Na sprzedaż jedyny taki zapłon CDI produkcji RAKSO Motors.
Brak zewnętrznego impuslatora to zdecydowana przewaga nad produktami konkurencji. Ten zapłon można zamontować w każdym silniku, które w latach PRL były produkowane przez Romet. (Prócz Ogara 200, który miał czeski silnik)
Założenie zapłonu, podłączenie i ustawienie zajmie maksymalnie 5 minut!
ZAPŁON TEN NIE WYMAGA ŻADNYCH PRZERÓBEK W INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ!
Zapłon podpinany jest w oryginalne 2 konektory wychodzące z instalacji Twojego rometa.
Wyróżnia nas jakość i niezawodność!
-stator zapłonu wycinany plazmowo na maszynie komputerowej
-małe koło magnesowe o średnicy 110mm
-cewki generujące moc 50W 12V
Stożek piasty toczony na tokarce CNC, stożek jest zrobiony z najwyższą dokładnością dzięki czemu użycie klina w ogóle nie jest potrzebne nawet przy najbardziej zużytym czopie wału
W zestawie:
-kompletny zapłon CDI
-Przewód WN oraz fajka
-specjalistyczna nakrętka i podkładka na wał
-instrukcja obsługi, montażu oraz schemat podłączenia.
Poleca cała ekipa RAKSO Motors.