REALIZACJA ZAMÓWIENIA - PRZEBIEG
- Licytują Państwo potrzebną ilość zaproszeń poprzez KUP TERAZ.
- Wysyłamy do Państwa formularz z prośbą o informacje niezbędne do rozpoczęcia projektu.
Wszelkie instrukcje dot. przygotowania Listy Gości i Tekstu Wewnątrz Zaproszenia
otrzymają Państwo wraz z formularzem. Otrzymują Państwo także bogaty zbiór tekstów ślubnych, komunijnych, na Chrzest Św., wierszyków okolicznościowych, sentencji, unikatowe czcionki oraz oryginalne ornamenty. Istnieje możliwość wyboru własnego tekstu, dodania obrazka bądź innej ozdoby - ogranicza Państwa tylko rozmiar zaproszenia :) Umożliwiamy także pełną edycję tekstów przygotowanych przez nas.
- Po otrzymaniu prawidłowo wypełnionego formularza, przygotowujemy projekt graficzny zaproszenia oraz wzór spersonalizowanego tekstu do sprawdzenia (weryfikacja ew. literówek, błędów stylistycznych i merytorycznych). Na tym etapie dokonujemy wszelkich zmian sugerując się Państwa uwagami. WSZELKIE ZMIANY W PROJEKCIE USTALAMY INDYWIDUALNIE!
- Gdy już projekt zaproszenia spełnia Państwa oczekiwania pod względem merytorycznym, graficznym i wizualnym wysyłają Państwo ostateczną akceptację projektu na info@galeriazaproszen.pl Akceptacja projektów równoznaczna jest z pełną akceptacją tekstu w nich zawartym. W tym momencie nie bierzemy odpowiedzialności za ewentualne błędy, które mogłyby pojawić się na zaproszeniu.
- Po zaakceptowaniu przez Państwa projektu przesyłamy wycenę zamówienia oraz dane do przelewu. Płatności prosimy dokonywać po ostatecznej akceptacji projektów - NIE ZARAZ PO ZAKUPIE!
Do realizacji zamówienia przystępujemy po ostatecznym potwierdzeniu projektu oraz odnotowaniu wpłaty na naszym koncie. Maksymalny czas realizacji zamówienia to 14 dni roboczych (z wyjątkiem weekendów, Świąt, dni ustawowo wolnych od pracy). Zamówienia składane w piątek po godz. 17:00 traktowane są jako zamówienia złożone w poniedziałek.
INFORMACJE DODATKOWE
Podstawą realizacji zamówienia jest prawidłowo wypełniony formularz. Przy tworzeniu indywidualnego projektu zaproszenia opieramy się na informacjach w nim zawartych. Nie bierzemy pod uwagę dyspozycji składanych we wiadomościach mailowych. Projekt zaproszenia i dodatków ślubnych wykonywany jest po złożeniu zamówienia.
Do każdego typu zaproszenia przygotowujemy pełen zestaw dodatków ślubnych, komunijnych, na Chrzest Św. w podobnej stylistyce. Jeżeli w naszych propozycjach nie znaleźli Państwo poszukiwanego produktu - prosimy o kontakt - postaramy się go przygotować :) Przedstawione propozycje zaproszeń i dodatków możemy na Państwa życzenie swobodnie edytować (zmieniać kolorystykę, czcionkę itp.) W celu spełnienia Państwa oczekiwań z uwagą wysłuchamy uwag i sugestii po to, by stworzyć produkt idealny :) Jesteśmy otwarci na wszelkie pomysły i modyfikacje.
Nie wykonujemy projektów bez zamówienia całkowitej realizacji. Nie wyrażamy zgody na użycie przygotowanych projektów do realizacji we własnym zakresie. Nie udostępniamy grafik, projektów, czcionek i tekstów, nie dzielimy się techniką produkcji, zastosowaną kolorystyką, użyciem ornamentów, rodzajem materiałów i struktury.
Proponujemy Państwu produkty zrealizowane przez Galerię Zaproszeń. PROJEKT JEST NASZĄ WŁASNOŚCIĄ! Nie wyrażamy zgody na jego przerabianie w celu własnych potrzeb i realizacji. Wszelkie próby kopiowania, podrabiania wzorów, rozpowszechnienia, wykorzystywania grafik czy przygotowanego projektu bez zgody firmy, będą kierowane na drogę sądową i traktowane jako naruszenie dóbr intelektualnych.
"LOVE IS IN THE AIR..."
Jeżeli chcą Państwo zorganizować uroczystość według własnej kompozycji, wybranej kolorystyki czy charakterystycznego motywu przewodniego, jesteśmy w stanie przygotować indywidualny projekt graficzny zaproszenia i dodatków, zachowując jednocześnie przedstawioną konwencję. Wtedy wszelkie ustalenia merytoryczne i wycenę projektu czynimy indywidualnie. :)
KONTAKT Z NAMI
W korespondencji z nami prosimy o wpisywanie swojego nicku z allegro w temacie wiadomości. Obowiązuje także ciągłość korespondencji. W przeciwnym razie odpowiedź na Państwa zapytanie mailowe może się wydłużyć, zważywszy na czas identyfikacji Zamawiającego. Na Państwa maile i zapytania odpowiadamy w przeciągu 24h.
SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA
W przypadku zamówienia ZAPROSZEŃ ŚLUBNYCH - minimalna ilość to 20szt. - w liczbie tej mogą zawrzeć się także zawiadomienia. Na życzenie Klienta w ramach ceny przygotowujemy odrębny projekt zawiadomienia (dot. zamówienia zaproszeń ślubnych). W przypadku zamówienia ZAPROSZEŃ KOMUNIJNYCH, URODZINOWYCH I NA CHRZEST ŚW. - minimalna ilość to 10szt.
Istnieje możliwość "domówienia" dodatkowych zaproszeń po zakończonej realizacji według wcześniejszego projektu. Minimalna ilość w przypadku domówienia to 20szt. (10szt. w przypadku zamówienia zaproszeń komunijnych, urodzinowych i na Chrzest Św.)
Czas oczekiwania jest zgodny z czasem realizacji nowego zamówienia, czyli 14 dni robocze. Z doświadczenia wiemy, iż warto zakupić kilka sztuk zaproszeń wykropkowanych dla nieoczekiwanych i nieprzewidzianych gości :) Przy zakupie mniejszej ilości sztuk naliczana jest jednorazowa opłata 20zł.
W ramach zamówienia dokonujemy maksymalnie 3 bezpłatnych zmian/poprawek w projekcie podstawowym. 4-ta i kolejna modyfikacja projektu to dodatkowy koszt 10zł za każdą zmianę w obrębie danego projektu. Wydłuża to także czas realizacji o kolejne 24h.
Poniżej przedstawiamy terminy przygotowania projektów i ewentualnych poprawek.
TERMINY WYKONANIA PROJEKTÓW (licząc od dnia następnego po otrzymaniu od Państwa wypełnionego formularza, czy uwag dot. ewentualnych modyfikacji)
- projekt zaproszenia/dodatków przygotowujemy w przeciągu 48-72h - korekta projektu (zmiany, poprawki) to czas 24h - przygotowanie spersonalizowanych projektów według otrzymanej listy gości - 48h - korekta (zmiany, poprawki) spersonalizowanych projektów - 48h
Po akceptacji podstawowego projektu (projekt wysłany wcześniej do akceptacji – bez naniesionej personalizacji), edycja tekstu nie jest już możliwa. Zmiany mogą być dokonywane tylko w obrębie nazwisk gości. Akceptacja projektów równoznaczna jest z pełną akceptacją tekstu w nich zawartym. W tym momencie nie bierzemy odpowiedzialności za ewentualne błędy, które mogłyby pojawić się na zaproszeniu. Po ostatecznej akceptacji edycja tekstu będzie niemożliwa.
Po każdej naniesionej poprawce Klient każdorazowo zobowiązany jest do sprawdzenia poprawności tekstu i wychwycenia ewentualnych "literówek". Mogą one pojawić się podczas edycji i rozmieszczenia tekstu, nawet w sytuacji, gdy przesłany tekst nie zawierał niedociągnięć. Błędy, które zostaną zauważone po ostatecznej akceptacji nie podlegają reklamacji.
Zmiana (poprawa) projektu po ostatecznej akceptacji na Państwa wyraźne życzenie to jednorazowy koszt 20zł. Prosimy o rzeczowe podanie wszystkich niezbędnych informacji - pozwoli to skrócić czas oczekiwania na przygotowanie projektu oraz finalizację całego zamówienia. Minimalizuje to ryzyko powstania pomyłek.
Rezygnacja z zamówienia możliwa jest przed wykonaniem przez nas indywidualnego projektu. W sytuacji rezygnacji z zakupu po wysłaniu przez nas przygotowanego projektu, naliczany jest jednorazowy koszt 20zł.
TEKST ZAPROSZENIA
Tekst przysyłają nam Państwo w oddzielnym pliku zatytułowanym "tekst zaproszenia". Może być on skopiowany z naszych propozycji - powinien być kompletny i zawierać wszystkie informacje osobowe,
tj. Imiona i Nazwiska Pary Młodej, datę i miejsce uroczystości, miejsce przyjęcia weselnego, ewentualną sentencję itp.
Oznacza to, że w odpowiednich miejscach we wzorach przesłanych przez nas wpisują Państwo wszelkie informacje osobisto-personalne. Mogą też Państwo przysłać własny tekst bądź uwagi dotyczące modyfikacji treści i formy przedstawionych przez nas propozycji. Prosimy, aby tekst oraz lista gości nie były napisane literami drukowanymi - w takim przypadku zostanie on wydrukowany w takiej formie, w jakiej go otrzymaliśmy.
Nie ingerujemy w przysłane teksty, nie poprawiamy także błędów ortograficznych czy interpunkcyjnych. Tekst drukujemy w takiej formie, w jakiej otrzymaliśmy od Państwa. W związku z czym nie ponosimy odpowiedzialności za formę czy ewentualne błędy w nim zawarte. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wszelkie literówki, błędy ortograficzne, stylistyczne, merytoryczne.
Możliwy jest wydruk zaproszeń w wersji obcojęzycznej na podstawie przygotowanego przez Państwa tekstu. Nie dokonujemy tłumaczeń językowych.
PERSONALIZACJA
W celu wykonania personalizacji prosimy Państwa o przygotowanie listy gości i przesłanie w oddzielnym pliku zatytułowanym właśnie "Lista Gości". Lista powinna być w formie odmienionej wraz z wybranymi formami grzecznościowymi,
np. Sz. P. Katarzynę i Jana Kowalskich, Kochaną Babcię Stanisławę
Przypominamy, że zazwyczaj na pierwszym miejscu widnieje imię kobiety, a dopiero potem mężczyzny :) Prosimy o nie numerowanie osób zawartych na liście. Imiona i nazwiska są kopiowane bezpośrednio do wydruku, zatem prosimy o baczne sprawdzenie i wyeliminowanie błędów.
W przypadku rezygnacji z personalizacji gości, zostawimy miejsce na samodzielne wpisanie nazwisk. Wiążąca jest lista gości, którą otrzymaliśmy od Państwa. Prosimy o niedosyłanie nam dodatkowych nazwisk w kolejnych mailach. W przypadku gdy zauważycie Państwo błąd w przesłanej liście, bądź chcecie dołączyć kolejne osoby - prosimy o przesłanie nowej, pełnej i poprawionej listy gości.
Nie odpowiadamy za błędy w personalizacji zaproszeń w sytuacji, gdy nazwiska dodatkowych gości/poprawione nazwiska w wysłanej już liście, dosłane są w treści maila.
PRÓBKI
PRÓBKI są to wydrukowane już zaproszenia i przygotowane w celu oceny naszej pracy.
Zamówione próbki wysyłane są z przykładowym tekstem i czcionką. Możliwy jest wybór wzoru zaproszenia i jego kolorystyki.
Do zamówień próbnych nie tworzymy indywidualnego projektu.
TERMIN REALIZACJI
CZAS REALIZACJI - liczony jest od ostatecznej akceptacji projektów (w przypadku personalizacji - od ostatecznej akceptacji SPERSONALIZOWANYCH PROJEKTÓW!)
Czas oczekiwania na realizację wynosi 14 dni roboczych. Dzień zaksięgowania wpłaty lub dzień akceptacji projektu (w przypadku personalizacji - dzień akceptacji wszystkich spersonalizowanych projektów) jest dniem zerowym, w zależności który następuje jako drugi. Czas dostawy nie jest zaliczany do dni roboczych. Weekendy oraz Święta nie są wliczane do dni roboczych.
Ze względu na wzmożoną pracę w okresie ślubnym prosimy o niezadawanie pytań o wysyłkę przed upływem tego terminu. Wydłuża to naszą pracę i w żaden sposób nie przyspieszy realizacji.
Prosimy brać pod uwagę krańcowy czas podanego przez nas terminu realizacji. Dziękujemy za wyrozumiałość :)
Prosimy także, aby nie stawiać nas w sytuacji, gdy po złożeniu zamówienia informują nas Państwo, że zaproszenia/dodatki muszą być wykonane natychmiast ponieważ czas oczekiwania jest dla Państwa za długi. W takiej sytuacji dyspozycja nie będzie brana pod uwagę. Wiążący dla Państwa i dla mnie jest regulamin, opis aukcji a zatem i długość realizacji.
Rozumiemy Państwa niecierpliwość i dlatego realizujemy Państwa zamówienia najszybciej jak jest to możliwe, jednakże przygotowanie idealnych, starannie dopracowanych zaproszeń wymaga nakładu czasowego. Gwarantujemy wysoką jakość naszych produktów i wierzymy, że w 100% spełnią one Państwa oczekiwania!
W przypadku jednoczesnego zamówienia dodatków ślubnych (wizytówki, zawieszki na alkohol, menu ślubne i inne) czas oczekiwania na realizację wydłuża się
o dodatkowe 5 dni robocze.
Zastrzegamy sobie prawo do przedłużenia bądź wstrzymania realizacji w skrajnych sytuacjach losowych, tj. choroba, nagły pobyt w szpitalu, wypadek bądź inne zdarzenia na które nie mamy wpływu. O zaistniałej sytuacji Zamawiający zostanie niezwłocznie poinformowany.
USŁUGA EXPRESS
Każdego Klienta traktujemy jednakowo i nie świadczymy usługi EXPRESS. Byłoby to nieuczciwe dla osób, które czekają cierpliwie na swoją realizację. :)
POWYŻSZE USTALENIA POCHODZĄ Z NASZEGO REGULAMINU. ODNAJDZIECIE TAM PAŃSTWO SPRAWY NIEUREGULOWANE POWYŻSZYM ZESTAWIENIEM ORAZ ZAPOZNACIE SIĘ Z PEŁNĄ INFORMACJĄ NA TEMAT REKLAMACJI.
|