Zawieszenie Gwintowane MTS Street Audi A4 B6 B7 Sedan; Seat Exeo
Street: Zawieszenie z serii Street to domyślna konfiguracja inżynierów MTS Technik, gwarantuje szeroki zakres obniżenia i balans pomiędzy komfortem a sztywnością.
Zawieszenia gwintowane MTS Technik to idealny wybór dla kierowców ceniących sobie elastyczność oraz możliwość regulowania wysokości zawieszenia w zależności od preferencji czy warunków na drodze. Usztywnienie samochodu względem zawieszenia seryjnego powoduje, że staje się on lepszy w prowadzeniu, przewidywalny oraz bezpieczniejszy.
Optymalne zestrojenie komponentów zawieszeń gwintowanych MTS Technik powoduje, że zdobywają one uznanie coraz większej liczby użytkowników. Obniżaj samochód na zlot, podwyższaj do codziennej jazdy.
Zawieszenie gwintowane składające się ze sprężyn wykonanych przez Eibacha, światowego lidera w branży sprężyn sportowych.
Pasuje do:
- Audi A4 B6 (8E) 1.6 / 1.8 T / 1.9 TDI / 2.0 / 2.0 FSI / 2.4 / 2.5 TDI / 3.011/00 - 12/04
- Audi A4 B7 (8E) 1.6 / 1.8 T / 1.9 TDI / 2.0 / 2.0 TDI / 2.0 TDI 16V / 2.0 TFSI / 2.5 TDI / 2.7 TDI / 3.0 / 3.2 FSI11/04 - 06/08
- Seat EXEO (3R) 1.6 / 1.8 T / 1.8 TSI04/09 - 2013
Dane produktu:
- Maksymalny nacisk na przednią oś: 1081- 1220kg
- Maksymalny nacisk na tylną oś: 1150kg
- Obniżenie przodu: 35-65mm
- Obniżenie tyłu: 35-65mm
- Regulacja Przodu:
- Regulacja Tyłu:
Uwagi do zawieszenia MTS Street dedykowanego do samochodu:
3 - Przednia i tylna oś z regulacją wysokości (nagwintowane kolumny amortyzatorów przednich, na osi tylnej regulacja wysokości na sprężynach + amortyzatory).
9 - Wyłącznie dla pojazdów bez NIVO / fabrycznego zawieszenia pneumatycznego.
21 - W przypadku seryjnego zawieszenia sportowego wartość obniżenia podawana w niniejszym katalogu zmniejsza się o wartość seryjnego obniżenia.
24 - Podczas montażu zawieszenia należy skontrolować odległość felgi/opony od kolumny amortyzatora. Minimalny dozwolony odstęp to 5mm (0,2 inch). W innym przypadku, zastosować certyfikowane dystanse.
73 - Dla łatwiejszej regulacji wysokości na tylnej osi zalecamy demontaż regulacji, zmianę ustawienia talerzyka sprężyny oraz ponowny montaż regulacji na auto.