Zacisk i tarcza tył 330mm MERCEDES W208 CLK, AMG (Oferta dotyczy jednego koła)
K-SPORT RACING od ponad 25 lat specjalizuje się w projektowaniu i produkcji wysokowydajnych układów hamulcowych i zestawów zawieszeń (w tym pneumatycznych) oraz felg uzyskiwanych ekskluzywną metodą kucia. Dzięki nowoczesnym technologiom, najwyższej jakości materiałom, wyśmienitej organizacji i konsekwencji firma dostarcza produkty doskonałej jakość, rozpoznawalne na całym świecie. Amortyzatory K-SPORT i zestawy hamulcowe (wyposażone w dwa, cztery, sześć, osiem czy nawet dwanaście tłoczków) można znaleźć w wielu zwycięskich zespołach wyścigowych. K-SPORT to wyspecjalizowany i wykwalifikowany dostawca najbardziej wymagających systemów, które posiadają aprobatę TUV / ISO 9001: 2015, TUV Osterreich w UE oraz FIA ciesząc się dużym uznaniem klientów w USA, Anglii, Japonii i 50 innych krajach.
PARAMETRY:
- MARKA: K-Sport
- ROZMIAR TARCZY: 330
- ROZSTAW ŚRUB PCD: 5X112
- LICZBA TŁOCZKÓW: 4
- KONSTRUKCJA TARCZY: PŁYWAJĄCA
- NUMER MARKI: BE33-1-R4.330X32PH
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:
- To pionierski, bezkonkurencyjny projekt K-Sport!
- Kuty aluminiowy zacisk typu monoblok.
- Tytanowe klipsy zapobiegające brzęczeniu
- Tłoczone logo Carbon
ZASTOSOWANIE:
MERCEDES BENZ W208 CLK CLASS INCLUDING AMG 5X112
Ważne informacje dot. systemów hamulcowych K-SPORT RACING:
Zaciski z kutego aluminium, technologia i precyzja wykonania, zwiększona ilości tłoczków, powierzchnia klocków i średnica tarcz oraz ich konstrukcja (superlekka, wentylowana i nawiercana) ma kapitalny wpływ na trwałość, siłę i skuteczność hamowania. Zestaw K-SportRacing znacznie obniża masę nieresorowaną układu co poprawi komfort, bezpieczeństwo i jakość prowadzenia auta a lepsze schładzanie potwierdzi ich wartość w najtrudniejszych, ekstremalnych warunkach. K-SPORTRACING to także poprawa estetyki – samochód staje się wyjątkowy!
- Kuty aluminiowy zacisk typu monoblok, tytanowe klipsy zapobiegające brzęczeniu, tłoczone logo Carbon
- Dla zestawu możliwy jest wybór rodzaju klocków - klocki hamulcowe uliczne, sportowe i wyścigowe, aby sprostać różnym wymaganiom.
- Tarcze są dwuczęściowe, a element centralny (flansza) jest wykonany z aluminium, aby obniżyć ciężar nieresorowany.
- Konstrukcja wlotów łukowych zapewnia lepszą funkcję odprowadzania ciepła i obniża temperaturę tarcz w krótkim czasie.
- Wszystkie części metalowe są zabezpieczone antykorozyjnie w najlepszych technologiach.
- Do wyboru są kolory pomarańczowy, czarny, żółty, czerwony i czarny anodowany. Możliwym jest kolor niestandardowy z oferty ponad 20000 kolorów wg. kodów Axalta i PPG.
- Standardem jest oferta tarcz nawiercanych. Na życzenie, do sportu dostępne są także nacinane jednak tych nie obejmuje gwarancja. Jeśli masz swój preferowany wzór nacinania, za dodatkową opłatą zapewniamy niestandardową usługę już dla pojedynczego zestawu.
- Oferujemy również specjalne wykończenie polerowane zacisków - srebrne, złote i tytanowe. Dzięki specjalnej wypolerowanej obróbce możesz podkreślić indywidualność swojego pojazdu.
- Zalecamy, aby przy zakupie naszego zestawu hamulcowego wybrać ten sam rozmiar tarczy na przód i tył. Powodem jest rozkład sił hamowania przednich i tylnych hamulców, który wynosi 7:3. Jeśli wybierzesz ten sam rozmiar tarczy na przednią i tylną oś, poprawność zachowania się auta i skuteczność hamowania będzie najlepsza.
Ten zestaw hamulcowy obejmuje zacisk, klocki hamulcowe, tarczę z flanszą, śruby, przewody hamulcowe, wsporniki montażowe itp. na jedno koło!