Yamaha xt 660R przebieg 24700 km u mnie od listopada 2013r.
Motocykl BEZWYPADKOWY zakupiłem go w bdb stanie (przedstawię dowody) i z lekka zmodyfikowałem bo oryginał ma kilka słabych punktów.
Z ciekawszych elementów:
- lekki, jednostronny, poprowadzony przy cylindrze układ wydechowy Creptus, (mniejsza waga, większy prześwit)
- osłona silnika dedykowana pod układ wydechowy 2w1 z Off The Road NIemcy (większy prześwit, osłona jest bliżej silnika, możliwe dzięki puszczeniu kolektora bokiem przy cylindrze)
- zmodyfikowany układ dolotowy, filtr powietrza gąbkowy z Off The Road, zdemontowany system dopalania spalin AIS
- remmaping modułu ECU w Off The Road (mapa paliwa i czasy zapłonu pod w/w modyfikacje),
- kute, aluminiowe, lekkie półki przedniego zawieszenia
- system mocowania kierownicy, amora skrętu, handbarów, dedykowany do przedniej półki firmy BRP
- amortyzator skrętu SCOTTS + mocowanie
- handbary Cycra Probend
- podwyższenie kierownicy BRP
- kierownica fatBar PROTAPER Contour (wersja FMX Pastrana)
- lżejszy aluminiowy wahacz (zmodyfikowane/poprawione łożyskowanie)
- przednie zawieszenie WP48 (modyfikacja w Sanchez pod wagę moto i tył, większy skok niż w oryginale, pełna regulacja)
- tylny amortyzator Wilbers 641 Competition z zewnętrznym zbiornikiem (modyfikacja w Sanchez pod wagę moto i pod przód, większy skok niż w oryginale, grubsza sztanga tłoczyska, pełna regulacja)
- układ hamulcowy jak w KTM 690 Enduro, tarcza 300mm Galfer DF770FLW zacisk Brembo dwa tłoczki o większej średnicy (takie jak np. w ktm 950, 990 , 640 ADV), pompka hamulcowa oryginał z xt660R
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie Hel
- podnóżki Pivot Pegz (szerokie, mocne, obrotowe-przód/tył)
- sterowanie sprzęgłem ZETA 3 fingers i dźwignia pompki hamulcowej (lekkie, lżej chodzi niż oryginał, krótka niełamliwa klamka)
- lekkie, wzmocnione tylne nadkole z Off The Road + mocowanie rejestracji i oświetlenie LED (nadkole bardziej podcięte pod większy skok i koło 18”)
- antypoślizgowe poszycie kanapy firmy Blackbird
- osłona czujnika stopki, antypoślizgowa nakładka na dźwignie hamulca, składana dźwignia zmiany biegów, osłona zębatki zdawczej, poszerzenie stopki (wszystko z Touratech)
- nowe owiewki baku i zadupek
- lekkie i mocne koła Enduro z Off The Road (lekkie, kute alu piasty Talon, obręcze Excel, szprychy stal nierdzewna, zainstalowane trzymaki opon, koło tylne 18"x2.50, przód 21”x1.85, opony Michelin Enduro Competition VI przód 90/90-21 tył 140/80-18 , grube dętki, nowe łożyska i uszczelniacze, tylna piasta z zabierakiem!)
Za dodatkową dopłatą 2000 PLN
- koła Supermoto (piasty czarny pół mat, obręcze Excel przód 17x3.50, tył 17x4.25, szprychy stal nierdzewna, opony Pirelli Angel ST przód 120, tył 160, grube dętki, nowe łożyska, uszczelniacze, zabierak tylnej piasty przerobiony na dwa łożyska)
- krótki dwuczęściowy błotnik supermoto Acerbis Evo
Do zrobienia pozostało mocowanie lampy do przedniej półki pod oryginalny liczniki i stacyjkę oraz zakup błotnika Enduro.
Moto jest lżejsze od oryginału, wyższe oraz wygodniejsze. Budowałem go pod siebie ale ze względu na brak czasu zdecydowałem się go odsprzedać. Większość modyfikacji konsultowana z OFF THE ROAD Niemcy (tuner Yamah z rodziny XT).
Zarejestrowany, OC do 2019r., brak przeglądu technicznego (od dłuższego czasu nie jeżdżony po drogach publicznych).
Więcej zdjęć pod adresem:
https://photos.app.goo.gl/OV1dSoIZi13clGd72
<<<układ hamulcowy Beringer-a widoczny na małych kołach nie jest elementem sprzedaży, koła SM współgrają z układem hamulcowym z enduro>>>
Motocykl można zobaczyć w Warszawie, ze względu na mocno ograniczony wolny czas zapraszam tylko zdecydowane na zakup osoby. Jazda próbna możliwa tylko po wypłaceniu gotówki w wysokości wartości motocykla.
Możliwa zamiana na skuter Yamaha t-max 530 od 2015 r lub BMW C650 Sport.