Kompletny bezstykowy regulowany zapłon CDI 12V
do CZ JAWA 175.
Zapłon przeznaczony do silników gdzie oryginalnie jest prądnica 6V (nie alternator).
Dlaczego warto wybrać ten zapłon ?
Piasta magneta z wydłutowanym na nowo rowkiem na klin wykonana profeslonalnie na dokładnych maszynach co eliminuje ryzyko złego pasowania i w konsekwencji bicia całości, czy ścinania klina w przyszłości.
Podstawa została zaprojektowana i wycięta w taki sposób, że pasuje bez jakichkolwiek przeróbek w miejsce oryginalnej prądnicy (wystarczy przykręcić ją do silnika za pomocą 2 śrub dołączonych do zestawu).
Zastosowany stator liczy razem 7 cewek, z czego aż 6 ładuje akumulator mocą ok. 75 W, a jedna z nich zasilaja iskrę. Układ ładowania i zapłonowy są całkowicie osobne co powoduje, że dalej możemy odpalać nasz motocykl bez konieczności wkładania akumulatora. Dzięki przeróbce statora na bezmasowy światła świecą pełną mocą już od wolnych obrotów- nawet bez akumulatora!
Nie ma tutaj przerywacza i kondensatora - części pracujące nie stykają się ze sobą, nie ulegają więc fizycznej eksploatacji, dzięki czemu zapłon nie wymaga korekt wyprzedzenia, smarowania itd – układ jest tzw. jest bezobsługowy.
Wszystkie elementy są nowe, idealnie dobrane, nie wymagają toczenia, frezowania wiercenia. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu producenta dobrane podzespoły są sprawdzone i bezawaryjne. Czas montażu całego układu +/- 30 minut
Zapłon pracuje bez akumulatora.
Układ zastępuje fabryczny 6V iskrownik znacznie wydajniejszą prądnicą.
Napięcie 12V.
Ładowanie zostało przerobione dzięki temu jest stabilne i o wiele wydajniejsze 12-14,8v.
Bez problemu możemy zastosować popularne żarówki H4 12V.
Zestaw zawiera:
1.Podstawę wraz ze statorem przerobionym na bezmasowy (dzięki temu ładowanie jest stabilniejsze) uzbrojony w porządne przewody o przekroju 1,5mm2 oraz impulsatorem.
2. Koło magnesowe wraz z profesjonalnie wykonaną piastą zanitowaną 6 nitami stalowymi z dłutowanym rowkiem na klin.
3. Docisk piasty koła magnesowego.
4. 2x śruby mocujące stator do karterów.
5. 1x śruba centralna docisku piasty koła magnesowego wraz z podkładka sprężystą.
6. Odblokowany moduł CDI.
7. Regulator napięcia przystosowany do ładowania bezmasowego.
8.Cewkę wysokiego napięcia wraz z fajką
9. Przekaźnik masujący (pozwala odcinać zapłon z wykorzystaniem oryginalnej stacyjki,
a nie osobnego przełącznika).
10. Konektory do przewodów.
11. Jasny i przejrzysty schemat podpięcia wszystkich podzespołów.
12. Instrukcja montażu.
UWAGA!
Zestaw NIE pasuje do silników z alternatorem.
+ Brelok samochodowy lub imienny (dostępne imiona poniżej w aukcji)