Zaburtowy silnik, pilot zdalnego sterowania
Sprzedaż z FV 23%
Obsługa zamówień w Polsce.
Pilot do silnika zaburtowego umożliwia bezproblemową obsługę przepustnicy jedną ręką i zmianę biegów silnika zaburtowego.
Intuicyjna konstrukcja umieszcza obsługiwany kciukiem przełącznik przycinania/pochylania na uchwycie i oferuje łatwo dostępne elementy sterujące biegu jałowego.
Wykonany z tworzywa sztucznego i metalu pilot zaburtowy jest wystarczająco trwały, aby wytrzymać długie użytkowanie.
Płynny ruch do przodu i do tyłu
Przesunięcie dźwigni do przodu z położenia neutralnego włącza bieg do przodu, a pociągnięcie dźwigni do tyłu z położenia neutralnego włącza bieg wsteczny. Silnik będzie pracował na biegu jałowym, dopóki dźwignia nie zostanie przesunięta o około 32°. Następnie przesuń dźwignię dalej, aby otworzyć przepustnicę, a silnik zacznie przyspieszać.
Trwały kabel do przycinania:
Kabel sterujący charakteryzuje się odpornością na wysokie temperatury, izolacją termoplastyczną i niezwykłym kodowaniem kolorami. Wiązka przewodów zawiera wyłącznik kluczykowy i neutralny oraz złącze przełącznika trymowania/odchylania. Sprawny kabel ułatwia korzystanie z energii.
Ergonomiczna konstrukcja
Dzięki elektrycznemu systemowi trymowania i pochylania można regulować kąt silnika zaburtowego. Naciśnij przełącznik „góra”, silnik zaburtowy przechyli się i podniesie; Naciśnij przełącznik „w dół”, a silnik zaburtowy przechyli się i opuści. Ustawić manetkę w położeniu neutralnym, nacisnąć wolny przycisk przyspieszenia i obrócić manetkę. Przepustnicę można otworzyć bez konieczności włączania biegu.
Rozsądne projekty
Konstrukcja pilota zaburtowego jest bardzo stabilna i praktyczna. Jest dźwignia blokady biegu jałowego, dźwignia przepustnicy biegu jałowego, pokrętło regulacji tarcia, przełącznik trymowania i pochylenia, dźwignia sterująca zapewniająca płynny ruch do tyłu i do przodu oraz różne akcesoria umożliwiające wydajną pracę.
Szeroka kompatybilność
Boczny pilot zaburtowy jest kompatybilny z silnikiem zaburtowym Yamaha. Jest przeznaczony zarówno do zmiany biegów, jak i przepustnicy, które można obsługiwać za pomocą dźwigni zdalnego sterowania. Jest szeroko stosowany na jachtach do łatwego sterowania łodzią.
Płynna i prosta obsługa
Obróć drążek sterowniczy o około 32° w dół do przodu i do tyłu; przekręcenie dźwigni dalej w dół otwiera przepustnicę.
Kabel serwisowy
Skrzynka zdalnego sterowania silnika zaburtowego zawiera kabel połączeniowy przełącznika trymowania i pochylania oraz złącze do stacyjki
Przycisk przyśpieszenia
Wolny przycisk przyspieszenia służy do przyspieszania bez włączania biegu. Następnie, gdy joystick jest w położeniu neutralnym, naciśnij przycisk, aby otworzyć przepustnicę w celu uruchomienia i rozgrzewki
Elektryczne przełączniki trymowania i pochylania
Przełącznik trymowania/pochylania jest zamontowany na uchwycie manetki sterującej. Po naciśnięciu przełącznika w górę silnik zaburtowy przechyli się i podniesie; po naciśnięciu przełącznika w dół silnik zaburtowy przechyli się i opuści
Doskonała struktura
Pilot zaburtowy ma stabilną i rozsądną konstrukcję. Solidna dźwignia sterująca, pokrętło przyspieszenia bez dźwigni i dźwignia sterująca zostały zaprojektowane z myślą o płynnym sterowaniu łodzią
Kompatybilny z Yamaha
Skrzynka zdalnego sterowania zaburtowego jest kompatybilna z silnikiem zaburtowym Yamaha.
Dzięki zsynchronizowanemu trymowi silnika i indywidualnym przełącznikom trymowania ten kontroler przepustnicy został zaprojektowany, aby ułatwić sterowanie łodzią
Specyfikacje:
Kompatybilny z: Yamaha
Materiał: plastik i metal
Waga: 2,96 kg
Rozmiar: 8.3x3.8x46 cm
Zawartość paczki:
silnik zaburtowy