ZAŚLEPKA EGR FIAT OPEL 1.9 16V 2.4 20V JTDM CDTI
MT-EG-004
Wypalona przy pomocy lasera CNC z wysokogatunkowej blachy kwasoodpornej 0H18N9 o grubości 1,5mm, odpornej na wszystkie warunki panujące w układzie wydechowym. Zaślepienie zaworu EGR ma na celu, uniemożliwić spalinom przedostanie się do kolektora dolotowego. Po zamomontowaniu ustępują sygnały świadczące o uszkodzeniu zaworu EGR. Po zaślepieniu następuje zdecydowana poprawa kultury pracy silnika (powraca moc i dynamika) oraz zapobiega przyszłym awariom i osadzaniu się nagaru w układzie dolotowym. LISTA APLIKACYJNA FIAT: STILO 1.9 JTD 16V (SILNIK: 103 kW/140 KM, 93 kW/126 KM, 110 kW/150 KM) CROMA 1.9 JTD 16V (SILNIK: 110 kW/150 KM, 24 20V 147 kW/200 KM) ALFA ROMEO: 147 1.9 JTD 16V (SILNIK: 103 kW/140 KM, 93 kW/126 KM, 110 kW/150 KM, 100 kW/136 KM) 156 1.9 JTD 16V (SILNIK: 103 kW/140 KM, 93 kW/126 KM,100 kW/136 KM) 2.4 JTD 20V (SILNIK: 129 kW/175 KM,120 kW/163 KM) 2.4 JTD 20V (SILNIK: 147 kW/200 KM) 159 1.9 JTD 16V (SILNIK: 110 kW/150 KM) 1662.4 JTD 20V (SILNIK: 110 kW/150 KM, 120 kW/163 KM, 129 kW/175 KM) LANCIA: THESIS2.4 JTD 20V (SILNIK: 120 kW/163 KM) OPEL 1.9 CDTI: ASTRA H (SILNIK: Z19DTJ 16V 120 KM, Z19DTH 16V 150 KM) SIGNUM (SILNIK: Z19DTH 16V 150 KM) VECTRA C(SILNIK: Z19DTH 16V 150 KM) ZAFIRA B(SILNIK: Z19DTH 16V 150 KM) SAAB1.9 TiD: 9-3(SILNIK: Z19DTH 16V 150KM) 9-5(SILNIK: Z19DTH 16V 150KM) CADILLAC1.9 TiD: BLS (SILNIK: Z19DTH 16V 150KM) Nie znalazłeś swojego modelu ??
Zapraszamy do skorzystania z wyszukiwarki: