Gry wydawnictwa Copernicus Corporation gwarantują najwyższą jakość, produkty wykonane zostały z najlepszych materiałów. Akcesoria marki odznaczają się znakomitymi parametrami i niezawodnością.
Wygodną i przyjemną grę zapewniają elementy wykonane wytrzymałego papieru i tworzyw sztucznych.
Tę książkę można czytać zarówno jak powieść jak i grę. Zamek Falkenstein, to niesamowita podróż do innego świata, zaledwie kilka kroków od naszego. Miejsca gdzie żyją Smoki a maszyny napędzane parą rządzą niebem. Pojedynki z Lordami Faerie na szczycie murów są na porządku dziennym, a siły czarów i magii oświetlają gazowym światłem ulice wiktoriańskiego świata. Miej odwagę unieść szablę i rzucić się w wir przygody w dalekim świecie po drugiej stronie tajemniczego Dworu Antykonsylim, w zawadiacki świat fantazji, romansów i zaawansowanej magicznej technologii. Świat Zamku Falkenstein.
Kiedy Tom Olam, grafik i twórca gier video, pojechał na wakacje, by odpocząć od pracy w HyperTech Games, nie podejrzewał, że zostanie porwany i wkrótce stanie się kluczową postacią w walce o kontrolę nad alternatywnym steampunkowym światem. Zanim jednak śmiertelnie niebezpieczna gra w której bierze udział dobiegnie końca, będzie musiał walczyć z gigantycznymi ruchomymi fortecami, przechytrzyć Smoki, romansować z piękną awanturnicą i pokonać złe zastępy Mrocznego Faerie, których celem jest zniszczenie go za wszelką cenę. Zanim jednak śmiertelnie niebezpieczna gra w której bierze udział dobiegnie końca, będzie musiał walczyć z gigantycznymi ruchomymi fortecami, przechytrzyć Smoki, romansować z piękną awanturnicą i pokonać złe zastępy Mrocznego Faerie, których celem jest zniszczenie go za wszelką cenę.
Kiedy tego dokona, być może, uda mu się odnaleźć drogę do domu…