Zarządzanie firmą usług profesjonalnych
David H. Maister
- Rok wydania: 2006
- Rodzaj okładki: Twarda
- Autor: David H. Maister
- Stan: Używana
- ISBN: 9788324601820
- Wymiar: 17cm x 25cm
- Nr wydania: -
- Seria: -
- Ilość stron: 459
- Waga: 0.5 kg
- Indeks: -
- TIN: T04042407
Niezbędny podręcznik dla menedżerów firm usługowych Działania marketingowe i kontakty z klientami Zarządzanie personelem Wyszukiwanie partnerów i kooperantów Budowanie pozycji na rynku... Zarządzanie firmą usługową zdecydowanie różni się od zarządzania zakładem produkcyjnym. Stosowanie tradycyjnych metod, które polegają na standaryzacji produktów i zadań, ścisłym nadzorze i agresywnym marketingu, w sektorze usługowym jest nie tylko nieodpowiednie, ale może okazać się błędne i niebezpieczne. W firmach świadczących usługi profesjonalne szczególną rolę odgrywają dobre kontakty z klientami. Pracownicy bezpośrednio zaangażowani w ich obsługę są więc najcenniejszym zasobem firmy. Trzeba im poświęcić szczególną uwagę, odkryć ich indywidualne potrzeby -- i dlatego nie można sobie pozwolić na zarządzanie w sposób rutynowy.
Uwagi
Obwoluta/Oprawa: zabrudzona, porysowana, ze śladami zgięć Brzegi stron: zakurzone, zabrudzone Rogi: zagięte Inne: zapiski Kartki: pofalowane