Zarządzanie ochroną marki - Post Penelope N Post R (8516651830)



Kup teraz: 46,12 zł

Nie było ofert kupna

Zakończona o 15:59 dnia 22.10.2019 r.

Kategoria: Pozostałe
Lokalizacja: Kraków


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Stan
Nowy
Autor
autor
Wydawnictwo
inne
Tytuł
Zarządzanie ochroną marki - Post Penelope N Post Richard S
Okładka
inna

oferta nr 8516651830


Opis

Zarządzanie ochroną marki

Post Penelope N., Post Richard S.

 

W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji.

Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące do redukcji ryzyka, zapewnienia oryginalności produktów, poprawy popularności marki i lojalności wobec niej oraz, ostatecznie, zwiększenia rentowności i wartości dla akcjonariuszy. W książce znaleźć można m.in. opis takich zagadnień, jak:

- główne założenia dotyczące ochrony produktu będące częścią strategii firmy,

- wartość bezpieczeństwa marki i prawne środki nadzoru,

- profile ryzyka dla kluczowych aktywów na każdym etapie cykli życia produktu i sposoby redukcji ryzyka,

- najlepsze praktyki bieżącego zarządzania marką i produktem, optymalne wykorzystanie nakładów,

- metody monitorowania rynku i weryfikacji bezpieczeństwa kanałów dystrybucji,

- opracowanie standardów efektywności ochrony marki.

Całość uzupełniają międzynarodowe studia przypadków ilustrujące omawiane problemy oraz sposoby realizacji działań związanych z ochroną marki i produktu, a także użyteczne pytania kontrolne.

podobne do ostatnio oglądanych na Allegro zobacz więcej aktualnych ofert