- Autor:
- Format: PDF
- Zabezpieczenie: Watermark
- Wydano: 2014
- Wydawca: Uniwersytetu Łódzk Wydawnictwo
Pełny tytuł: Zarządzanie organizacją z perspektywy metodologicznej Zbior stanowi omowienie metodologicznych aspektow zarządzania z trzech głownych perspektyw: społecznej (uwzgledniającej socjokulturowe uwarunkowania funkcjonowania organizacji, role człowieka i jego szeroko rozumiane kompetencje), narzedziowej (techniczne aspekty działania organizacji) oraz globalnej (sprawnośa funkcjonowania organizacji rozumianej jako system otwarty, pozostający w relacji ze swoim otoczeniem). Zawiera interesujące opracowania dotyczące: zarządzania wiekiem; rol konsultanta w procesie doradczym; komunikacji w doradztwie biznesowym; postaw jako elementu kształtowania kompetencji pracowniczych; kreatywności w pracy coacha i zastosowania coachingu w zarządzaniu; budowania wiezi interpersonalnych w organizacji; elastycznośa pracownikow w kontekście pomiarow satysfakcji z pracy; ryzyka w zarządzaniu projektami; analizy sieci społecznych; granic stosowania action research w zarządzaniu; perspektywy fenomenologicznej w zarządzaniu; restrukturyzacji firm, wchodzących na rynki zagraniczne; wybranych elementow rożnych koncepcji patologii organizacji; modelu wspołpracy postrzeganego jako narzedzie kreowania przewagi kooperacyjnej w usługach publicznych i społecznych; kształtowania organizacji uczącej sie w sektorze publicznym. Rozważania autorow koncentrują sie na poszukiwaniu najszerszych uogolnien odnoszących sie do świadomego i celowego działania, rozpatrywanego ze wzgledu na jego sprawnośa, dlatego książka może liczya na zainteresowanie teoretykow i praktykow zarządzania. Spis treściWstep (Tomasz Czapla) 8 I. METODOLOGICZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA - KONTEKST SPOŁECZNY 10 Rozdział 1. Zarządzanie wiekiem i intermentoring jako metody dialogu miedzypokoleniowego i kontynuacji rozwoju zawodowego pokolenia 50+ (Grażyna Broniewska) 12 Rozdział 2. Wybrane role konsultanta w procesie doradczym (Katarzyna Caban-Piaskowska) 24 Rozdział 3. Realizacja procesu komunikacji w doradztwie biznesowym (Katarzyna Caban-Piaskowska, Magdalena Zalewska-Turzynska) 34 Rozdział 4. Rola i miejsce postaw jako element kształtowania kompetencji pracowniczych (Tomasz Czapla, Katarzyna Kowalska) 42 Rozdział 5. Kreatywnośa w pracy coacha w świetle badan własnych (Karolina Dąbrowska) 50 Rozdział 6. Rola i wpływ zewnetrznego pracownika wiedzy na tworzenie przewagi konkurencyjnej w małym przedsiebiorstwie usług szkoleniowych (Iwona Małgorzata Kutzner) 58 Rozdział 7. Budowanie wiezi interpersonalnych w organizacji - podejście narracyjne (Maciej Malarski) 74 Rozdział 8. Coaching - zastosowanie w zarządzaniu i jego ewaluacja (Małgorzata Podkowka-Wawrzonek, Monika Brodzinska) 84 Rozdział 9. Elastycznośa pracownikow a pomiar satysfakcji z pracy (Renata Winkler, Izabela Bednarska-Wnuk) 96 II. METODOLOGICZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA - KONTEKST NARZEDZIOWY 108 Rozdział 10. Ryzyko w zarządzaniu projektami (Marek Andrzejewski) 110 Rozdział 11. Analiza sieci społecznych jako metoda badania kultury organizacyjnej (Jolanta Bienkowska) 122 Rozdział 12. Granice stosowania action research w naukach o zarządzaniu (Marek Awiklicki) 134 Rozdział 13. Perspektywa fenomenologiczna w instrumentarium badawczym nauk o zarządzaniu (Joanna Małgorzata Michalak) 142 Rozdział 14. Metody normatywow elementarnych w redukcji czasow przezbrojen (Maciej Walczak) 154 Rozdział 15. Metodyczne aspekty zwinnego zarządzania rozwojem startupu (Bernard Ziebicki) 166 III. METODOLOGICZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA - KONTEKST GLOBALNY 176 Rozdział 16. Restrukturyzacja firm wchodzących na rynki zagraniczne (Beata Glinkowska) 178 Rozdział 17. Wybrane elementy rożnych koncepcji patologii organizacji (Bogusław Kaczmarek) 188 Rozdział 18. Model wspołpracy narzedziem kreowania przewagi kooperacyjnej w usługach publicznych i społecznych (Maria Janina Szymankiewicz) 198 Rozdział 19. Kształtowanie organizacji uczącej sie w sektorze publicznym (Angelika Wodecka-Hyjek) 210
Kupiłem e-booka, co dalej?
- Kiedy Twoja płatność zostanie potwierdzona, poinformujemy Cię wiadomością email o możliwości pobrania e-booka.
- Pliki do pobrania znajdziesz na swoim koncie Allegro w zakładce "Moja półka".
- Jeśli kupiłeś e-booka bez konta Allegro, załóż konto na ten sam adres email z którego dokonałeś zakupu.
- Pliki będą dostępne we wszystkich formatach prezentowanych w opisie aukcji.
- Pobierz pliki i ciesz się swoim nowym e-bookiem !
Sklep działa w ramach struktur spółki Ravelo, odpowiedzialnej za e-commerce Grupy PWN. Sprzedajemy na allegro od 2001 roku. Kupując u nas otrzymujesz gwarancje udanych zakupów u sprzedawcy, któremu zaufały tysiące zadowolonych klientów.