SPALINOWY SILNIK ZABURTOWY 6,8KM MAGNUM
4-SUWOWY SILNIK GENERUJE MOC 6,8KM ORAZ MAKSYMALNE OBROTY 8000rpm
WYSOKA KULTURA PRACY DZIĘKI TECHNOLOGII GÓRNOZAWOROWEJ OHV
ŁATWY MONTAŻ DZIĘKI REGULOWANEMU MOCOWANIU
DO UŻYTKU AMATORSKIEGO, HOBBYSTYCZNEGO NA:
- Łódkach
- Pontonach
OGROMNĄ ZALETĄ 4-SUWOWEGO SILNIKA JEST BRAK KONIECZNOŚCI STOSOWANIA SPECJALNEJ MIESZANKI PALIWOWO-OLEJOWEJ
ZBIORNIK WYSTARCZY ZALAĆ TRADYCYJNĄ BENZYNĄ 95!
DANE TECHNICZNE
Producent: Magnum
Rodzaj silnika: 4-suwowy, górnozaworowy
Pojemność: 196cm3
Obroty maksymalne: 8000rpm
Obroty na biegu jałowym: 3000rpm
Moc maksymalna: 5kW / 6,8KM
Pojemność zbiornika paliwa: 1,3L
Paliwo: benzyna bezołowiowa 95
Przełożenie: 2.08
Biegi: Do przodu / neutralny
Waga: 25kg
W SILNIKU ZNAJDUJE SIĘ JUŻ ODPOWIEDNI OLEJ
PRZED KAŻDYM URUCHOMIENIEM NALEŻY SPRAWDZIĆ JEGO POZIOM
TECHNOLOGIA OHV ODPOWIADA ZA WYSOKĄ KULTURĘ PRACY
Wysokiej jakości jednostka napędowa wykonana została w technologii OHV (Over Head Valve - rozrząd górnozaworowy z wałkiem rozrządu w bloku silnika)
Dzięki temu silnik cechuje się mniejszym spalaniem, mniejszym zużyciem oleju, a także dużo łatwiejszym dostosowaniem do aktualnych norm ochrony środowiska
Ponadto, odpowiedni system chłodzenia powietrzem pozwala wydłużyć żywotność silnika
SILNIK CECHUJE SIĘ JEDNYM Z NAJNIŻSZYCH WSKAŹNIKÓW ZUŻYCIA PALIWA W SWOJEJ KATEGORII
DUŻA MOC ORAZ NIEWIELKIE GABARYTY
Silnik generuje moc 5kW / 6,8KM, zapewniając komfortowe przemieszczanie się łódką czy pontonem
Dodatkowo, jest stosunkowo niewielkich rozmiarów ułatwiając przechowywanie np. w okresie zimowym
W połączeniu z wagą ok. 25km pozwala na swobodne przenoszenie go przez jedną osobę
ELEKTRYCZNY ZAPŁON MODUŁOWY TCI DOSKONALE WSPÓŁPRACUJE Z RĘCZNYM STARTEREM
Dlatego jednostka bardzo płynnie i szybko odpala, umożliwiając natychmiastową pracę
REGULACJA MOCY W MANETCE
Cięgno przepustnicy zostało podłączone do manetki zamontowanej na rączce ułatwiając dostosowanie odpowiedniej prędkości
ŚRUBA NAPĘDOWA ORAZ JEJ PRZEKŁADNIA ZOSTAŁY WYKONANE Z NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI, TRWAŁYCH MATERIAŁÓW
Dla najefektywniejszej pracy zaleca się wymianę oleju w przekładni śruby po ok. 100h pracy. W obudowie znajduje się korek poziomu oleju oraz korek spustowy
REGULARNE SPRAWDZANIE I UZUPEŁNIANIE POZIOMU OLEJU POZWOLI NA NIENAGANNĄ PRACĘ PRZEZ WIELE SEZONÓW
W SKŁAD ZESTAWU WCHODZĄ:
Silnik 4-suwowy MAGNUM 5,8KM
Wspornik montażowy
Niezbędny zestawy narzędzi
Lejek do oleju
Instrukcja w j. polskim
Oryginalne opakowanie producenta