NAJNOWSZY NA RYNKU MODEL RETROFITU D2S LED D-SERIES® +300% WIĘCEJ ŚWIATŁA IDEALNIE DOPASOWANY 1:1 PLUG&PLAY
ZIELONO BIAŁE OPAKOWANIE ZASTĘPCZE, FUNKCJE ŻARÓWEK IDENTYCZNE
- Dwa BARDZO MOCNE żarniki LED D-SERIES®
- +300% więcej mocy światła
- Moc zestawu 70W, 8400LM
- Temperatura barwy światła Xenon White 6000K
- napięcie 12V
- 30 jednostek chipów TechMaxPRO CSP 8040 w jednym retroficie
- Materiały zastosowane w budowie to Aviation Aluminium 6063 oraz Miedź (idealnie odprowadza ciepło)
- Nowoczesny wbudowany Dekoder CANBUS (brak błędu spalonej żarówki 95% instalacji)
- Brak szumów oraz zakłóceń radia FM i CB
- Wysoka żywotność do 60000 godzin
- Większe skupienie światła
- Dłuższa żywotność diod LED
- Brak zmiany koloru bez efektu wypalenia
- Bardzo łatwa instalacja w pojeździe Plug&Play
- Idealne dopasowanie wymiary jak w tradycyjnych żarnikach gniazdo PK32d-2
- Najnowsze diody LED typu TechMaxPRO 8040 wykonane w technologi CSP
- +300% więcej mocy światła
- 70W
- 8400LM
- Barwa światła 6000K (xenon white)
- Optymalna geometria budowy i rozmieszczenie diod LED umożliwiająca ustawienie wymaganej linii odcięcia oraz maksymalnej jasności (dotyczy reflektorów soczewkowych)
- Brak zmiany koloru bez efektu wypalenia
- Bardzo wysoka odporność na częste włączanie i wyłączanie
- Szybkie i wydajniejsze chłodzenie dzięki zastosowaniu Miedzi w rdzeniu retrofitu
- Aluminiowy radiator tłoczony metodą CSF
- Zwiekszona wydajność chłodzenia o 70%
- Dwustopniowy system odprowadzania ciepła
- Aluminiowy radiator (Aviation aluminium 6063)
- Elektroniczny turbo-radiator aktywny z wentylatorem
- Wydajny turbo wentylator o prędkości 12 tyś. obrotów na minutę
- Precyzyjnie spasowana konstrukcja (wyższa odporność na drgania)
- Niespotykana moc światła (większe bezpieczeństwo)
- Barwa światła 6000K
- Strumień świetlny zestawu 8400LM
- Brak zmiany koloru bez efektu wypalenia
- Moce światło na lata (wysoka żywotność zestawu do 60000 godzin)
Nowoczesny zintegrowany Dekoder CANBUS
- Brak błędu spalonej żarówki (dla 95% instalacji)
- Brak szumów oraz zakłóceń radia FM i CB
- Brak błysków przy włączeniu zapłonu
UWAGA!
Nie musisz usuwać przetwornicy oraz przerabiać instalacji po prostu podłączasz jak tradycyjny żarnik.