Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 25,00 zł
- Gwarancja najniższej ceny
- Rozmyślania Marek Aureliusz Audiobook CD
- 34,99 zł z dostawą
- 21,40 zł
- Stokrotka Audiobook CD Audio
- 30,37 zł z dostawą
- 27,26 zł
- Biesy Audiobook CD Audio
- 36,23 zł z dostawą
Zakamarki marki Audiobook CD (6118091482)
Opis
Mercurius Gliwice Sp. z o.o.
ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 14 b
44-100 Gliwice
pn - pt 10.00 - 18.00
sb 10.00 - 14.00
e-mail: allegro@ksiegarniagliwice.pl
tel. 32 750 84 19
fax. 32 230 47 22
Raiffeisen POLBANK
88 1750 1035 0000 0000 2701 0218
Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli chcesz zmienić adres dostawy - zrób to właśnie tutaj.
Do zakupionych książek dostaniesz paragon (na życzenie fakturę VAT), gwarantujące Ci rozpatrzenie reklamacji.
Kontaktując się z nami, zawsze używaj swojego nicka, pozwoli to nam szybciej zająć się Twoją sprawą.
Każdą przesyłkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko albo kopertę ochronną, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
autor: Tkaczyk Paweł
rok wydania: 2012
format: CD mp3
czas nagrania: 5 godz. 45 min.
ISBN: 9788324655281
EAN: 9788324655281
* Zero teorii
* Sama praktyka
* Polski autor w polskich realiach
* Najbardziej aktualna wiedza
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.
Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.
Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:
* Silna marka
* Strategia komunikacji marki
* Identyfikacja wizualna
* Nowy marketing
* Case studies
Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!
SPIS TREŚCI:
Wstęp (7)
Rozdział I. Silna marka (9)
Marka to wizerunek, a nie logo! (10)
Strategia marki (14)
Budowanie marki: podstawy (18)
Tworzenie wartości marki - trzy różne korzyści (21)
Czym jest wartość produktu? (24)
Czy marka musi być prawdziwa? (27)
Ile jest marki w Twojej marce? (29)
Przewaga konkurencyjna (32)
Czy Twoja marka się wybija? (34)
Do którego miejsca przynależy Twoja marka? (37)
Rozszerzanie marki: tak, ale z głową (40)
Co-branding, czyli łączenie marek (43)
Marka korporacyjna (46)
Struktura marek w Twojej firmie (49)
Rozdział II. Strategia komunikacji marki (53)
Jak marka nauczyła się mówić (54)
Głębia marki (57)
Punkty styczności z marką (59)
Pozycjonowanie marki (61)
O pozycjonowaniu przez przymiotniki (64)
Naming. Co musisz wiedzieć? (66)
W jaki sposób pisać teksty reklamowe? (71)
Jak pisać tekst, który sprzedaje? (75)
Jak ważny jest wizerunek w Twojej branży? (80)
Sprzedawanie wody w czasie deszczu (82)
Klient pośredni i bezpośredni (86)
Strategia Księżyca (89)
Test Sinatry (91)
Emocje w reklamie (94)
Rebranding - po co i komu? (96)
Rozdział III. Identyfikacja wizualna (99)
Symbolika logotypu (100)
Jak zaprojektować dobre logo? (104)
Skuteczna ulotka reklamowa (108)
Efektywny folder i broszura reklamowa (111)
Kosmetyka dokumentów firmowych (115)
Lepsza witryna internetowa (118)
Kreatywna wizytówka (120)
Spójny wizerunek firmy (123)
Kontekst czasowy identyfikacji wizualnej (125)
Projektowanie doświadczenia (127)
Rozdział IV. Relacja klient - marka (129)
Czego boją się klienci? (130)
Jak przyciągnąć uwagę konsumenta? (132)
Pozwól klientom zaangażować się w Twoją markę (136)
Też chcę być w bandzie, czyli o decyzjach konsumentów (139)
O zadowoleniu klientów (142)
Koszt zdobycia klienta (145)
Rozdział V. Nowy marketing (147)
Wszystkie drogi prowadzą... na Twoją stronę WWW (148)
Zadbaj o swój newsletter (151)
Blog firmowy jako narzędzie marketingowe (155)
Blogi wychodzą z komputera (158)
O płaceniu za informacje w internecie (160)
E-commerce idzie w stronę społeczności? (163)
Czego e-commerce może się nauczyć od tradycyjnego merchandisingu? (165)
Po co Ci strategia social media? (168)
Marketing w social media: narzędzia do monitorowania marki (172)
Brandjack, konsument przejmuje markę (175)
Brandowanie przyszłości (179)
Grywalizacja (184)
Rozdział VI. Case study (191)
Komunikacja marketingowa kliniki dentystycznej (192)
Rebranding IGAZ (194)
Tiry na tory - marka akcji społecznej (197)
Urlop tacierzyński, czyli o motywowaniu (200)
Chcesz moich pieniędzy? Wystarczy, że wydłużysz dobę (204)
Marketing mobilny - geolokalizacja (209)
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.