pojazdu nawet o 10%. Stosując ten tym mocowania dużym uderzeniom na nierównościach towarzyszy charakterystyczny dźwięk. Montaż górny PILLOWBALL TOP MOUNT nie jest przeznaczony do użytku ulicznego. Ten typ mocowania nie jest objęty gwarancją.
Górne mocowanie typ „P+” PILLOWBALL z gumową powłoką to najlepszy wybór dla zawieszeń gwintowanych do użytku ulicznego! To stworzone przez K-SPORTRACING rozwiązanie redukuje dźwięki uderzeń charakterystycznych dla mocowań pillowball jednocześnie pozostawiając ich funkcje i charakterystykę tj. czułość i poprawa reakcji na kierownicę. Jest w stanie pochłonąć wstrząsy nawet na poziomie odpowiadającym rozwiązaniom fabrycznym!
Górne mocowanie typ „PP” PILLOWBALL 3D daje największe możliwości regulacyjne – zarówno w zakresie konta pochylenia koła a także kąta wyprzedzenia zwrotnicy co wpływa na przyczepność oraz stabilność w czasie jazdy. 3D PILLOWBALL TOP MOUNT jest opcją dla niektórych wersji wyścigowych i wymaga dopłaty.
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:
Zestaw zawieszenia gwintowanego „STREET” cechy kluczowe
36-stopniowe ustawienie tłumienia dają możliwość swobodnej regulacji ustawień tłumienia, aby móc spełnić wymagania w ramach konfiguracji pod twarde nawierzchnie i duże prędkości.
Górne mocowanie dla McPhersona wyposażone jest w rozwiązanie PILLOWBALL z gumową powłoką (jeśli nie jest inaczej - patrz “Typ mocowania górnego”), co pozwala zachować komfort na poziomie 60% w stosunku do rozwiązania fabrycznie stosowanego.
”Pillowball" - zamiast konwencjonalnego elementu gumowego posiada mocowanie łożyskowe na solidnych metalowych platformach w celu ograniczenia niepożądanych odchyleń występujących na zakrętach.
Sztywności sprężyn i tłumienia amortyzatorów dopasowano do codziennej eksploatacji jednak doskonale sprawdza się także w warunkach torowych wyścigów weekendowych.
Kolumna fi50 mm z tłokiem fi44 mm konstrukcji jedno-rurowej, olej i gaz w oddzielnych komorach co zwiększa siłę tłumienia i stabilność. Korpus amortyzatorów wykonano z kutego aluminium (6061) w celu zmniejszenia wagi oraz zwiększenia trwałość i odporności na korozję w trudnych warunkach zimowych uwzględniając możliwy kontakt z solą drogową.
Funkcja regulacji wysokości zawieszenia zapobiega zbyt mocnemu ściskaniu sprężyn i powstawaniu niepożądanych dźwięków. System także nie pozwala na zbyt mocne podniesienie auta, co może skutkować brakiem właściwego osadzenia sprężyny w miejscach przylegania, co zapobiega uszkodzeniu amortyzatorów i innych elementów zawieszenia czy nadwozia.
Wysokość zawieszenia można obniżyć o 60 ~ 100 mm w stosunku do wartości fabrycznych auta.
ZASTOSOWANIE:
Zestaw K-SPORT Racing - STREET
Ważne informacje dot. zestawów zawieszeń sportowych K-SPORT RACING:
To wysokowydajne zawieszenie z 36-stopniowym ustawieniem tłumienia preferowany jest przez entuzjastów dynamicznej jazdy. Zwiększając siłę tłumienia i sprężystość w porównaniu z ustawieniami fabrycznymi pozwala spełnić wymagania jazdy w agresywnym stylu. Dopasowane aluminiowe mocowanie górne w większości naszych zestawów gwintowanych McPhersona jest wyposażona w mocowanie typu pillowball P+ z regulacją pochylenia koła dla poprawienia skuteczności skrętu i zwiększenia stabilność auta. Zwiększa możliwości obsługi pojazdu o 10%.
W 100% eliminuje niepożądane dźwięki z zawieszenia McPherson w trakcie obrotu kierownicy i sprawia, że koła automatycznie wracają do neutralnego położenia jazdy na wprost, jak przy nastawach fabrycznych. Zastosowana konstrukcja Monotube dla tego zawieszenia gwintowanego gwarantuje stabilne tłumienie i adekwatną reakcję na nierównych, wyboistych nawierzchniach przy zachowaniu optymalnego poziomu komfortu. Adaptacyjne dolne mocowanie - zarówno wysokość zawieszenia jak i napięcie wstępne można regulować za pośrednictwem dolnego mocowania. Wysokość zawieszenia można obniżyć o 60 ~ 100 mm w stosunku do wartości fabrycznych auta! Do dyspozycji 36-stopni ustawień tłumienia amortyzatora dla zapewnienia najlepszej wydajność na różnych nawierzchniach. Sprężyny są wykonane ze specjalnej stali SAE9254 - dla sprężyn o mniejszych ugięciach i dużych obciążeniach. Dolne mocowania są wykonane ze stali, aby zwiększyć bezpieczeństwo i trwałość konstrukcji gwintowanej McPhersona. Aluminium stosowane jest w przypadkach dolnego mocowania dla wahaczy.
Kluczowe cechy mocowania PILLOWBALL TOP MOUNT K-SPORTRACING
Zastosowanie górnego mocowania typu „Pillowball”' jest niezbędne dla podniesienia wydajności systemu zawieszenia. Płyta mocująca z przegubem kulistym pozwala znacznie ograniczyć odchylenia połączeń między zawieszeniem a nadwoziem - usztywniając te punkty łączeń, kierowca zyskuje lepsze czucie pojazdu i precyzję sterowania.
Możliwość szybkiej i łatwej regulacji ustawienia zawieszenia jest kluczową częścią przygotowania pojazdu wyścigowego, a jeśli poważnie myślisz o podniesieniu osiągów, te wysokiej jakości stalowe i aluminiowe mocowania K-SPORTRACING z pewnością spełnią Twoje oczekiwania. Zaawansowane mocowanie z wysokiej jakości łożyskiem typu pillowball wspomagają reakcję układu kierowniczego i są znacznie trwalsze niż mocowanie gumowe czy plastikowe wyposażenia OEM.
UWAGA: Wszystkie zawieszenia z podwójnymi wahaczami i górnym mocowaniem typu PILLOWBALL nie posiadają regulacji pochylenia.